Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Caruli, *knuffel*

2. Arena

Arena Niet meer actief

Fijn dat je afleiding hebt kunnen vinden Caruli!

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Miffy, mooi!
    Caruli, knuffel!
    Patries, fijne vakantie!
    Sherly, fijn dat het zo goed gaat met Joy. Leuk hè, als ze zo beginnen te "stunten"? Ik lach me kapot met die kleine in huis :)
    Trouwens, we hebben gisterenavond weer een goede avond gehad! Ze is weer gaan slapen zonder hysterisch te worden!

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

thanks dames!

@arena, heb deze kamer nog vrij rustig gehouden vergeleken met de rest.. ik hou van kleur, drukte en gekheid, dit is de enige kamer waar nog een beetje wit in is te vinden ;)

@ caruli: dikke knuffel meid!!

@ellen: heerlijk zeg! hopen dat het vanavond ook zo goed gaat!

5. Arena

Arena Niet meer actief

Haha oke ieder z'n smaak natuurlijk he ;)
    Ik ben wel van het strakke zelf. Ik zou me dan ook irriteren dat de bloemetjes op de ene muur niet doorlopen in dezelfde hoogte op de andere muur.. Tjaaaa.. ik noem mezelf niet voor niets soms net een autist ;)

@Ellen: Dat is fijn! Hopelijk houdt ze dat nu even vol!

Ik ben gister bij de kapper geweest, zie er weer schön uit ;) Nadeel is alleen dat ik dan continu het liedje van Dirk Scheele in m'n hoofd heb; 'Bij de kapper wordt je altijd een beetje knapper, hij doet knip, knip, knip en je bent weer knap..' etc etc.. Hóe irri kan het zijn!

Gister overigens een test er tegenaan gegooid maar, zoals verwacht, nega. Had wat kleine kwaaltjes af en toe, dacht probeer het gewoon even, misschien was m'n cyclus wel korter geworden in tussentijd ofzo.. Nu even a.s. donderdag afwachten, dan is m'n NOD. (njaa als ie de regelmaat van afgelopen 2x aanhoudt iig)

Today even shoppen, joehoe! 8)

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, dat van die (niet) doorlopende bloemen was mij ook al opgevallen. :D
    Maar ik vind het er wel gezellig uitzien. :D

Shop ze!!!

7. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, die bloemen inderdaad. Ik zou ze ook door hebben laten lopen, was het eerste dat ik dacht. Maar goed, ik ben dan ook een ontzettende neuroot. (Wat verwacht je anders van iemand wiens wasknijpers mogen alleen in een bepaalde volgorde gebruikt worden...). Ik hou wel van de kleurtjes die gebruikt zijn, trouwens!

Hè Arena, wat heb je toch een onhandige cyclus. Even afwachten nog maar dan. Shop ze!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, Veerle is 1,2,3 (1 jaar, 2 weken en 3 dagen...)

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha, ja dat die bloemen niet doorlopen irriteer ik me ook aan, maar was begonnen met de verkeerde muur, en daardoor kwam het niet meer uit met de schilderijtjes die nog opgehangen moeten worden.. :(
    heb er nog wel even aan gedacht de andere muren weer terug te verven en opnieuw te beginnen, maar dat had me weer zo'n 50 euro aan nieuwe verf gekost, dus daar gaan we maar niet aan beginnen..

gelukkig is Fenne te klein om dat zelf ook te zien ;)

10. Arena

Arena Niet meer actief

Daar heb je ook helemaal gelijk in Miffy! ;)

@Ellen: Wasknijpers.. really? :D

Parfummetjes gekocht, wat een omhooggevallen PIEEEEEEP staan er toch bij Ici Paris zeg.. tis dat ik een cadeaubon had, anders was ik gewoon weggelopen.. bah! (excusez-moi als hier iemand is die daar werkt :() En een pyama van Hello Kitty :D

Oh en beetje menstruatie-gevoel in m'n buik, dus misschien dat het nu toch iets eerder komt? We wachten af ;)

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ach, en zo leren we kinderen toch ook dat niet alles en iedereen perfect is, toch?! :D

12. Arena

Arena Niet meer actief

Niet iedereen perfect? Puh, blijkt wel dat je mij niet kent! :p

:D Denk dat Fenne blij is met zo'n lieve, kleurrijke kamer :)

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
  14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Hier toch nog even snel een berichtje, had een gedichtje bedacht en wilde hem graag even delen met jullie.

Ons 3e wonder.

Ons ventje alweer 8 maanden.
    Wat gaat de tijd toch hard.
    Na jaren vechten, hopen en dromen is onze wens uitgekomen.
    Een 3e wonder, wie had dat ooit gedacht.
    Nu hebben we een jongen en een meid en we willen ze ook echt niet meer kwijt.
    Ook Tygo* onze engel heeft een plekje in ons hart.
    Een stralende ster hoog aan de hemel.
    Hij word elk jaar door ons herdacht.
    Mitchell onze stoere vent, hij word nu al door zijn grote zus verwend.
    En Casey onze mooie meid, ze is al goed bij de tijd.
    We hebben prachtige kids en dat vinden we heel fijn.
    We zullen er ook altijd trots op zijn!

Dit kwam ineens bij me op en dan moet ik het opschrijven anders ben ik het echt weer kwijt ;)

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zie dit topic nu pas! :$

Maar ik woon ook in Brabant. In Oosterhout om precies te zijn. Voor wie niet weet waar dit ligt: Naast Breda waar ik ook werk. Ik werk bij BabyPlanet voor 3 1/2 dag per week. Super leuk werk om te doen. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend, tevens de papa van mijn zoontje Tygo die nu 4 maanden is.

@Caruli: Mooi gedichtje! Heb de naam van mijn zoontje ook een beetje door jou. Las een keer een topic van je en zag de naam van je engeltje staan. Vond het meteen een leuek naam...en toen ik hem op vakantie weer hoorde wist ik zeker dat ik mijn zoontje Tygo wilde noemen.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom meid ;)
    Tygo is ook een hele mooie naam, wij wilden hem toen geven omdat we na ruim 3 jaar eindelijk zwanger waren dmv ivf.
    En Tygo betekend geluk in het grieks :D

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh echt waar? Dat wist ik niet. In de meeste namen boekjes staat dat het geen betekenis heeft...wel dus!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mooi gedichtje Caruli!

Jewe, welkom! :D

19. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Mooi Caruli!
    Welkom Jewe. Zit er een babyplanet in Oosterhout? Heb er al vaak gewinkeld, maar die kan ik me niet herinneren.
    Arena: yep, een wasknijpertic... Idioot hè? Ik hang van fobieën en tics aan elkaar :D

20. Arena

Arena Niet meer actief

Mooi Caruli!

Welkom Jewe!

@Ellen: ach zolang je er zelf bewust van bent en er om kunt lachen ;) Bij mij moeten op m'n werk de bedjes perfect strak worden opgemaakt, als een collega/stagiaire dat niet mooi doet, ben ik geneigd alles opnieuw te gaan doen :D

Deel Deze Pagina