Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    thx naomi: trouwens hebben jullie ook een westie thuis rond lopen??? anders heb ik jullie zien lopen hahah. Toch grappig zeg.
    Nou ja we hebben iedereen ingeschakeld voor de kat dus ja we zien het wel. komt vast wel goed.

Hier ook alles open staan maar ja net als de rest wij krijgen de warmte er ook niet uit. joyligt met dit weer lekker in een luier of alleen in een rompertje dat is meer dan genoeg.

patrieske16: hopelijk gaat het snel beter. en kan hij er overheen groeien dat zou helemaal goed zijn.7

brabants meisje: nee nog niet gevonden. hij is wel op zondag gezien bij de buren.

Caruli: waarschijnlijk heb ik er over heel gelezen maar ben je ontslagen dan of zo iets.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sherly: ja ik heb sinds zondag de westie van mijn ouders hier logeren omdat ze op vakantie zijn. waar heb je me zien lopen dan?? ben namelijk bijna de deur niet uitgeweest hihi.
    zal gisteren wel geweest zijn rond 4 uur of kwart over 4 met mijn oppaskindje.

een zaterdag heb ik je man gezien ;) hij feliciteerde me nog hihi mijn vriend stond echt zo te kijken van he hoe weet hij dat nu:p

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    naomi: heb je zien lopen met volgens mij je vriend bij het vrouwenhof onder de snelweg door. de golden (plukje zo als mijn man hem noemt) die was er ook bij.

hahahah leuk he ik zei het gelijk toen ik wist dat jij het was tegen mijn man hij vond het echt leuk zeker omdat je elkaar kent is het leuk.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww ja dat klopt dat rondje heb ik ook nog gelopen:p

plukje hahaha iedereen noemt hem zo, kinderen vragen ook altijd of hij plukje heet vanwege zijn plukje!

inderdaad leuk dat je elkaar kent mijn vriend moest er ook wel om lachen toen ik het zaterdag uitlegde.

nou meiden ik ben slapen morgen weer een lekker dagje vrij:p ik wil de kast maar weer eens op gaan ruimen alles wordt erin gelegd zodat de tafel opgeruimd blijft maar ja die kast wordt een lekkere zooi zo:p

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Wat een warmte hè? Ik word er ook niet goed van! Maar... er is regen voorspelt en ik heb een barbecue vanmiddag/vanavond. Laat het dus alsjeblieft nog even droog blijven :)

Gisterenavond begonnen aan een korte zomercursus salsa dansen. Ik vond het echt helemaal geweldig, lekker dansen, maar mijn man vond het helemaal niks. Hij krijgt de basispassen niet onder de knie en wordt daar wel zo chaggerijnig van. Gezellig is anders! Ik heb hem met moeite over kunnen halen om volgende week weer mee te gaan...

Zeg, hebben jullie nog vakantieplannen?

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo gisteren een drukke dag gehad zeg blehhhhhhhhh ben blij dat hij voorbij is,eerst van 8.30 tot 12.00 bij noel op school alles schoongemaakt was verschrikkelijk benauwd en moest de poppenhoek en de keuken en de bouwhoek doen,en dan alle sop mijn knieen anders pastte ik er niet onder:D,toen van half 2 tot 19.00 gewerkt en daar ook de grote schoonmaak op school,ik voelde mijn armen niet meer toen ik thuis kwam hahahah.

Daalijk hier even alles poetsen,want daar ben ik gisteren niet aan toegekomen.

---------------------------------------------------------------

Ellen27........Jij ook goede morgen.
    Ja het is buiten lekker moet ik zeggen,maar binnen is het om af te pikken zeg:$
    Nou ik hoop dat het droog blijft voor je BBQ
    Wat leuk zeg dat je bent gaan Salsa dansen,sexie hoor:p
    Ow jammer dat je man het niet leuk vond,misschien thuis wat oefenen en dat het dan beter gaat en dat hij het dan weer leuk vind,ik vind het al heel wat dat je man meegaat,mart zou echt niet mee gaan:(
    Wij gaan naar Belgie naar de erperheide voor een weekje,met mijn ouders mee.

-------------------------------------------------------------

Sherly182..........Ik heb mij toen aangemeld via internet via een site speciaal voor weggelopen dieren als er dan een poes word gevonden en ze lijkt op jou poes dan word je gebeld,ik weet de naam van de site niet meer ,maar heb hem gekregen toen ik naar het asiel belde met de vraag of er een poes was gevonden,ze is zo wel terug gevonden,na 6 weken kreeg ik een foontje dat er een poes was gevonden,ik had de hoop al opgegeven.....Ik hoop dat je je poesje snel terug krijgt meid.
    de ha zei ook dat er dik 6 kindjes van de 10 er over heen groeien,dus ik hoop dat hij daar bij zit,al is het maar voor die kroepaanvallen want die zijn echt heel erg voor hem.
    Leuk hoor wat je met je tas hebt gedaan:D

-------------------------------------------------------------

Caruli...........Wat is er gebeurt met je werk dan,sorry heb het niet meegekregen?
    IN ieder geval succes er mee

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

naomi heeeeel herkenbaar alles in de kast zodat de tafel leeg blijft hahahaha
    heerlijk gewoon je rommel verplaatsen hihi

ellen ik hoop dat het droog blijft idd. En als je klaar bent met bbq mag het gaan regenen;) en gaaf joh salsadansen

patrieske wat een drukke dag zeg pfff en de temperatuur werkte er gister ook niet echt aan mee dat je genoeg energie hebt pffff

hier vandaag lekker met mijn vriendin op stap!
    en dan nog twee dagen en dan lekker vakantie.we hebben niet echt plannen om weg te gaan.
    Misschien een paar dagen naar fam in almere!
    maar verder zit het er dit jaar niet in.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Brabants meisje

Nou ik leek wel een waterkraan,ik was ook echt zeiknat toen ik klaar was met werken,heb ook 1 keer een extra pauze genomen,de bovenverdieping daar is het verschrikkelijk warm,en tussendoor ben ik echt even buiten gaan zitten en flink wat gedronken:D

Ow wat leuk dat je weggaat met je vriendin,waar ga je heen op stap?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @patrieske: amavedi heet die site waarschijnlijk die jij bedoelt (weet niet of ik het goed geschreven heb) ;) pffff wat een drukke dag heb jij gisteren gehad en dat met die temperaturen :(

@ellen: lekker BBQ'en! helaas geven ze voor vanmiddag/vanavond wel waarschuwingen af dat het zo slecht wordt, hopelijk blijft het bij jullie droog! stuur de regen deze kant maar op:p enne salsadansen leuk zeg! mijn ventje vond dat ook niet leuk omdat het te snel ging voor hem hihi.

@brabants meisje: fijn dat het herkenbaar is:p het huis lijkt dan opgeruimd totdat er een kast open getrokken wordt hihi. lekker op stap vandaag :)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat is het rustig hier zeg!

hier de kast al opgeruimd nu even gaan bedenken wat ik nu ga doen hihi. ik denk de kast op de babykamer alvast opruimen/leeg maken heb een weg gooi bui en daar moet ik gebruik van maken :p

11. Arena

Arena Niet meer actief

Regen schijnt rond uur of 4 het land binnen te komen via zeeland, maar vooral naar het oosten te gaan.. dat ze de mevrouw in de radio net!
    Dus hopelijk blijft het droog met de bbq!

Gaaf, salsa lessen! Wil ik ook wel, maarja, daar krijg ik m'n vent never nooit heen mee!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik zag net op buienradar om 2 uur al buien in zeeland hihi. iedereen zegt wat anders:p hier beginnen al een aantal (witte) wolken te komen vanmorgen was het een strak blauwe lucht.

ze hebben de zware windstoten veranderd in zeer zware windstoten tot 120 km/uur!!!!

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    net het zwembad weer vol laten lopen. als ik niets doe dan zweet ik nog. zo lekker samen met joy er in denk ik voor het weer weer onslaat. Laten we maar wachten wat het brengt.

14. gimena

gimena Niet meer actief

@sherly leuke versiert!

@cal alles goed lieverd?

@kitty hoe gaat het meis?

@ hie ben Kots ziek bah bah ben je al niet lekker maak ze een zuur pak melk open en drink je aantal slokken van en was niet over de datum :S dus voel me nog misselijk bah bah

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo heb weer een krea bui gehad vandaag en heb dus weer een speen koord gemaakt deze is anders dan de andere want die was iets minder prakties omdat joy erg veel spuugt dus werd het stofje erg nat en smerig. dus nu een van kralen gemaakt.

maandag weer even naar de markt om nog een aantal dingetjes te halen voro mijn luier tas vind hem mooi met de naam maar vind het toch nog erg saai. hopelijk hebben ze leuke dignen op de markt.

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hé Sherly, creatief hoor! En erg leuk, dat speenkoord. Eigenlijk is het zo simpel om het zelf te doen, maar ik ben daar veel te lui voor :D

Gisteren was een groot succes. De politie had 's morgens naar kantoor gebeld met de vraag of we aub de barbecue niet aan wilden steken, dus stapten we over op plan B. Met zijn allen in het oude gemeentehuis van Oudenbosch met een Chinees buffet. Het leerlingenconcert was hartstikke leuk!

Zeg, even een vraagje voor de moeders: welke babyschoentjes/-slofjes zijn smal? Veerle heeft nieuwe slofjes, maar die zijn zo breed dat ze net Donald Duck is... Ze heeft erg kleine en smalle voetjes, dus nou ben ik op zoek naar smalle slofjes. Ze loopt nu langs de tafel enzo, de hele kamer rond. Moet ze dan al schoentjes (voor buiten?) of zijn slofjes nog goed genoeg?

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sherly: mooi hoor, ik ben helaas niet zo creatief.. :)

gimena: hey meid, ja hier gaat het redelijk, maandag met mitch op controle geweest en er gaat een hoop veranderen
    we hebben er maar een schema van gemaakt anders kon ik er geen wijs meer uit hihi
    hoe is het met jou en de kleine?

wat betreft mijn werk vroegen er een paar meiden:

ik werk nu bijna 4 maanden en heb nog steeds geen loon gehad, ben het nu echt zat. had anders graag bij mijn kindjes thuis gezeten als ik dan toch voor niks werk.
    dus nu hebben we gisteren een aangetekende brief verstuurd met het verzoek binnen 7 dagen te betalen anders schakel ik mijn rechtsbijstand in en die sturen dan wel een deurwaarder.
    ben heel benieuwd.
    over 2 weken zouden ze weer moeten betalen maar dan de maand juli, helaas staat ie niet op de brief vermeld omdat ik daar nu nog geen recht op heb, dus heb straks kans dat ik 1 of 2 maanden dan niet betaald krijg.
    maar goed we zullen eens zien hoe dit verder gaat.

stelletje eikels daar.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ps: helaas word de werkgever goed beschermd.
    ik moet nog steeds blijven werken voor jan ***
    als ik dat niet doe kunnen ze me als werkweigering op geven
    dus ze hebben nu gewoon een gratis werknemer

ik baal er echt van, stom hoe dat geregeld is
    hun schenden het contract nu ook door niet te betalen en ik moet toch blijven werken

krom he, vinden jullie ook niet?

ps uwv zei ook nog, je moet nu ook uit gaan kijken dat ze je niet op staande voet gaan ontslaan :$
    nu ik het ga aanvechten

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    WTF? nee he...hier was je al zo bang voor........shit zeg!!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja blijkbaar stoot een ezel zich toch 2x aan dezelfde steen

ikke dus :)

ik had echt gehoopt en gedacht dat het deze keer goed zou gaan, zag het weer zitten om te gaan werken enzo..
    maar nu baal ik van de tijd die ik daar voor jan l*l heb gezeten, die had ik ook mijn kindjes kunnen besteden :(

Deel Deze Pagina