Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    arena dat is wel balen zeg. Ja qua cyclus mag ik niet klagen dat is verder wel goed maar toch ga je steeds meer denken dat het helemaal niet gaat lukken.
    maar goed als ik dan inderdaad hoor dat sommige toch pas tegen het jaar zwanger geraakt zijn dan stelt me dat weer wel gerust

2. Arena

Arena Niet meer actief

Tja het zal toch wel ergens goed voor zijn :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tullip: gefeliciteerd nog met je verjaardag :D

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, ik zat in het Eindhoven eo-topic, blijkt dat jullie allemaal hiernaartoe verhuisd zijn.... :D
    Ik kom zelf dus uit Eindhoven.
    Ik zal kijken of ik vanmiddag even de laatste pagina's door kan lezen dat ik met jullie mee kan kletsen.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom meid :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel, wel vieren het vanmiddag (vriendlief was afgelopen maandag jarig) dus over een kwartiertje zal het hier wel vollopen.:D

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

tulip: gefeliciteerd!!!!!!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lastig bij te lezen. (En alles bijlezen is teveel. :D ) Kom er niet echt in geloof ik. :D
    Enige wat ik nog onthouden heb is een mooi meisje genaamd Veerle, een mooie luiertas en 2 ander kindjes die ook kma hebben?
    Ik was met Wybe ook weer gaan testen, maar die heeft nu ook weer allemaal bultjes/uitslag. Zelfs soort van puistjes, kan dat daar ook van komen? We hoeven pas half aug terug naar de dietiste.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Die bulten kunnen van de KMA komen
    Mitchell heeft ook KMA, alleen heeft hij geen last van uitslag (nog niet)
    We hebben vorige week weer getest maar helaas kan hij er nog niet tegen, dus nu weer voor een paar maanden op hypo voeding.
    Zal rond 1 jaar zijn ongeveer dat de kinderarts weer wil testen.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    lastig zeg al die kindjes met kma!

heb hier mijn oppaskids in huis! ze hebben vakantie dus heb ze alle 3 een hele dag bah bah. het regent hier nog steeds dus kan buiten niets met ze doen.

het enigste wat ze doen hier is mij irriteren :( hangen op de bank, niet van de honden af kunnen blijven met als gevolg hond opsluiten. ik heb vreselijk last van mijn hormonen vandaag hihi, kan niets hebben en dan 3 kids hebben die niet opgevoed zijn ben ze nu al beu en moet nog tot 5 uur!!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Het zit erop voor je! (Voor vandaag iig.) Hopen op morgen een betere dag!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nu 2 daagjes vrij! donderdag heb ik ze maar een halve dag ;)

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ha Naomi, lekker 2 dagen bijkomen dan! Als het weer nou ook nog meewerkt...
    Wwjc19, welkom!
    Mamakitty, druk bezig met je bedrijfje, zag ik dat goed op Hyves?

Enneh... Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb VAKANTIE!!!!! 6 weken!

14. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    En nu ga ik even salsa oefenen :)

15. tulip

tulip Niet meer actief

brabants meisje, dank je wel

naomi, lekker genieten van je vrije dagen.

ellen, lekker zeg!!!

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Salsa, leuk!
    Ik wil Zumba gaan doen. Lijkt me ook leuk. En bij gebrek aan danspartner....

Vakantie?! Lekker!!! Hier helaas geen zomervakantie. Ik hoop in okt nog een week vrij te krijgen. Maar geloof dat dat op het werk ook al niet ging. :( (Sept ook al niet en dec feestdagen ook niet)

Naomi, hihi, gelukkig. (Hoewel die hormonen iig niet zomaar weg zullen zijn, en de kids ook wel ondeugend zullen blijven...... nou ja, dan gaan we maar voor het goede weer. :D )

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Tja, het onderwijs hè... Die vele vakanties zijn een mooie bijkomstigheid :)

Zumba is op zich ook leuk, maar dat is wel erg afhankelijk van degene die de les geeft. Ik heb verschillende docenten les zien geven en de ene keer vond ik het hartstikke leuk, terwijl het de andere keer echt heel stom was.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemiddag meiden :D

Nou ben gisteren bij Peter geweest, had nog wat twijfels over hem maar die zijn nu echt weg.
    Wat die vent je allemaal kan vertellen :$
    Tis gewoon eng wat hij allemaal weet.
    Moet het echt even allemaal op mij in laten werken.
    Kon me van alles vertellen over Casey, Tygo*, Mitchell over ons huis, relatie enzo enzo.
    Het was echt het geld en de moeite waard!
    Wie weet ga ik ooit nog een keer terug naar hem.

Ik ben als de dood voor spinnen, ben ik net het bed aan het verschonen zie ik iets op tussen mijn kussen zitten, haal ik het kussen omhoog komt er een spin uit kruipen :$
    Hij was te snel, ik probeerde hem dood te trappen maar helaas. Nu durf ik dus vanavond echt niet te gaan slapen als ik niet weet waar die spin is
    Herkenbaar voor iemand?
    Hihi ik vind mezelf best erg, dat ik bang ben voor een klein ding :)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @caruli: owww ja hoor helemaal herkenbaar! ik ben ook zo bang voor spinnen.
    wat voor 1 was het?? ik kan ook niet slapen als ik weet dat er een spin op mn kamer zit. ik heb het 2 jaar geleden in frankrijk gehad.... we sliepen bij mijn ouders in de caravan (overnachting) en ik word snachts wakker en heb het gevoel dat ik het licht aan moet doen, dus ik doe dat loopt er een spin te grootte van een vogelspin ook zo dik en zwart en harig op ons dekbed! ik heb alles bij elkaar gegild haha mn ouders schrokken zich kapot, zeggen ze oww het is maar een spin... ja en wat voor 1! slapen kon ik dus vergeten daarna ik zag elke keer die spin voor me bah.

volgens mij heb ik wat gemist maar wie is peter?? zo te lezen iemand met paranormale gave?
    ik ga vanavond weer naar mijn paranormale genezer kijken of alles nog goed is hihi.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja Peter vd Hurk, van het zesde zintuig, weet niet of je dat kent
    Hij heeft het toen gewonnen. Ben 5 weken geleden naar een show van hem geweest maar helaas ben ik toen niet aan de beurt gekomen en daarom hebben we toen een prive afspraak gemaakt.

Haha jij dus ook een die bang is voor spinnen, ik vind ze echt niks hoor.
    Mijn man niet die laat ze gewoon zitten, ach doen niks zegt ie dan :x

Deel Deze Pagina