Ja datzelfde geldt eigenlijk ook wel voor BHV, alleen heb je dan nog een 'examen'. Dat heb je ook binnen 5 minuten foutloos gemaakt Haha ja meestal kan ik wel lachen om zulke acties van kids, maar niet als ik me zelf butt voel en een heeeeeeeeel kort lontje heb
nu nog wel je onderschrift veranderen he hebben jullie kids ook zo'n last van de warmte? ik zit hier al een paar avonden met de kids beneden omdat ze niet kunnen slapen mitch is net weer wakker geworden (krijsend) en wil niet meer en casey kwam ook gelijk weer naar beneden dat ze niet kon slapen zo kom ik nooit aan mijn eigen avondje toe hihi zal blij zijn als het wat minder warm word dan hebben ze er geen last van en slapen ze beiden keurig
Pfff, even bijkomen hoor! Dochterlief heeft net heel haar bed ondergespuugd... Geen idee waardoor het kwam. Weet wel dat ik hier als emetofoobje niet blij van word en dat ik hoogstwaarschijnlijk niet slaap voorlopig...
@Caruli, mijn zoontje heeft ook last van "niet kunnen slapen" gisteravond heeft hij de hele tijd liggen spoken, gelukkig niet huilen...maar gewoon lekker hieper de piep! Om 22:00 hebben we nog een uur met hem op ons bed gelegen, denk laat hem zichzelf maar heeeel moe maken!
@Ellen: Hmm dat is minder? Is het verder rustig gebleven vannacht? Hopelijk heb jij ook gewoon kunnen slapen! Ik was om 7 uur wakker van vriendlief die de deur hard dichttrok.. toen sliep ik weer, gaat om 8 uur de bel Dan ga ik dus echt de deur niet open doen he met m'n slaapkop Straks heel even snel stad in en verder geen planning vandaag. Gewoon lekker relaxed weekend. Hoofdpijn is gelukkig weg, wel last van m'n ogen, oogleden zijn ook dik dus nog niet m'n lenzen in :x
OMG ik ga huilen denk ik Er zat hier zó'n ontzettend grote spin net.. als ik érgens bang voor ben.. bijna aan het hyperen.. Heb er vanaf een afstand de doos oud papier op gegooid, hoop dat 'm dat fataal is geworden maar durf niet te kijken want dan is het óf paniek dat ie er niet onder zit óf ik word weer helemaal misselijk van hoe dat beest eruit ziet.. Ik heb net ook vriendlief huilend opgebeld of hij niet een grap heeft uitgehaald met een nepspin.. *zucht* dat was niet het geval.. bah!
Hi Nou de eczeem van jaimy is echt supererg geworden,echt niet normaal hor erg hij het heeft,ik moest ook bellen voor noel zijn vingertje die heeft een hele rare wond,ik dacht dat het een baalrtje was afgelopen dinsdag en had hem doorgeprikt,nu is het vel van zijn boven vinger er helemaal af,en er zit een dikke witte rand omheen en 1 wit puntje in de wond zelf,ik heb de ha gebeld en moet langs komen,maar weet iemand wat het zou kunnen zijn? ----------------------------------------------------------------- Arena............Ow meid wat erg dat je zo bang bent voor spinnen,ik hoop dat die weg is,of in ieder geval dood. --------------------------------------------------------------- Caruli...........Jaimy heeft er niet zo'n last van gelukkig,hij is wel supervroeg wakker. Noel heeft er wel echt last van die laten we hier beneden in slaap vallen en leggen hem dan als zijn kamertje wat heeft door kunnen waaien in zijn bedje,maar dat manneke is zeiknat van de zweet. -------------------------------------------------------------- Ellen..............Hoe gaat het met je meisje? -------------------------------------------------------------- Mamakitty...............Gefelicteerd meid met je meisje -----------------------------------------------------------
Hoi, Hier nog een brabander (Oudenbosch) Ik ben 28 jaar woon samen en we hebben 2 kids. Een peuter van 3 en een baby van 4 maanden. Zijn er hier toevallig nog meer mensen uit Oudenbosch of uit de buurt van Oudenbosch??? X
@barf: welkom ik kom uit roosendaal dus vlakbij @ellen: bah balen dat ze gespuugd heeft gisteravond ik kan daar ook echt niet tegen en ga vrolijk mee doen @arena: meid ik hoop dat die engerd dood is!! ik ben ook hartstikke bang voor spinnen maar niet zo erg als jou zo te lezen! heb 2 jaar geleden eens een vogelspin vast gehad om over mijn angst heen te komen nou dat was echt met tranen in mijn ogen en bevende hand maar heb het wel gedaan! heb er een foto van maar die zal ik niet plaatsen hoor!
naomi: geen idee of het in elk badje past volgens mij alleen in een bajou badje. maar je moet maar kijken als je het wilt hebben dan kan het en dan laat je het maar even weten. en gefeliciteerd dat de controle zo goed ging. leuk hoor zo gast ouder zijn. dat leek mij ook erg leuk om te gaan doen. maar toch besloten om het niet te doen. moet zeggen het werk nu vind ik ook erg leuk gelukkig. Caruli: die van ons is nog klein maar lijkt er weinig last van te hebben. ze slaapt veel en dan lekker in haar rompertje en snachts slaapt ze ook ngo gewoon. wel hou ik haar langer beneden omdat het boven echt een stuk warmer is dan hier beneden. Ellen27: heb je nog een beetje geslapen!! kan het misschien zijn door de warmte?? en dat ze misschien ook wat verkeerds binnen heeft gekregen?? je weet het nooit he met die kinderen. veel succes in iedergeval Arena: vervelend zeg dat jij nog zo veel last hebt van je hoofd en ogen. heb je misschien migraine??? dan kun je er ook zo veel last van hebben. sterkte. en hopelijk is de spin dood en kan je vriend hem straks weg halen voor je. patrieske16: misschien is het wel ontstoken!!! ben je al geweest bij de HA hopelijk valt het mee en is het zo over. lijkt me niet zo prettig voor de kleine. barf: hoi hoi leuk dat je hier ook bent. ik kom uit roosendaal dus dat is best dicht bij lijkt me zo hahah. ook nog vrienden wonen in oudenbosch. en wij hebben ook een kleine van 4 maanden. dus zo zie je maar we hebben wat gemeen . is het niet druk bij jullie een van 3 en een van 4 maanden?? lijkt me druk!! maar wel gezellig. Hier: zo vandaag nacht dienst dus vanavond ben ik er niet. en morgen moet ik slapen overdag. eerste nacht diensten alleen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. gister ook voor het eerst een dienst alleen gedraaid en dat ging goed. tot er een meisje overstuur binnen kwam die vertelde dat haar kind ontvoerd was. daar schrok ik toch van zeker nu wij die kleine hebben komt het toch dicht bij. ik gelijk de politie gebeld en die waren er gelukkig snel bij.
Ieeh das schrikken Sherly! Hoe is het afgelopen? Succes met je eerste nachtdienst! @Patries: klinkt naar, dat wondje. De dokter weet vast meer! @Kitty: volgende keer bel ik je op Hier gaat het nu wel weer hoor. De doos laat ik gewoon staan en ik ga er vanuit dat Mr. Spin eronder zit. Er zat toevallig de gouden gids in die doos Hij kwam in elk geval met een flinke klap neer. En anders mag vriendlief vanavond net zo lang zoeken tot hij 'm heeft haha!