Mama van F: een hele dikke digitale knuffel voor jou!! Snap dat het allemaal heel rottig gepland is nu. Bah!!! Maar je gaat het gewoon volhouden! Echt wel, dat kan je! En je kan sowieso een schoonmaakbedrijf inhuren en je man/ familie/ vrienden willen misschien ook wel een stapje harder lopen. Je moet nog een week en je bent nu niet thuis toch? Probeer van deze week dat je nog even niets hoeft even te genieten en je rust te pakken... als dat lukt. sterkte xx
Aaah wat lief, dankjewel!!! Ik moet het volhouden, ik kan het! We kregen laatst een mail over helpling, de eerste 3x schoonmaken met 20% korting dus denk dat we daar iemand van laten komen. Er moet nog veel gebeuren maar ik doe echt zo min mogelijk, om te voorkomen dat ik er straks toch bij neerval. Mijn Lief zei al; bel de vk nou want zo is het niet te doen maarja... wat dan? Of ze zeggen dat ik dit elke keer heb als ik zwanger ben (wat ook zo is, alleen bij de oudste was het makkelijker, bij de tweede zelfs nóg erger), óf ze willen me aan de chemische middelen of zelfs opgenomen, óf ze willen me gaan inleiden. Tja en dat is allemaal gewoon géén optie! Ik hou het vol, ik kan het, dan jank ik maar meer en harder maar het gaat me lukken. En de bevalling straks ook, als ik dat al twee keer met alle gemak heb gedaan dan kan ik het nú ook! (hihi, volgens mij probeer ik mijzelf ergens van te overtuigen )
Voor de nieuwe meiden. Welkom. 😉 Miss, wat leuk dat jullie een tweeling verwachten. Lijkt mij alleen wel super spannend. MamavanF, voor jou ook van mij een digi knuffel. Ik vind het knap van je. Ik zou echt gillend gek worden. Ik liep toen ik pas 34 weken zwanger was van dochterlief al te tieren en te vloeken omdat ik vond dat het opknappen en het inrichten van de babykamer veel te langzaam ging. Ik dacht echt dat het nooit op tijd klaar zou zijn haha. Hier even weer een kleine update. Het gaat gelukkig steeds beter. Ben op sommige dagen echt minder moe, en heb weer de energie om dingen te ondernemen. Vanavond weer voor het eerst in maanden tijd getennist. Moet wel oppassen dat ik niet in een keer weer teveel hooi op mijn vork ga nemen. Ook heb ik een super voorstel gehad op het werk. Ze gaan van mijn functie een duo-baan maken. Dus ik ga nu langzamerhand opbouwen naar 3 dagen. Dus ga binnenkort 24 uur per week werken ipv 40 uur. Vriendlief gaat dan weer fulltime werken. We gaan nu wel op financieel vlak achteruit, maar het is zeker te doen. Als je maar goed op de uitgaven gaat letten. Ook hebben we onze vaste lasten onder de loep genomen en al een en het ander kunnen aanpassen zodat we minder maandlasten gaan hebben. Moet zeggen dat er dan toch wel een soort van last van mijn schouders is gevallen omdat ik sowieso niet op zoek moet/hoef naar een parttime baan.
Kleintjuh, wat super joh!!! Ik ben echt blij voor je! Superfijn een duo baan. Je bent en aan het werk, maar het blijft wel overzichtelijk! Top! Ik heb vrijdag mijn 20 weken echo en ik ben zoo zenuwachtig... Pfff. Duimen jullie allemaal mee??
Janneke, ze waren blijkbaar op het werk heel erg geschrokken van de analyse na het gesprek met de arboarts. De prognose was dat ik na 3 tot 6 maanden pas weer volledig (op basis van een 40-urige werkweek) arbeidsgeschikt zou zijn. KleineM. Ik zal voor je duimen. Komt vast en zeker helemaal goed.
Welkom nieuwe Hier de laatste tijd druk met de kleine en solliciteren en ziek zijn op t moment. Nog steeds geen werk gevonden en 9vd 10 bedrijven nemen niet eens de moeite om wat te laten horen. Lekker motiverend zeg maar.. 'Not' Verder probeer ik vanaf nu wat beter bij te lezen en reageren.
Lottel, dat is echt niet leuk en helaas voor mij heel herkenbaar. Ik kan alleen maar zeggen geef de moed op. De aanhouder wint zeggen ze altijd. Wat voor iets zoek je? En in welke regio? Kleine m. Wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed is. Nu lekker genieten.
Even updaten hier, had ik nog helemaal niet gedaan. 27-10 is onze derde zoon geboren, 2 weken te vroeg, Hij heeft ons allemaal enorm verrast maar wat zijn we gelukkig Alles is heel goed gegaan, snel en gemakkelijk en heerlijk thuis. Nu zijn we compleet
Hee meiden, hoe gaat het met jullie? Druk met verbouwingen / bevallingen en nieuwe gezinnetjes? Even een vraagje: over een paar weken wil ik graag een 3d echo laten maken (liefst met bewegende beelden). Weten jullie een goed echtbureau daarvoor? Dus waar ze echt een beetje de tijd voor je nemen en wat uitleggen geven? Liefst in de omgeving tilburg- breda...
Ik heb die laten maken in Roosendaal. Is niet helemaal in die buurt... Ietsjes verder. Ze hebben daar wel hele goede apparatuur. Ik heb dat bij babylook laten doen.
Niet in de buurt maar ik kan je van harte f. poos aan raden in westerhoven, echografie.nl zo uit m'n hoofd. Ze neemt echt de tijd voor je en heeft hele nieuwe apparatuur sinds kort. Hier verder alles ok,druk idd met de kleine en werk zoeken,t is nog steeds moeilijk wat te vinden. Meeste is ft en ik zoek echt pt. Heb ook al naar andere dingen gekeken maar t meeste zoeken ze mensen met diploma's ervan. Verder al een paar dagen kiespijn en vrijdag een wortelkanaalbehandeling gehad maar heb nu nog pijn,hopelijk word t snel minder.
Weet zo geen echobureau, wij hebben nooit een 3D-echo laten maken dus heb me daar ook niet in verdiept. Hier begint de rust langzaam terug te komen; renovatie is zo goed als klaar maar de kans op in en uit lopende vreemde kerels is nog steeds groot. Komen ze zonder wat te zeggen binnen, doen hun ding en gaan zonder wat te zeggen weer weg. Onbehouwe volk, pfff, ze doen maar wat hier. Gelukkig ziet alles er nu goed en netjes uit, op wat kleine details na maar die komen wel in orde. Kraamzorg is nu ook weg dus nu proberen ons ritme en eigen draai te gaan vinden. Gaat op zich allemaal best heel goed maar vandaag heb ik even een rotdag; erg chagrijnig, huilen, niks kunnen hebben en me aan alles ergeren. Nouja, zal er wel bij horen he, komt vanzelf wel weer goed. Slaapgebrek helpt er ook niet echt aan bij maar ook dat hoort erbij. Oudste is 6,5 en wij vinden dat hij wel groot en oud genoeg is om 's ochtends zelf naar beneden te gaan en wat tv te kijken, evt. een boterham te smeren enzo. Vond hij geweldig, hij voelde zich zó groot en was erg trots dat hij dit voortaan mag. Minpuntje was dat hij 4 uur in de nacht wel een mooie tijd vond om op te staan dus het liep niet helemaal zoals de bedoeling was Daarna heeft hij nog zeker 3x gevraagd of hij nu al naar beneden mocht dus ik geloof dat we het hem nog maar eens goed moeten gaan uitleggen
Whahaha mama niet te flauw he . 4 uur is toch een prima tijd om op te staan Misschien een slaaptrainer een idee? Wij hebben Sam het schaap van zazu.
Hallo allemaal, Hier een import Brabantse maar daarom niet minder gezellig Ik heb pas via echografie.nl een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling over 2 weken. Het contact tot nu toe verloopt goed, ik heb netjes, en snel, antwoord gekregen op mijn aanvraag voor een afspraak en daarna ook op de vragen die ik stelde. Ik ben benieuwd naar de daadwerkelijke echo
Goedemorgen brabanders. Hoe gaat het? Hier zit ik met zieke maar ook weer geen echte zieke dochter haha. Weten even niet goed wat we er van moeten denken. Het begon zaterdagavond na haar groentehap, veel kokhalzen en daarna gaf ze de helft over. Het kwam zelfs uit haar neus. Een uurtje voordat ze haar groente kreeg, was ze wel voor haar doen, erg stilletjes en minder actief. Voor de rest, had ze later op de avond wel nog een toetje op en een half flesje, wat ze wel binnen had gehouden. Zondag heeft ze niks overgegeven, maar ging haar boterham wel stroefjes en bij haar groentehap ook weer veel kokhalzen. Maandag heeft ze bij de Gastouder na het eten van haar boterham over moeten geven, en had ze een paar keer diarree. Gisteren kwam haar boterham er ook uit, en had ze ook diarree. Vanmorgen haalde wij haar uit bed, had ze vannacht flink moeten overgeven, zonder dat wij het hebben gemerkt. Ze is dus in haar eigen braaksel weer in slaap gevallen. Het stomste is, dat ze wel wat witjes ziet, maar geen koorts heeft, en ook gewoon vrolijk en alert is. Ze speelt gewoon en heeft vanmorgen ook redelijk goed haar papfles leeg gedronken. Waarschijnlijk zal er wel een buikgriepje heersen en zit het gewoon allemaal een beetje dwars. Ben gelukkig vandaag en morgen vrij, dus kan het mooi in de gaten houden. Ik weet even niet meer wie het over die 3D echo heeft gehad en wie er naar heeft gevraagd. Maar ik kan je daar helaas niet mee helpen. Wij hebben het toen niet gedaan. Ik dacht dat er in Den Bosch en Breda praktijken zijn waar je 3D echo en vroege geslachtsbepalingsecho's kan laten doen.