nou milo een weekje houden we nog wel vol haha maar blijft spannend natuurlijk!! We zyn net thuis...waren bij paps en mams blijven eten... samen met me mams boodschappen gedaan voor morgen gourmetten... en nu ben ik wéér moe maar goed dat went nu ook wel haha.. zijn jullie allemaal aan t doen?
@Milo, binnen een week...spannend!! geniet nog maar ff van je rust hahaha *flauw he* @Brenda, niets byzonders gedaan, gisteraaf migraine aanval, nu zoonlief brood aan het geven en straks naar mijn ouders.... Fijne pasen meiden!!!!
@Milo: nou, aftellen dus Hopelijk komt de kleine purk voordat je bij 0 bent Hier gisteren echt beroerd! Pffff, lag om 9 uur op bed. Helaas slechte nacht gehad, Thirza beetje overprikkeld door alle drukte gisteren en dus steeds wakker... Gelukkig heeft ze uiteindelijk van half 5 tot kwart voor 8 nog geslapen en ik dus vanaf 5 uur ook toen ik 'r teruggelegd had. Hopelijk vannacht een betere nacht Ze ligt nu iig alweer drie kwartier op bed: bek en bek af... Straks komen mijn ouders, die blijven tot morgenavond
Wij gaan morgen ook gourmetten, met dochterlief. Vandaag bij mijn ouders geweest en vanmorgen had zoonlief ineens 38,8 graden koorts! Hij at en dronk wel en speelde. Maar sliep veel ineens smiddags. Later weer tempen en had ie 40 graden!! Arm kind. Denk van de kiezen (4 stuks!!!) die doorkomen! Rozemarijke, hoop op een goede nacht voor je!!!
Zo... Het zit er weer op... Vanaf vanmiddag half 2 visite gehad in verband met mijn verjaardag, de laatsten zijn net de deur uit en ik ben kapot! Was op zich erg gezellig, wel jammer dat mensen die binnenkwamen eerst uitgebreid met Veerle wilden kroelen om er dan uiteindelijk achter te komen dat ze mij ook nog moesten feliciteren :s
Goodevening lady's! wat een stilte overal.. pasen zeker? haha Wij zijn ook net thuis.. me ouders waren hier gourmetten en daarna zyn we nog even bij vrienden op visite gegaan maar was het beu.. buikpijn en moe.. dus lekker op tijd na huis de kleine man is bij me ouders blijven slapen..wat is dat tog stil dan he.. ook al ligt ie altijd te slapen savonds.. haha Hoef gelukkig niet veel bij te lezen dat scheelt tot snel!
Good morning! Wat is dat toch heerlijk, zo'n extra vrije dag. Het voelt een beetje alsof ik aan het spijbelen ben, hihi @Milo, heb je een paaskindje? (alsof je daar op gaat reageren als dat inderdaad zo is ) @Rozemarijke, heb je afgelopen nacht een betere nacht gehad? @MamaKitty, hoe is het met je kindje, is de koorts gezakt?
Hallo dames, Even snel een berichtje. Gisteren is inderdaad ons paaskindje geboren!! Ben gisterenmorgen om half 8 opgenomen in het zkh om in te leiden en om 14.11 uur was ze er. Een dochter. 3720 gram. Yfke genaamd. Om 17 uur al weer thuis. En het gaat tot nu toe erg goed! Kom hopelijk snel weer wat meer kletsen. Groetjes Milo
milo: gefeliciteerd met jullie dochter geniet van je kraamtijd en je gezinnetje hier gisteren ook eieren zoeken, en smiddags bij mijn schoonouders en vandaag doen we niet veel vanavond lekker fonduën brabantsmeisje: mitchell had heel veel klachten en bleef constant krijsen... en toen heb ik hier rond gekeken en zag ik KMA staan toen heb ik dat voorgelegt aan de ka en die gaf me gelijk we hadden toen al wel andere voeding geprobeerd maar dat hielp ook niet en nu dus nutramigen en medicatie en dat werkt goed heb er een heel ander kind door gekregen en wat een rust ineens in huis zeg
hahaha dus toch een paaskindje!! Gefeliciteerd milo met jullie dochter!! fijn dat alles goed gegaan is! en nu lekker genieten pff ben weer eens moeeeeee.. word er gek van!! vandaag dus ook helemaal niets gedaan dan bankhangen! ben lekker alleen, de kleine heeft bij opa en oma geslapen en vriendlief is ergens helpen verhuizen! maar vind het wel lekker nu ff... kan ik lekker languitt op de bank
Milo gefeliciteeeeeeeerd!!!!! Mooie naam en ik zei toch een paaskindje! Geniet lekker van je gezin! Meiden, heeft iemand interesse in een quinny zapp of witte stokke tripp trapp, kleertjes, foreveer friends mobiel of zwemband tot 1 jaar???? Advertenties van Deli uit Nieuwendijk nb , Noord-Brabant - Marktplaats.nl
even snel een berichtje weinig tijd8) milo van harte gefeliciteerd met jullie paasdochter en wat een leuke naam! geniet er maar lekker van iedereen nog een hele fijne avond! denk nl niet dat ik nog online kom.,moet nog het nodige voorbereiden voor morgen als ik weer mag werken
Zoonlief nog steeds koorts: 40,5. at&dronk vandaag wel, slapen ging moeizaam, viel net zowat in slaap bij mij op schoot dus ligt nu net in bed. Had diarree net...... Benieuwd hoe de nacht gaat. Vannacht was ie van 4 tot 7 wakker, continue huilen Morgen sowieso afspraak huisarts voor mezelf om 11:10 dus dan vraag ik meteen voor hem.
Agossie, arm ventje... Gelukkig drinkt hij wel! Hopelijk vannacht een betere nacht... Brabants meisje: succes met je eerste werkdag!
aah zo zielig kitty!! dan zijn ze helemaal zo zielig he als ze zo ziekjes zyn die van mij is net thuis gedropt.. ken je ook wel zien ook heel me huis staat weer op zn kop haha... ach hy moet dalijk alweer na bed.. gaat dat toch snel he, afgelopen donderdag hadden ze ook vrij.. ivm studiedag..en vrijdags issie sowieso vrij dus hy had woensdag om half 1 al byna een week vrij..en dat zit er nu alweer op...
Hij had ondanks een zetpil 40,5 Hij is op een gegeven moment wel gaan slapen gelukkig. Wij ook, maar hij heeft tot 04:00 liggen spoken. 10 min slapen en dan weer wakker en brullen..... Dus ik ben doodmoe. Vanmorgen meteen getempt en hij had 38,5...gelukkig maar!!
wat fijn kitty dat de koorst is gezakt. zo sneu als ze ziek zijn. en dat wakker zijn ik ken het helaas. onze kleine meid is sinds gisterenavond aan het krjsen heel de tijd en krijg niet duidelijk waarom.ook laat ze ineens 60 cc van haar fles staan wat ze voorheen nooit deed! iemand ideeen??/