@ Arena, Werk je bij een kdv oid??? Onze kindjes hebben tot nu toe gelukkig geen last van eczeem alleen de oudste had wel toen hij 1 was allemaal rode plekken elke x in zijn gezicht maar dat kwam omdat hij zoveel kwijlde, de jongste begint nu ook al te kwijlen dus ben bang dat tie daar ook last van krijgt, we hebben er niks aan gedaan hoor alleen af en toe een beetje ingesmeerd met sudo creme en dat hielp prima, ook geen last van benauwdheid oid gelukkig @ gimena, hier gaat alles goed hoor, baal alleen van die regen :S en hoe gaat het met jou? X
Jammer he van de finale....... Mja, ze zijn wel 2e en dat is al heeeeeeeel knap! Scheids was niet helemaal fair nee en ik vond hem irritant hoor om elk wissewasje floot ie wel!
zo hier ook alles weer goed. mijn nacht diensten zijn goed verlopen. gelukkig geen gekke dingen meegemaakt. alleen bij de late dienst dan, maar met het meisje en haar kind gaat het weer goed dacht ik. het ging om een ruzie tussen haar en haar vriend. maar die had het kind niet erkend. vandaar de ontvoering. verder heb ik slecht kunnen slapen door het warme weer. maar gelukkig zaterdag een goed stort bui gehad. dus thuis de deuren open gezet maar nu dus de kat kwijd. mochten jullie in roosendaal een zwarte kat zien met een wit stukje onder zijn hoofd dan is het waarschijnlijk mijn kat laat het dan even weten waar hij loopt. verder moet ik weer gaan werken dus tot snel
Hai Nou wij waren gisteren gaan kijken in de kroeg,nou dat drinken was daar gewoon echt lauw,en omdat je dorst hebt drink je door maar tijdens de eerste helft moest ik overgeven en heb ik geen druppel meer aangeraakt,en ben ik buiten gaan zitten daar hing ook een scherm dus dat was wel fijn. Helaas hebben ze verloren en dan heb je er altijd van die rotte appels tussen zitten die bloembakken moeten omschoppen en ruzie moeten maken,gelukkig hebben ze ze meteen weggestuurd. In het dorp was het overal vechten,dus ik ben naar huis gegaan,en bij de buren waren ze flink aan het feesten,2de waren ze ook blij mee,dus Mart is daar naar binnen gesprongen en daar verder gegaan,dat had ik niet gedacht,alleen vanochtend was hij flink sjaggie Net met noel naar het zkh geweest voor bloed te prikken,normaal mag ie in de kikkerkamer maar daar lag iemand die niet goed geworden was,dus moest hij in het gewone kamertje maar wat is hij stoer geweest,hij bleef gewoon kijken en het deed hem niet echt veel,die mevrouw tekende een lachend zonnetje op zijn pleister,en dat is wel zo toevallig want dat is een symbool van hem Daalijk om 1.00 breng ik hem gewoon naar school toe. ------------------------------------------------------------ Sherly182..........Fijn dat je dienst rustig is verlopen. Jeetje wat rot dat je kat is weggelopen meid,ik hoop dat je hem snel weer terug hebt. Komt die nooit buiten? ------------------------------------------------------------ mamakitty.............Dat was het denk ik,ik heb moeten overgeven door de scheids,nee maar dat is wel zo,het was een echte kaartentrekker en ik dacht jeetje dalijk iedereen een gele kaart,nou het had niet veel geschollen,nog een rode dat kon er ook nog wel bij:x ----------------------------------------------------------- barf..........Jeetje dat is niet zo leuk nee als je daar staat en je word zeiknat. Hier regent het nu ook al de hele tijd.maar echt afkoelen ho maar de benauwdheid blijft echt hangen bah. ------------------------------------------------------------- Arena...........Ja daarom wilde ik nu ook echt die testen hebben,noel heeft nu al 4 verschillende puffers gehad,ik vind dat ze nu maar eens goed moeten uitzoeken wat hij heeft en wat bij hem past
@sherly182, ik hoop dat je je kat snel terug vind, die van ons was ook een x weggelopen en kwam 9 dagen later weer terug :O @patrieske16, stoer hoor dat tie niet ging huilen ofzo met het bloed prikken! Waarom moest tie geprikt worden en hoe oud is hij??
hoi meiden ik kom even stiekem vanaf mijn werk hier kijken heb het heel druk vandaag weer naar het zh geweest met Mitch. balen he van het voetbal we hebben het gisteren gezien stomme scheidsrechter die was echt wel voor spanje gewoon even 9 gele kaarten voor NL niet normaal joh ga snel ervan door fijne avond meiden
Hoooi! Ik werk idd op een kdv. Hier alles goed, blij dat het wat afkoelt vandaag.. Vandaag de hele dag met zeiknatte handen gezeten.. Brrr als ik ergens een hekel aan heb, bah! Nooit last van gehad eigenlijk ook. Jammer van oranje, maar ach, wat doe je eraan. Shit happens..
Hai zo thuis van mijn werk zeg pfffffff,heb een dubbele dienst gedraaid zodat ik donderdag maar even moet,ze hebben een bedank middag op school en wilde daar graag bij zijn voor noel,maar goed heb nu al veel kunnen doen op mijn werk -------------------------------------------------------------- Caruli............Wat moest Mitch doen in het zkh? ------------------------------------------------------------ Barf........Noel is 4.5 hij word in oktober 5 jaar. Hij heeft al sinds zijn geboorte verschillende puffers gehad omdat hij nu veel kroep aanvallen heeft gehad willen ze weten wat er aan de hand is dus een allergie test en een inhalatie test ,het eerst om te kijken of hij misschien allergies is voor bepaalde dingen en de 2de om hem nu de goede puffer te kunnen geven,hij heeft nu 2 puffers en dat is niet de bedoeling om zo zijn benauwdheid weg te halen. Hij was echt super stoer dat vind ik ook
arena: herkenbaar van dat eczeem, op t kdv waar ik werk ook steeds meer...... en zelf een dochter met kma lief: leuk ggz heb ik 7 jaar gewerkt bij ggz mb. Maar was de onregelmatigheid meer dan beu hihi noodweer: hier de ramen opengezet zodat de flat door kon waaien,waaide de deuren zo hard dicht dat het granol van de muur patrieske: fijn he alchol en warmte bleg dat gaat meestal niet zo goed samen.... en wat stoer dat hij het zo goed deed met bloedprikken!!!!! barf: jammer dat het zo hard ging regenen sheryl"kat al gevonden? caruli: hoe was het in het zkh? was het controle? Zo nu ga ik naar de verjaardag van mijn papa toe! ffkes een bakkie doen en dan optijd naar bed toe hihi laatste week en dan vakantie en daar ben ik echt aan toe fijne avond allemaal!!
goedemorgen meiden hier is het ook nog steeds zo benauwd pffff ga straks lekker alles tegen elkaar open zetten
Het lijkt wel dat die warmte niet uit je huis te krijgen is, vind het nog steeds warm binnen en vooral boven, bah bah!
wat is het toch rustig hier hihi hier een rustig dagje, ga niet zoveel doen, tis veel te warm zometeen komt mijn schoonvader de papieren ophalen van mijn werk, hij gaat eens kijken of ik het aan kan vechten en wat we dan het beste kunnen doen ben er nu echt helemaal klaar mee! wat kan een mens zich toch vergissen in mensen zeg :x ben benieuwd of we iets kunnen doen en of we ooit geld zullen krijgen
zo hier nog steeds geen peos te bekennen. maar ja hij zal vast wel terug komen iedereen verteld dat ze altijd terug kkomen laten we daar maar op hopen. zo ook weer een kreatieve bui gehad want ik had een saait luier tas en daar heb ik nu de naam van onze meid op geborduurd. hier een foto wat vinden jullie er van??? zo hopelijk gaat het met iedereen goed en krijgen we weer mooi weer. ik wil het zwembad weer in. hier ontzettend benauwd.
@sherly: wat mooi die tas! echt leuk gedaan zo. meestal komen poezen inderdaad weer vanzelf terug ik zal mijn ogen en oren open houden ook in de winkel! het is hier ook echt benauwd bah! ik wou dat die zomer op zijn eind liep
De zomer op z'n eind? Alsjeblieft niet zeg! Hier gaat het goed, veel last van m'n rug vandaag wel. Morgen gelukkig maar half dagje, ben moe! Even relaxen! Verder eigenlijk niets meegemaakt, saai he
@arena: hihi ja ik houd normaal ook van de zomer maar met deze hitte echt niet meer. de warmte wilt het huis ook gewoon niet uit! het ziet hier heeeeeeeel donker dus ik verwacht weer een bui