echt wel spinnen kriebelen, kunnen bijten en zijn gewoon eng haha. ik vind hooiwagens wel minder eng als die dikkerds hoor! je ziet hier veel van die enge grote zwarte dikkerds bah. we hebben het een keertje gehad bij mijn ouders thuis waren we aan het gourmetten en mijn zus en ik zien allebei tegelijk een bijna vogelspin op de vloer lopen dus begin te gillen en gaan op de bank staan haha me moeder doet mee dus wij kijken haar aan (die is niet bang van spinnen) ze kijkt en begint te lachen ze dacht dat het een muis was haha wij zo: nee hoor dan hadden wij niet zo staan te gillen owww ja die ken ik wel!! gaaf zeg dat je daar naar toe bent geweest!! lijkt me super om daar eens naar toe te gaan naar zo een show maar ik denk dat ik dat niet zo goed aankan ik ben nogal gevoelig voor al die energien en kan me nog niet zo goed afsluiten daarvoor. volgens mij is dat een hele leuke vent! en hij is goed
zo daar ben ik weer. heeft even geduurd. heel veel dingen gebeurt in een korte tijd vandaar hoe gaat het met alle dames??
Caruli, blij dat je het even uitgelegd hebt, ik wist ook niet wie het was. En ehm, mijn man heet ook Peter. Ik geloof ook zeker dat er meer is. Ik kijk vaak naar Derek Ogilvie. Ben ook naar een show van hem geweest. Helaas ook geen reading gehad, maar ben wel onder de indruk. Ik hoop toch ooit nog een reading te krijgen en wat te horen van mijn twee sterretjes... (bbz en mk) En spinnen............als de dood! Heb dat idd ook ooit gehad dat ie doodleuk mijn bed inliep. En ik (en mijn vader toen) kon m niet vinden. Heb mooi op de grond geslapen! Gimena, wat is er allemaal gebeurd dan?
zo hier ook weer een berichtje van mijn kant. wat hebben we het weer druk zeg nu ik weer werk zit ik een stuk minder op het net hahahah Hier gaat alles lekker. joy heeft sind afgelopen vrijdag geleerd hoe ze moet omdraaien van haar rug naar haar buik dus die slaapt nu als ze in de box ligt ook op haar buik omdat ze nog niet terug kan rollen. is soms echt zielig zeg dan hoor je aan haar dat ze wilt omrollen en moe is maar dan lukt het niet. Ik help haar wel eens maar ja kan niet blijven helpen. en dan gaat ze op haar buik liggen en in slaap vallen is ook erg lief om te zien. Op mijn werk gaat het goed ze zijn erg tevreden en ik heb erge leuke collega's dus ik hou het daar nog wel even uit hahaha. Verder ben ik er achter gekomen dat ik een hsper ben. hoog gevoeig persoon en dat maakt weer een hoop duidelijk. naomie: misschien ook iets voor jou om eens op te zoeken op het net. aan gezien dat je zegt ook erg gevoelig te zijn. Ook een vrijgezellen feestje aan het organiseren voor een vriendin nou dat valt nog niet mee zeg. ik maar tegen andere zeggen dat ik het wel goedkoper kan 8) maar in deze tijd is het toch allemaal erg duur. spinnen: dara ben ik niet bang voor eigenlijk. maar vraag toch aan mijn man of hij ze dood maakt hahah. maar als het een grote is kom ik mijn bed niet uit hoor of ga er niet in tot hij weg/dood is. Ellen27: lekker hoor vakantie mijn schoonzusje heeft ook 6 weken zit ook in het onderwijs hjullie hebben weer geluk hahaha. ik heb over een paar weken 2 weken vakantie maar weg gaan we niet. wij helpan altijd met kindervakantie werk mee mijn man zit in de organisatie dus ja dan moet je ook Dus de 3 dagen dat joy naar de opvang gaat help ik lekker mee. Caruli: leuk hoor naar peter geweest. volgens mij is er echt wel wat alleen ik ga er niet voor naar iemand toe. ik geloof dat het zo ook wel goed is. alleen kan het soms een hoop duidelijk maken zeker voor je gevoel. nou ik ga weer slapen trusten iedereen
@sherly: ja klopt ik ben inderdaad ook een hsp'er! is mij 2 jaar geleden al eens door iemand verteld toen ik een energie in ons huis voelde waar ik vreselijk bang voor was. gelukkig nu zo goed als opgelost maar wel 2 jaar verder! volgens mij is dat vrij moeilijk zo een vrijgezellenfeest organiseren! het is inderdaad snel duur dat is altijd zo jammer. mijn zus en broertje hebben het denk ik wel vrij goedkoop gedaan voor ons, beekse bergen en BBQ dus dat zal niet super duur geweest zijn.
owww ja ons bod op een box is geaccepteerd dus nu hebben we voor 75,- een box met kleed (kleed hoef ik niet die kleurt niet maar ja haha) en mijn paranormaal genezer was gisteren weer zeer tevreden over mij en de kleine
nee dat vond ik ook is maar 1 jaar gebruikt bij hun dus nog in nieuw staat hihi mijn paranormaal genezer helpt je met alle problemen die je hebt. soms heb ik last van mijn rug of knie en daar helpt hij me vanaf. zo behandeld hij mijn tante ook met een hernia (over gaat dat niet) en mijn zus heeft een gebroken stuitje opgelopen tijdens bevalling en dat wisten ze niet en is dus verkeerd vast gegroeid met de nodige pijn nu en daar helpt hij haar ook bij, hij kan de pijn echt verlichten of zelfs afnemen. ook met psygische klachten kan hij hulp bieden, zo heeft hij mij deels van mijn faalangst afgeholpen. en hij is dus nu al 2 jaar bezig met het wegsturen van die energie bij ons in huis die volgens hem nog gevaarlijk was ook! hij kan dus problemen/pijn zo oplossen of tips geven hoe je dat zat zelf kunt doen. dan moet je denken aan een bepaald onderzoek in het ziekenhuis die hij adviseert of je voeding iets veranderen vanwege allergie waar je zelf niet op komt. hij behandeld ook dieren, zo zijn we er achter gekomen dat het hondje van mn zus last heeft van zijn rug en niet te vertrouwen is met kinderen omdat hij nogal opdringerig is.
naomi: ah oke, kan soms dus wel handig zijn zo iemand gimena: hoe is het met jou meid? mamakitty: hoe is het met jou? druk?
Sherly, ik werk gedurende het schooljaar extra uren om die 6 weken vrij te kunnen hebben hoor. Ik werk op een muziekschool en wij houden de schoolvakanties aan. Wij hebben alleen niet dezelfde CAO als de basisscholen en moeten dus wel zien dat we voldoende uren maken. Omdat we toch de basisschoolvakanties aan willen houden, werken we door het jaar heen dus wat extra uren per week. Voel je niets van, maar je hebt toch die lange vakanties! Je bent een vrijgezellenfeest aan het organiseren? Leuk! Maar wel een hoop georganiseer... Wat heb je allemaal al geregeld? Bijzonder trouwens, al die verhalen over 6de zintuigen en paranormaal genezers. Ik ga zelf ook regelmatig naar een paragnost en heb er inderdaad ook erg veel baat bij! De laatste jaren zie ik toch dat heel veel mensen steeds meer gaan geloven dat er meer is. Of is dat alleen in mijn omgeving zo? Toen ik net bij mijn paragnost kwam, kon ik er met niemand over praten, omdat iedereen me voor gek verklaarde! De laatste tijd hoor ik er steeds meer mensen over en krijg ik ook steeds meer vragen over mijn bezoekjes. Hoe is dat bij jullie?
@ellen: dat klopt zeker! ik kon er vroeger ook niet over praten want je werd inderdaad voor gek verklaard. nu boeit me dat niet meer, maar steeds meer mensen beginnen het nut ervan in te zien ja.
tis allemaal meer zichtbaar op tv he.. Derek, Char, Het zesde zintuig etc etc.. Het is meer inzichtelijk voor mensen, dus makkelijker over te praten.
@wwjc19 : ik heb pas een kitten die veel tijd vraagt.sophie is ziek geweest. we zijn net verloofd. vrijgezellen feest gehad van een vriendin. huisje zoeken. en werken @cal.mijn wel goed hoor en met jou??
Gimena, Hey, wat leuk! Gefeliciteerd!!! Wanneer ga je trouwen? Weet je dat al? En waar ga je huisje zoeken?
gimena: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ach.. sophie ziek, hopelijk knapt ze snel weer op. maar idd zo te lezen heb je het er maar druk mee hopelijk vind je snel een huisje, kun je trouwen en daarna weer tot rust komen
Hai allemaal Nou ik ben er weer even,heb er inmiddels al 2 kuren op zitten en ben er weer met 1 bezig,ben echt dood en dood ziek geweest,en bij de ha wel veel keer geweest,ik moet nu door naar de gyn ook,ze gaan mijn baarmoeder en eierstokken allemaal nakijken omdat ik zo blijf bloeden,en er is ook een pil die bij mijn spiraaltje kan die kan ik dan 2 maanden slikken en dan kijken ze of het bloeden gaat ophouden,moet daalijk bellen voor een afspraak en dan hoor ik later hoe en wat verder. Voor nu heb ik een pil gekregen die ik 3 augustus moet gaan slikken en dan zal ik ieder geval nu in de vakantie niet gaan bloeden,al kan ze het niet uitsluiten. maar goed nu is even het belangrijkste dat ik van die blaasontsteking afkom -------------------------------------------------------------- Gimena.........Ach je miesje is ziek,veel beterschap voor der,zo zielig als je kindje ziek is he meid,hopelijk knapt ze snel op. Nog gefelicteerd met je trouwen meid,hebben jullie al een datum? ------------------------------------------------------------- Ellen27..........Ik geloof er heel erg in,ik ben wel op mijn hoede want helaas zitten er ook een hoop kwakzalvers bij,ik heb vaak veel verdriet gehad dat ze onzinnige dingen zeiden over de dood van zoe*,maar gelukkig heb ik iemand gevonden die ik wel echt geloof ze vraagt er ook geen geld voor je mag zelf wat doneren of niet wat je wilt,ze heeft mij veel rust gegeven met het verwerken van de dood van zoe*....en ook veel antwoorden gekregen op mijn vragen waardoor ik en mart weer makkelijkerder met elkaar konden omgaan,ik verweet hem heel veel na de dood van zoe* dus ja ik ben wel blij dat ze er zijn -------------------------------------------------------------
@ gimena, gefeliciteerd!! @ naomi, heb niet alles gelezen hoor, dus kan zijn dat ik het helemaal verkeerd begrijp, je had een bod op een box gedaan? 2ehands neem ik aan? is er iets speciaals aan ofzo? onze box koste nieuw 50 euro, dus dan vind ik 75 best veel, maar ik zal wel iets missen denk ik..
hihi de box die wij wilde was 200,- nieuw en die hebben we nu via marktplaats voor 75,- kunnen krijgen!! zo goed als nieuw.