Ik kan er heel hard om lachen Maar als mijn man de was ophing, controleerde ik hem wel. Hij hangt de was dan ook niet meer op, want ik deed het altijd opnieuw Ach, zo heeft iedereen z'n rare dingetjes toch?
Oooh, werk je daar? Daar ben ik al vrij vaak geweest. De woonboulevard ligt op zo'n 5 minuten rijden van mijn huis.
@caruli: mooi gedichtje!! @jewe: welkom leuk dat je daar werkt! wij zijn er vorige week donderdagavond geweest en hebben toen de wagen besteld en badset meegenomen. we zijn echt super goed geholpen daar!!! hier vanmiddag weer naar de loonse en drunense duinenen geweest! wat hebben we weer genoten zeg en de hond ook
HĂ© Jewe, denk je dan niet bij iedere zwangere vrouw of moeder "Zou die op ZP zitten en wie zou dat dan zijn?"
Haha ja dat denk ik vaak wel. Soms kijkt iemand me op een bepaalde manier aan dat ik denk zou ze me herkennen van Zp. Een paar mensen die ik van zp ken ken ik van de winkel. Dat is altijd wel leuk. @Naomi, Oh leuk! Welke wagen heb je besteld? Op donderdag werk ik nooit, nou ja heel soms. Ben je door Wilma geholpen? (Blond haar)
@jewe: we hebben de maxi cosi mura 4 besteld dat was de engiste die goed in de auto paste met baby en hond hahaha. ik weet niet hoe ze heette het was een wat oudere vrouw en super aardig! dag later werden we al gebeld dat de wagen in oud gastel klaar ligt voor ons hihi daar hadden ze hem op voorraad. we waren ervoor naar prenatal geweest maar werden er gewoon niet geholpen toen zijn we weg gelopen en naar babyplanet gegaan hihi.
nee hij staat er nog momenteel nog geen plek in huis hihihi. we mochten hem laten staan tot wanneer we wilde dus daar moeten we even gebruik van maken. als de babykamer klaar is halen we hem op! hopelijk over een paar weekjes.
Ik ga m'n bed opzoeken, laatste dagen werken breken aan voor m'n vakantie 8) Goooooood night iedereen
Goedemorgen meiden Hier is hubbie weer aan het werk, zal wel even wennen zijn Vandaag even naar de apotheek, de pil halen, heb nu de Evra pleister maar vind het zo'n onding Misschien dat ik vanavond naar het werk moet, straks even voor bellen. Casey blijft vanavond bij mijn schoonouders slapen, haar nichtjes zijn er dan ook. Verder nog weinig plannen voor vandaag Fijne dag meiden
@ jewe: welkom @caruli: mooi gedichtje! fenne ligt sinds zaterdag in haar kamer, alleen ze vind het een beetje te leuk.. is de hele tijd aan het zingen tegen de bloemetjes, en slapen ho maar.. zelf heb ik er ook wat moeite mee, nu is fenne naar een andere kamer, gisteren kleertjes opgeruimd die niet meer passen.. t gaat zo hard, ze word zo groot!! Jel wilt geen 3e, maar t begint toch weer te kriebelen hoor. laat het maar op hormonen houden.
Hahaha miffy, geweldig toch, zo'n zingende dochter? Ik snap je hoor, veerle zingt ook wat af... En kriebelen doet het hier ook, maar goed, Veerle is de eerste en we weten zeker dat we een tweede willen, dus dan is dat kriebelen niet zo erg... Zeker weten geen derde bij jullie? Misschien begint het bij je man/vriend ook nog wel te kriebelen! (en anders moet je hem misschien een beetje kriebelen... ) Naomi, fijn dat de wagen al binnen is! Weer een zorg minder... Arena, wanneer begint je vakantie dan?
nee helaas, hij wil echt niet meer. eigenlijk wilde hij maar een kindje (en ik zei dat hij dat kon vergeten haha, minimaal 2!), en toen raakte ik zwanger van Fenne en had hij geen keus meer.. maar om nou stiekem mijn mirena te laten verwijderen, faken alsof ik door dat ding heen zwanger ben geraakt, en dan tijdens controle ineens geen mirena meer te zien.. hoe ga ik dat uitleggen en vind het ook niet zo netjes om hem te tricken haha. nu is hij overigens dolblij met fenne hoor, maar het heeft even geduurd voordat hij gewend was dat er toch echt nog een baby bij zou komen. denk niet dat dat nog een keer gaan lukken.. achja, wie weet over een paar jaar..
Zeg nooit nooit toch! @Ellen: ik heb eind deze week vakantie En hoef trouwens niet te testen van de week.. heb al ongi-buikpijn en rugpijn