vanavond mijn laatste paardrijles gehad maar het is nu 2 weken niet en daarna ga ik er niet meer terug op ben dan bijna 20 weken! vind het risico dan wel erg groot worden en ik denk dat mijn lichaam het ook niet fijn meer gaat vinden dan..... erg jammer maar over een half jaar weer
Hai Zo er is weer wat afgekletst Ik was er even niet,gek voor mij hahaha. Maar het is echt heel druk met de grote schoonmaak,en de zieken hier in huis,en gisteren kreeg ik zelf erge buikpijn en verloor weer bloed,terwijl ik nu 1 week van mijn ongi af ben,dus heb naar de post gebeld en moest toch even wat urine komen afgeven,en ja dus een blaasontsteking heb ene kuur gehad van 3 pillen voor 3 dagen,moet dan weer urine op maandag bij mijn eigen ha afgeven,alleen als ik erger pijn krijg of erger ga bloeden dan moet ik al eerder naar de ha en anders weer naar de post,nou latenw e hopen van niet,mijn vakantie wil ik graag gaan vieren een vrijdag Jaimy zijn teen was hetzelfde als noel maar hij kreeg geen ab kuur omdat hij die pas heeft gehad dus moeten we het met een nieuwe creme proberen,ik lijk wel een zalf huis hier te hebben -------------------------------------------------------------- naomi123..........rot meid dat je moet stoppen met je paardrijlessen,maar net wat je zegt als het niet gaat dan moet je het ook niet doen. ga je dan nog wel naar de manage of waar staat je paard? ------------------------------------------------------------- Ellen...........Gefelicteerd met je meisje haar verjaardag. Een leuke foto,en 1 jaar wat een mijlpaal zo speciaal die dag of niet dan? Hoe was haar verjaardag verder? ------------------------------------------------------------- Nieuwe mama's .............welkom bij de club en gezellig dat jullie ook komen kletsen --------------------------------------------------------- Sherly............Je hebt te tas weer erg leuk gemaakt ---------------------------------------------------------
@ellen, nog gefeliciteerd met je dochter! wat een mooi meisje zeg!! @naomi: balen zeg! gisteren naar de kermis geweest, hoe heerlijk om mila te zien genieten zeg.. fenne vond voornamelijk de lichtjes erg interessant mila in de draaimolen, alleen maar aan het dansen en in haar handjes klappen, en toen ze het knopje van haar auto ontdekte dat die kon toeteren, wilde ze er helemaal niet meer uit.. dit weekend gaan we weer met mijn nicht en haar vriend, en maar weer terug in de draaimolen
ellen: nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meissie, leuke foto zeg naomi: ik zou idd ook maar voorzichtig doen en even het paardrijden achterwege laten miffy: kids vinden dat geweldig he al die lichtjes enzo, was het druk? patrieske: jee balen joh een blaasontsteking, is niet fijn heb hem ook geregeld gehad hopelijk werkt de kuur snel hier: net terug van het cb, Mitchell is in lengte goed gegroeid 5cm sinds het laatste bezoek maar gewicht niet 200gr. ze vroegen zich wel af waardoor dat kwam, maar dat weten we en we kunnen er weinig tegen doen nu over 1.5maand weer terug komen ps heb een babysite gemaakt zodat ik daar zijn groei en tandschema kan bijhouden als jullie het leuk vinden mogen jullie er ook wel even kijken hoor www.mitchell2009.babysite.nl normaal heb ik een hyves voor hem maar daar kun je geen groei en tandschema bijhouden dus vandaar de babysite erbij hij moet nog wel verder ingevuld worden zo nu ga ik hem snel uit bed halen en eten geven, zo Casey uit school halen fijne dag nog meiden
hallo zo weer terug van een paar dagen weg geweest! en hebben heerlijk genoten. welkom nieuwe brabo's! Er zijn er best wel wat uit wolluk das toch gezellie ellen: beetje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!!! en wat een leuke foto! patrieske: bah blaasontsteking... dat is geen pretje nee. caruli: watgoed dat mitchell zo gegroeid is!! naomi: pfff kan me voorstellen dat het niet leuk is om het paardrijden achter wege te moeten laten rest lees ik later nog effe bij er roept er 1
@patrieske: ik heb geen eigen paard ik denk ook niet dat ik nog naar de manege ga nu, krijg ik alleen maar meer zin om erop te kruipen. en bah een blaasontsteking! hopelijk ben je er snel vanaf. @miffy: leuk dat de kids het leuk vonden op de kermis ja lichtjes genoeg voor de kleine haha.
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Het was gisteren een hele fijne dag, lekker rustig met zijn drietjes. Zaterdag komt de hele familie, gezellige drukte. Ik vond het wel bijzonder hoor, m'n meisje 1 jaar! Het afgelopen jaar is omgevlogen en ze wordt nu ineens zo groot... Naomi: jammer dat je tijdelijk afscheid moet nemen van het rijden, maar het is voor een goed doel hè! Patrieske: blaasontsteking, gadver, da's vervelend. Hopelijk is het snel over! Miffy: wat leuk dat Mila zo'n plezier heeft gehad in de draaimolen. Dat zijn toch wel dingen waar ik naar uitkijk hoor! Caruli: leuke site, komt er nog meer op? Wat een hoop tanden heeft Mitchell trouwens al! Vlinder: hoe is het? Je mag bijna testen zie ik... spannend!
Nee he....sterkte! KNUFFEL! Sorry meiden, ben momenteel druk met vanalles en nog wat. Zie onze hyves.
Hai Nou heb ik over mijn blaasontsteking van de ab kuur nog een schimmelinfectie gekregen grrrrrrrrrrr:x Noel net naar school gebracht de laatste dag voor hem,hij is er verdrietig van,dus heb hem beloofd dat we na de logo een lekker ijsje gaan eten bij de frietzaak en dat vond ie wel erg leuk Om 11.30 mogen wij ook komen,dus fotocamera mee hahahah. Ik heb gisteren een lange dienst gedraaid heb de school helemaal af en heb nu heerlijk bijna 6 weken vakantie wat heerlijk zeg En krijg waarschijnlijk 4 uurtjes meer voor te komen werken,dus ze zijn tevreden wel goed hoor,maar meer als 24 uur ga ik niet werken heb ik gezegd,ik werk ook nog op donderdag ochtend ook nog 3 uurtjes bij een leraar thuis en dat is 27 uur en dat vind ik wel echt genoeg hoor. ---------------------------------------------------------------- Vlinder............Meid wat rot dat je weer ongi bent geworden een dikke knuf .......... ------------------------------------------------------- Ellen27...........Gaat hard he meid,soms lijkt het als de dag van gisteren dat ze zijn geboren en dan zijn ze al 1 jaar....... Mocht ik je niet meer spreken heel veel plezier morgen. Nou ik moet vanavond de laatste pil innemen en dan moet het als het goed is weg zijn,maar nu heb ik die schimmelinfectie erbij dus daar heb ik al creme voor dus hopelijk is dat ook snel weg dan. ------------------------------------------------------------- Naomi...........Zeker is het rot dat je niet meer kan rijden,vooral als je het zo graag doet,ik snap wel dat je dan niet meer naar de manage gaat. ---------------------------------------------------------- miffy.............Leuk is dat he,ik weet van noel dat hij er pas in mocht toen ie bijna 2.5 was,allen dan he,en nu onze jaimy die is 19 maanden die heeft er al een paar keer ingezeten en dan zitten ze daar saampjes te genieten,echt zo heerlijk om te zien. ------------------------------------------------------------ brabants meisje...........fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie paar daagjes weg. ------------------------------------------------------------- caruli..........Ik heb er eigenlijk nooit last van alleen als ik zwanger ben heb ik ze vaak en dan kwam ik er ook bijna niet vanaf en na mijn ks snedes heb ik ze ook vaak gehad,dus ik had dit helemaal niet verwacht,maar goed als het goed is moet het met die kuur heel snel over zijn,dus daar ga ik dan ook maar van uit he. Zit hij erg onder zijn gewicht dan? Wat leuk dat je een site voor hem hebt gemaakt,ik zal hem straks even gaan bezoeken ----------------------------------------------------------
patrieske: zijn gewicht zit nog steeds mooi in de curve, het gaat alleen niet mooi in de lijn mee met de lengte. maar goed, maak me eigen niet druk hoor, wist toch wel dat ze erover gingen zeuren
meid, houd moed he wij hadden het echt ook al opgegeven en toen een paar maanden later was ik ineens onverwacht zwanger dus het kan nog meid
vlinder, wat rot zeg, meestal komt het op een moment dat je denkt, nu gebeurt het toch niet meer. caruli, leuk he, zo'n site, ik heb er ook 1 voor Mare tot ze 1 jaar was. Die heb ik nu op dvd laten branden. Leuk voor later. miffy, leuk zeg van de kermis, bij ons is het krabbenfoor nu, wij willen er morgen even heen en daar is ook een mini kermis. Ze is gister al met oma in de draaimolen geweest. patrieske, jeetje daar zit je ook niet op te wachten, fijne vakantie iig. Morgen ben ik jarig, dan wordt ik alweer 26!!! Zondag vieren we het pas, dus morgen lekker met zn drietjes.
Balen Vlinder.. Hier ook nog niets hoor.. Maar omdat ik maar om de 9 weken ongesteld wordt, heb ik minder dan 6x kans per jaar Als de volgende cyclus niet na 28 dagen op gang komt, ga ik me aan de medicijnen wagen.