Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    gezien! gammana gammana gammana....ziet er goed uit hoor haha

2. gimena

gimena Niet meer actief

zeker jammie jammie :D

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whahahahaha

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden ben weer terug thuis!

de controle was helemaal super! bloeddruk 120/65, ijzer 7,8 en de rest ook goed :)

we hebben nu eindelijk het hartje mogen luisteren :D wat was dat geweldig zeg!!! en mijn baarmoeder lag precies waar ik al dacht dus de dingentjes die ik voelde is de kleine al geweest!!! ik dacht het al wel maar durfde het niet te geloven haha. hij ligt nu al halverwege mn navel dus al vrij hoog dus hij groeit goed zei de vk :D

@hen30soep: super dat je goede echo hebt gehad!! en met 6 weken het hartje al zien en horen!! dat is wel vroeg. ik mocht het nu pas voor het eerst luisteren doen ze nooit eerder zei ze ivm de hoge frequentietonen ofzo ??

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh wat fijn naomi! Goed zo!

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ja zien kloppen en zelfs ook gehoord!!:D zoo bijzonder joh..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja ik ben helemaal in wolken nu hoor hihi. al dat goede nieuws vandaag maakt me erg vrolijk.

ben ook helemaal hyper dat ik de kleine al kan voelen! echt heel snel al had het niet verwacht vanwege de vetjes:p

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Ja klopt dan hoop ik als alles goed mag blijven gaan 10 wk te zijn.. ben zoooo benieuwd.. die week ervoor zijn we op vakantie.. denk dat k meer geniet van t uitzicht richting de echo dan van de vakantie:D..

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hey...
    oke, ik heb bij alle zwangerschappe:D (klinkt net of ik er al 10 heb gehad) heel vroeg al t hartje zien kloppen en ook mogen horen. zou ook niet echt weten waarom t niet mag.. heb nooit iets van die tone gehoord.. maar goed t kan natuurlijk.;)
    super dat bij jou ok goed is.. geniet ervan!
    xxx

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *zwijmel* :)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    gaaf toch! Ik was ook 14 weken met de 1e..met de 2e zelfs 12 weken!

12. Arena

Arena Niet meer actief

Sjonge wat zijn jullie actief opeens, tis zeker minder mooi weer? :D

Wat gaaf dat je zo snel al een kindje kan voelen! Dat wist ik ook echt niet.

Ik ben benieuwd, deze week zou ik ongesteld moeten worden als ik gewoon weer op de 28 dagen zit.. als ik nog steeds de 62/63 dagen heb, dan duurt het nog wel even ;)
    Maar volgens mij is de pil nu echt wel uitgewerkt, m'n darmen werken anders en ik zit opeens giga onder de puust'n! :x

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meiden zit een beetje met een probleempje (kleintje maar hoor)

13 augustus heb ik 20 weken echo en aangezien mn pa dan jarig is wilde ik die mee nemen maar die kan niet.
    nu mag ik maar 2 personen mee nemen voor een echo dus dat is mn vriend en nog 1 persoon. nu zit ik heel erg te twijfelen of ik mijn schoonmoeder mee zal nemen of mijn eigen moeder (die er met 12 weken ook al bij is).

het moeilijke vind ik dan dat ik mijn pa er ook een keertje graag bij heb, nu heb ik met 36 weken nog wel een echo maar als ik nu voor mijn moeder kies moet ik dus mijn schoonmoeder of eigen vader voorbij laten gaan met 36 weken.

op zich heb ik er geen problemen mee dat mn schoonmoeder er met 20 weken bij is maar dat is nogal een stil muisje en zegt niets! en dat vind ik dan wel weer jammer.

wat zouden jullie doen???

sorry voor mijn stom probleempje maar kom er even niet aan uit hihi stomme hormonsters!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @arena: hopelijk word je niet ongesteld en heb je een mooie positieve test in handen straks!

tja ik dacht ook dat het niet kon bij een 1e tenzij je maatje 34 hebt:p maar het kan dus ook ook al heb je maatje 46 ;)

15. Arena

Arena Niet meer actief

Zet het ff op een rijtje

1e echo: ? en ?
    2e echo: ? en ?
    3e echo: etc etc

Want zoals je het nu schrijft snap ik er niets van :(:D

Kijken of ik mee kan puzzelen dan

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihihi sorry beetje wazig verhaal:p

1e echo: alleen mn vriend
    2e echo (12 weken): mn vriend en moeder
    3e echo (20 weken): vriend en ????
    4e echo (36 weken): vriend en ????

dus mn moeder of schoonmoeder aankomende keer?
    en met 36 weken? wil ook graag een keertje mn pa mee nemen

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de meest logische oplossing is aankomende keer mn schoonmoeder en met 36 weken mn vader.

maar aangezien het een uitgebreide echo is en we ook het geslacht te horen krijgen zou ik het fijn vinden om mijn moeder er bij te hebben ipv mijn schoonmoeder.

hoop dat het beetje duidelijk is ik zei al een stom probleempje je kunt je maar ergens druk om maken:p

18. Arena

Arena Niet meer actief

Geen idee hoe het werkt hoor, maar kun je niet gewoon met z'n 4en daar heen gaan, zouden ze echt zeggen dat er dan 1 op de gang moet gaan staan?

En anders aan je moeder voorleggen dat je het lastig vind een keuze te maken?

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bel ff of je 1 extra iemand mee mag nemen. Doe ze echt niet moeilijk over hoor

20. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    naomi123: mooi meid dat je een goede echo hebt gehad blijft toch leuk. en wie je mee neemt ik moet zeggen we hebben
    de eerste samen gedaan met 7 weken
    daarna met 12 weken ook weer samen
    daarna 20 weken voor geslacht ook samen
    en daarna is mijn moeder een keer mee geweest en
    mijn schoonmoeder ook een keer.
    maar mijn schoonmoeder is ook een stille dus was voor mij ook erg raar. maar ik vond omdat het het eerst kleinkind is dat ze het misschien wel leuk vond om mee te gaan.
    en het is een stief schoonmoeder dus ze heeft dat alles ook nog nooit mee gemaakt. ik heb wel zo iets van als we een tweede krijgen dan gaat ze niet meer mee hoor dan ga ik samen met mijn man en evt met mijn moeder. de vaders hoeven niet zo nodig dus hoefde ik niet over na te denken.
    dus mijn advies gewoon je gevoel volgen. en je stoot niemand voor zijn of haar hoofd het is wat jij of jullie prettig vinden.

Deel Deze Pagina