Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, je weet maar nooit! Het vrouwelijk lichaam is een raar iets. :D
    Maar is het vandaag minder? (De drang om te eten/snoepen)

2. Arena

Arena Niet meer actief

Yup.. rond etenstijd gewoon honger, was ik aan het eten, had ik geen zin meer in dat eten ;) Nu ben ik misselijk-achtig, blugh!

Rond vandaag zou eventuele innesteling moeten plaats vinden. Ga er niet van uit, maar hoop het wel natuurlijk. :)

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zal met je meehopen..... nog 2 weken dus. Wel geklust?!

4. Arena

Arena Niet meer actief

He shit.. ik wíst dat we iets vergeten waren :D

Ja tuurlijk geklust ;)

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    *Steekt tong uit* :p

6. Arena

Arena Niet meer actief

Ik ben er nog nét van op de hoogte dat het er niet zomaar in zal vliegen :D

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Niet?! :$
    Hmmm, hoe zou ik dan zwanger geworden zijn?! :(

lol :D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    naomi: fijn he zo'n box hihi, hier bleven ze nooit lang staan ;)

arena: nu al ongi dan?

wwjc: thanks voor het stemmen meid :D

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Stoere banner Caruli!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja vond ik ook hihi
    jammer dat je alleen de tekst eronder slecht ziet. bij een ander forum staat hij wel goed leesbaar eronder....

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Arena, fijn hè, dat vrouwelijk lichaam? Heb je verder klachten?
    Naomi, leuk dat de box al staat!
    Caruli, ik heb gestemd.

Hier is alles rustig. Behalve rond bedtijd dan, want Veerle heeft nog steeds erg veel moeite met rustig gaan liggen. Ze blijft maar rechtop in haar bedje staan te huilen... Pfff, vind het behoorlijk vervelend worden. Niet zozeer voor ons, maar ze wordt er zelf zo ontzettend verdrietig en moe van.
    't Is een fase, hoop ik...

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren mijn urine weg gebracht en kon in de middag bellen en er zaten toch nog wat bacterien in,nu kan het nog de nasleep zijn maar ook dat het toch niet weg is,dus moet ik donderdag ochtend nog urine brengen en dan hoor ik of het weg is of dat ik weer een nieuwe kuur moet hebben.

Gisteren naar de action gereden en daar hebben de jongens allelij spelltjes en knutsel gerij voor de vakantie in geslagen een kar vol dus ze kunnen vooruit hahaha.

Daalijk lekker met mijn vriendin lucnhen in de stad,nog voor haar verjaardag en kunnen we even flink bijkletsen,we hebben elkaar al vanaf december niet meer gezien,beiden erg druk dus het was wel echt nodig:D

------------------------------------------------------------

ellen27..........Wat een herkenning voor ons in de middag dan,want jaimy doet dit in de middag,in de avonden gelukkig niet zo,hij ligt wle een half uur te mopperen maar blijft wel liggen.........maar gisterenmiddag was hij zo overstuur dat hij gewoon een bloedneus heeft gekregen,dat vond ik wel echt heel erg,maar als ik hem niet laat slapen dan word ie ook helemaal overstuur :$

-------------------------------------------------------------

naomi123....Fijn dat hij al lekker staat de box,dat maakt het ook weer dat het dichterbij komt vind je niet?

--------------------------------------------------------

Arena.........Ik duim voor je meid

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @patrieske: hopelijk is het een nasleep! anders krijg je weer een kuur pffff.
    is wel een hardnekkige bacterie geweest zeg.

ja het komt zeker dichtbij zo! de tijd vliegt ook voorbij! vandaag alweer 18 weken!

14. Arena

Arena Niet meer actief

@Caruli: nee niet ongi.. Pas over een week of 2 als het goed is..(nja eigenlijk is het dan niet goed ;), maar bedoel als ik weer op de cyclus van 63 dagen zit) Ik zal op je mannetje stemmen!

@Ellen: nee niet echt ergens last van. Vannacht heel beroerd geweest. M'n darmen maakte echt een lawaai zeg! Lag klaar om naar de wc te rennen, maar was gelukkig niet nodig!
    Maar geen bijzondere klachten ofzo volgens mij.

Balen dat ze nog niet goed slaapt zeg! Heeft ze wel een slaapzakje aan? En op de 'Nanny' manier? Zonder iets te zeggen gewoon plat neerleggen weer en dat steeds herhalen.
    Ik test nanny's praktijken wel eens uit bij de kids op m'n werk :D Maar sommige dingen werken echt goed.

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Arena, cyclus van 63? Jeej!!!

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Arena, vervelend van je darmen. Gaat het inmiddels weer beter?

Wat betreft het slapen: een slaapzakje helpt niet, want daar gaat ze gewoon ook mee staan. Handig... Steeds terugleggen zonder te praten, dat is precies wat ik doe. De afgelopen weken werkte dat prima, maar de laatste week niet meer zo goed. Ik blijf het wel volhouden. Gisteren ging het trouwens heel goed. Ik heb haar neergelegd en ze bleef liggen. Ik ben zelf even in de deuropening blijven staan, tot ze rustig was en toen ben ik weggegaan. Wel voor ze in slaap viel, want ik wil dat ze dat alleen doet.

17. Arena

Arena Niet meer actief

@Ellen: Misschien 'gewoon' even een slechte week tussendoor? Fijn dat het gister wel goed ging in elk geval!
    Darmen zijn nu wel weer redelijk rustig.

@wwjc: ja daar ben ik klaar mee :( Ik wacht nu af of ik rond 12 aug ongesteld ben (of posi test heb natuurlijk) als dat niet zo is, ga ik medicijnen slikken, heb ze al in huis van vorige keer (maar toen werd ik de dag na het doktersbezoek spontaan ongesteld)
    Als ik wel ongi wordt 12 aug, maar 28 dagen later niet, dan ga ik ook die medicijnen pakken. Hopen dat ik dan naar een normale cyclus terug val uiteindelijk.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    een dag later als beloofd maar hier onze box!

19. Arena

Arena Niet meer actief

Mooie box! Zou 't alleen zelf irri vinden om 'm zo snel al te hebben staan!

Maar wij hebben dan ook een mini woonkamer.. zou ook niet weten waar ik zo'n ding kwijt moet eigenlijk :(

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wij hebben ook geen grote woonkamer maar we kunnen hem boven nergens kwijt ivm de verbouwing voor babykamer ;)

Deel Deze Pagina