patrieske16: leuk is het he een goed echo krijgen blij te horen dat alles goed is. nu nog even wachten dan over een paar weken weer. lekker dat je er zo veel krijgt. en telkens een fototje vragen hoor dan kun je verandeling zien erg leuk.
bedankt meiden voor jullie antwoorden!! heb het met mijn moeder overlegd en mijn moeder gaat mee met de 20 weken echo en mn schoonmoeder met 36 weken, kan dan altijd met 20 weken vragen of er nog een persoon bij mij zijn als mijn vader wilt. nederland heeft gewonnen !!!!! ben benieuwd wat ze in de finale zullen doen hihi.
Goedemorgen! Naomi, die opdrachten in de Beekse Bergen vielen dan op zich nog wel mee. Tenminste, het had erger gekund toch? En ik zie allemaal echoverhalen enzo voorbij komen... mooi is dat hè! Naomi, waarom krijg jij met 36 weken nog een echo? En: zondag finale!!! Woehoe, wie had dat gedacht? Waar gaan jullie kijken?
goedemorgen meiden vandaag is ons mannetje alweer 7 maanden, wat gaat het toch snel zondag de finale nederland tegen duitsland denk ik en jullie? heb vandaag een rustig dagje gisteren al het hele huis gepoetst
ik denk dat we tegen duitsland niet op kunnen hoor als duitsland vanaaf wint van spanje. Duitsland is TE goed. Echt het team van dit wk hoor. Mja, we zullen zien en ik vind het al heel goed dat ze in de finale staan! Ik kijk thuis trouwens, met vriendlief. Ik kreeg aan het eind ook veel echo's...groeiecho's omdat zoonlief zo achterlijk hard groeide hihi Caruli, 7 maandjes alweer....gaat hard he! De mijne over 9 daagjes alweer 17 maand en dochterlief morgen 6 jaar!!! Vandaag kinderfeestje overigens, dus niet online.
goedemorgen meiden! @ellen: ja klopt de opdrachten hadden erger gekund maar vond dit erg genoeg ik krijg met 36 weken een echo om de ligging te bepalen, dit krijg je als je BMI boven de 30 is en ik heb 30,1 ook 2 keer ontbijttest extra voor je suiker. die echo vind ik niet erg even de kleine nog zien voor hij komt. @mamakitty: veel plezier vandaag!!!
naomi: oh dat van die bmi wist ik niet hier in het zh kregen we zowieso meer echo's maar dat was niet vanwege bmi enzo mamakitty: veel plezier vandaag
ik denk dat het overal weer anders is! hoef het ook eigenlijk allemaal niet te hebben denk ik want mijn vet zit alleen op mijn bovenbenen en heupen en niet op mijn buik. ze kunnen nu dus alles ook goed voelen en zien maar ja. kreeg gisteren wel te horen dat ik veel buikspieren had haha ja wat wil je na 11 jaar paardrijden!
Caruli: 7 maanden... wat vliegt de tijd hè? Kitty: veel plezier met het kinderfeestje vandaag. Je gaat naar de bios toch? Hopelijk is het daar lekker cool! Jammer trouwens dat moviepark niet door kan gaan, maar de temperatuur is inderdaad niet om vrolijk van te worden. Wat gaan jullie morgen doen? Naomi: dat van die bmi wist ik niet. En 11 jaar paardrijden? Dan zal je ook wel een sterke bekkenbodemspier hebben! Nederland-Duitsland zou wel een prachtige finale zijn!!! Maar dan maken we geen schijn van kans. Het is trouwens maanden geleden voorspeld dat Duitsland wereldkampioen zou worden. Zelfs dmv kansberekening helemaal uitgerekend.
Hai Zo net even flink wat speelgoed schoongemaakt van noel zijn school kreeg 2 tassen mee,1 tas in de wasmachine gezet en afgedroogd en 1 in de vaatwasser gezet en toen droog gefohnd hahahah. ----------------------------------------------------------------- Voetbal...........Ik lag het gisteren in bed te kijken,mart was naar de kroeg en ik doe de kindjes doordeweeks niet naar de oppas,dus lag ik in bed alleen te juichen en te lachen hahaha,wel raar om zo'n wedstrijd te kijken. Ik denk zelf ook dat ze tegen Duitsland moeten en heb er dan een hard hoofd in,natuurlijk hoop ik dat ze winnen,ik bid nooit maar daar bid ik voor hahaha. -------------------------------------------------------------- Tulli.........Welkom hier,leuke nickname trouwens ------------------------------------------------------------- Mamakitty........Veel plezier vandaag meid. ------------------------------------------------------------ Naomi...........Altijd fijn toch een extra echo Heb je aanleg voor zw suiker? Ik heb het alle 3 de keren mijn zwnagerschap gehad zelfs 1 keer dat ik moest spuiten ,de andere 2 keer was het dieet genoeg. ------------------------------------------------------------- Caruli...........het gaat echt hard he met die kleintjes,het lijkt voor mij de dag van gisteren dat jaimy werd geboren en is nu alweer bijna 19 maanden -------------------------------------------------------------- Ellen..........Ik twijfel nog waar ik ga kijken,maandag moet noel toch weer naar school en dan blijf ik thuis denk ik,anders ga ik mee naar d ekroeg mijn moeder weilde wel oppassen -------------------------------------------------------------- Jongens ben noel ophalen,spreek jullie later weer -------------------------------------------------------------
@tulli: welkom!! @caruli: ja dat is zeker leuk om te horen!! @ellen: uhmmm dat weet ik niet of die ook goed is geen idee hoe ik dat kan testen. ben benieuwd wanneer ik moet gaan stoppen, mn rijbroek krijg ik niet meer dicht hihi dus ga nu met trainingsbroek rijden vanavond ik hoop dat dat niet teveel glijd. wat zal dat wennen zijn na 11 jaar opeens ruim half moeten stoppen en wat een spierpijn zal ik hebben wanneer ik weer begin haha.
@patrieske: ik heb geen idee of ik aanleg heb voor zw. suiker! mijn suiker was nu nog helemaal perfect! ben gelukkig wel veeeeeel gezonder gaan eten nu ik zwanger ben heb gewoon geen zin meer in zoete dingen ik hoop dat ik het niet krijg maar ja dat zal de tijd uit moeten wijzen.
Hai naomi Nou dat is al heel goed dat je suikerwaardes goed zijn en dat je zelf al heel gezond eet,echt een voordeel dat je daar geen zin in hebt hahahah,ik was echt helemaal gek van chocolade,dus dat was echt moeilijk om dat te laten staan ,omdat ik alle zw pen stopte met roken kreeg ik echt veel meer zin om te snoepen,maar goed ik kon me gelukkig wel inhouden Wat bij mij een teken was dat ik het had was in de 7de maand bij mijn eerste zw dan he,dat ik echt extreem veel aankwam.
hihi ach ja wie weet veranderd het nog wel!! maar ik hoop dat het zo door blijft gaan lekker gezond haha. ik hoop niet dat ik heel veel aan ga komen hoor, ik hoop onder de 100 te blijven anders moet er een bed beneden komen te staan en daar heb ik weinig plek voor
Woeiiii finale! In Duitsland zit schijnbaar een voorspellende inktvis.. ja echt Google maar op inktvis/octopus met WK.. Ze plaatsen vlaggen in zijn aquarium van de landen waar Duitsland tegen voetbalt, bij de vlaggen staat eten en de vlag waar hij het eerst bij gaat eten, wint.. En dat heeft ie het hele WK schijnbaar al goed voorspelt, en hij heeft voorspelt dat Spanje vanavond wint.. Dus hoe gek het verhaal dan ook, ik zet mijn hoop op Paul de inktvis! Ik verlies (ja ik ja ) liever van Spanje dan van Duitsland. Tulli: Welkom Kitty: have fun! En verder hoop ik dat de zwangerschapssuiker overal wegblijft, BMI's dalen en er nog veel mooie echo's komen Hier gaat het oke. Beetje emo momenteel, zelfs van de herhaling vanochtend op de radio van Jack van Gelder over de wedstrijd gister krijg ik tranen in m'n ogen Beetje jammer haha!
Thanks dat ik welkom ben! Ik moet natuurlijk even het 1 en ander nog bijlezen. Wohw die Paul de octopus...geweldig! Ik geloof hem ook
Tulli: Welkom zie dat je tussen breda en tilburg. dus dat is bij dongen in de buurt toch. @hier ben goed ziek van te tandarts heel me onderkaak is onstoken jeee voel me goed dus niet