Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ik had er ook een hard hoofd in...klote zo hoor.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hebben jullie nog plannen voor vandaag?

om 12u komt mijn schoonmoeder mitch op halen en dan haalt ze casey uit school
    ik ga dan naar het uwv mijn eigen weer opnieuw in laten schrijven en dan om 2u moet ik bij de kapper zijn
    had al weken een afspraak staan om te verven
    ben echt super grijs al zeg :):):(

en dan om 4u half 5 komt ze mitch weer thuis brengen en dan gaat ze met casey door naar zwemles, en dan is het voor mij koken enzo en dat was de dag dan alweer ;)

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Bah bah,hier is het al de hele ochtend raak,noel was weer de hele tijd bezig met een grote mond,dus die mag vanmiddag geen vriendje meenemen en was dus hartstikke boos op mij en jaimy loopt echt overal om te zeuren en dan bedoel ik echt zeuren en huilen,en niks is goed,soms heb je van die dagen echt dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen,het is pas 9.00 geweest en ik zit er al helemaal doorheen:$,hopelijk morgen een betere dag daar houden we ons maar aan vast.

Ik denk dat er bij jaimy weer iets aan het draaien is,ik hoop het niet maar dat denk ik wel,meestal is hij een paar dagen hangerig huilerig en vooral aan het bazen en dan word ie weer ziek :(

-------------------------------------------------------------

Caruli...........Ik heb je verhaal zitten lezen,maar dat kan toch helemaal niet als je werkt en je hebt ene contract dan moeten ze je toch gewoon betalen,echt niet normaal dat je zo moet gaan werken,aso mensen vind ik het die dit zo doen,ik wens je heel veel succes meid.
    En inderdaad als je dan niet betaald krijgt had je net zo goed thuis kunnen blijven bij je kindjes.

Ellen27..........Leuk dat het zo gezellig is geweest meid.
    Wat betreft je vraag,jaimy liep binnen op van die antislip sokjes en voor buiten had ik van die schoentjes van puma die hebben een zachte zool,maar ik zou ze niet bestellen via het internet want deze kunnen ook best breed zijn,die van jaimy waren erg breed maar die had hij ook nodig,ik had ze bij aktie sport,ik weet niet of jullie die 1 in de buurt hebben?

--------------------------------------------------------------

Sherly182...........Leuk zeg die kralen,jij bent echt een crea bea,ik ben dat echt helemaal niet.
    Succes met dingen zoeken voor je tas.

------------------------------------------------------------

Gimena.............Beterschap meid,misschien wat cola drinken tegen de misselijheid,helpt bij mij meestal erg goed.

------------------------------------------------------------

Wat betreft de storm,ik werd om 17.00 van mijn werk weggestuurd omdat ze niet wilde dat ik daar alleen was in die storm,dus ik ben meteen gegaan natuurlijk,maar het viel hier erg mee,wel veel wind en harde regen,maar na een uurtje was het over.
    Ik had Mart nog even naar de zwangere buuf gestuurd,ze was alleen thuis en de parasol zag je overal heem wapperen ,dus Mart is hem plat gaan leggen

4. gimena

gimena Niet meer actief

@ cal.. jeetje meis wat zit je nu in een rot pakte.btw wat voor kleur wil je haren verven? als je weet hoe de typen kleur is wil ik wel de volgende keer je haren verven! stuk goedkoper ;)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli............Lekker zeg naard ekapper,ik ben afgelopen vrijdag geweest,even mijn grijze uitgroei weg laten werken,ik heb daar ook echt last van :(

Mijn plannen,daalijk noel van school halen en brengen,die zal wel weer boos gaan zijn omdat hij straf heeft.

Dan vanmiddag nog vlug mijn huisje poetsen,het is er nog niet van gekomen,het lijkt wel of ik vandaag echt niet op gang kom ofzo :(

Dan moet ik om 14.00 gaan werken tot 19.00 en dan bij een vriendin langs,en dan naar bed,ben op :)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sherly: mooi zeg! wat ben je creatief :)

@ caruli: wat een ***werkgever zeg! vind het echt belachelijk dat je gewoon door moet werken terwijl je niets krijgt, je kunt je tijd ook wel anders gebruiken!

als ze je nou op staande voet ontslaan heb je toch nog wel gewoon recht op alles wat ze je nu zouden hebben moeten betalen of ook niet?

echt ik snap niet dat zulke bedrijven nog gewoon kunnen blijven bestaan!

@hier:

ik heb net een brief gehad dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding als gastouder!! hehe werd tijd dat ik het te horen kreeg zaterdag nl diplomauitreiking al:p

werd ik daarvoor gebeld met de mededeling dat ik mijn onderwijsovereenkomst nog steeds niet opgestuurd heb!!! grrrrr ik heb hem in maart ondertekend en terug ingeleverd en nu had ik zaterdag een nieuwe gekregen dus ik die weer ondertekend en gelijk terug gestuurd bellen ze me dat ze hem nog niet hebben :( om hopeloos van te worden, waarom raken die dingen altijd bij mij kwijt!

nou genoeg beklag gedaan zo denk ik:p

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    naomi123

Gefeliciteerd meid,en veel plezier een zaterdag:D

Ja dat is zo vervelend he als ze altijd wat kwijt raken van je,ik heb dat ook meestal:x

Nu ook weer ik haal noel en jaimy hun kleding altijd bij mexx heb dus ook een klanetenkaart en dan spaar je punten 1 keer in het jaar soms 2 dan krijg je een kado cheque en je raad het al de mijne is altijd kwijt en komt nooit aan,nu dus ook weer dan duurt het weer maanden voordat ik iets hoor,en ja 44 euro vind ik toch wel zeker de moeite waard om erachter aan te gaan.
    Heb ze maandag al een mail gestuurd en weer niets gehoord dus moet ik morgen weer bellen met een 0900 nummer:x

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @patrieske: dat is zeker de moeite!!! vraag me dan ook altijd af waarom ze mijn spullen altijd kwijt raken en nooit eens een keer dat van een ander :p

zaterdag kan ik niet bij diplomauitreiking zijn ;) ik moet werken en ga er geen vrij voor vragen.

9. gimena

gimena Niet meer actief

@naomi,Gefeliciteerd meid,dat wordt idd zaterdag vrij vragen maar dat zullen ze toch wel begrijpen.

10. gimena

gimena Niet meer actief

dus gewoon werken dus

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hè Caruli, wat een kl*tesituatie weer zeg... Inderdaad erg krom dat jij nu voor niks moet gaan zitten werken, maar werkweigering mag niet. Het is heel erg, maar als je zelf ontslag neemt, dan heb je nergens meer recht op. Je kunt dus beter wachten tot jij ontslagen wordt, maar gezien het feit dat je nu voor niks werkt, zullen ze dat niet zomaar doen. Rechtsbijstand inschakelen is denk het enige dat je kunt doen.

Naomi: gefeliciteerd!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @gimena: heb er helemaal geen zin in om bij te zijn aangezien het bij het gastouderbureau zelf is en ik niet zo super met die mensen over weg kan hihi. dus vind het zonde van mn geld om daar vrij voor te vragen en mn baas zal er niet blij mee zijn als ik er 2 dagen van te voren mee aan kom zetten ;) en eerder kon ik geen vrij vragen aangezien ik niet wist of ik geslaagd was of niet vandaar....

meiden bedankt voor jullie felicitaties!

13. gimena

gimena Niet meer actief

ja ik snap hem :) nou ja je bent geslaagt en dat is het belangrijkste ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja daarom ;) ik rijd wel een keertje naar ettenleur om diploma op te halen daar heb nu gelukkig een auto tot mijn beschikking.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    naomi: gefeliciteerd meid :D

gimena: ik heb het nu heel donkerbruin genomen, zodat als ik het gewassen heb er nog wat van de kleur overblijft
    nr 4.75 maar welk merk geen idee ;)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Naomi, gefeli meid!!!!

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gelukkig is de kwaaie bui voorbij,en is noel weer erg lief:D
    Ook Jaimy is een stuk rustiger alleen is hij steeds heel boos op zijn stoel hahaha

--------------------------------------------------------------

naomi123...........Jammer dat je er zelf niet bij kan zijn,maar ik las al de reden en dan net wat je zegt dat gaat dan gewoon niet:(

18. gimena

gimena Niet meer actief

oke.meestal weet niet of je een kappers winkel in de buurt heb die kunnen meestal de kleur vast stellen.

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

naomi: gefeliciteerd!!! super goed van je
    ik kreeg laatst een mail binnen van flexouders.nl. is dat misschien iets?

Caruli: wat klote van je werk zeg,......pfff daar alleen al krijg je grijze haren van :D

patrieske"fijn dat kwade bui weer voorbij is.....

hier: VAKANTIE!!!!! pfff en ik ben er zo aan toe:)
    morgen gaan we lekker voor een paar dagen naar fam in almere toe.
    Is altijd supertje leuk. De weersvoorspelling ziet er goed uit nou maar hopen dat het zo blijft.
    Wanneer we terug komen weten we nog niet dus jullie horen wel weer van me

liefs gwenn

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie felicitaties!!!

@brabants meisje: ik zal eens op de site kijken dank je voor de tip!
    fijne vakantie geniet er lekker van :D

Deel Deze Pagina