Brabantse gezelligheid,

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lottel, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Natuurlijk antaris! Gezellig!

Hier een hectische dag. We hebben nieuwe kozijnen laten zetten. Zouden er geen troep van hebben.. nou heel het huis op zijn kop haha.. gelukkig alweer een eind opgeruimd. Nu alleen wachten op vriend tot hij de rolgordijnen weer ophangt.. zit zo in de kijk nu! Haha

kleinem dat snap ik best.. we gaan duimen!!

2. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Gezellige drukte al hier!

KleineM, spannend! Mijn duimen draaien voor je.

Honeyy, hopelijk hangen de rolgordijnen snel.

3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Mijn neefje en nichtje komen logeren! Nu zoek ik iets leuks voor aankomende dinsdag. Mijn neefje is 9 en mijn nichtje net 7. Wat is er leuk om te doen? Het hoeft geen dagvullend programma te zijn, en ook geen attractiepark want we gaan maandag naar Bobbejaanland. Hebben jullie leuke ideeen?

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Kleine M, hier draaien mijn duimen ook! Hopelijk heb je over negen maanden jullie wondertje vast!
    Misschien is het leuk om naar een (grote) speeltuin te gaan of een leuk dierenpark. Het wordt mooi weer, dus miss zwemmen of waterspelletjes? Stukje fietsen en ergens een lekker ijsje eten? Veel plezier met de logeerpartij!

Hier net klaar met werken, heb slaapdienst gehad( nou ja, slapen.. Van 1.30 uur tot 6.15 uur). Nu dus behoorlijk gaar.. Vanavond vroeg naar bed. Morgen met mijn moeder naar de stad en in de avond een feestje van ern collega. Zin in!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Zometeen met S naar de bieb en miss vanmiddag speeltuin, het is lekker weer!

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hee leuk, mag ik ook meedoen?
    Kom uit Helmond (of all places), ben 36 en zwanger van ons derde zoontje :)

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Goedemorgen dames !

Honey heeft nieuwe kozijnen en zat daarna in de troep.
    Heel herkenbaar,zo wilde mijn vriend vlak voor de bevalling nog nieuw glas boven laten zetten,zou ook niet zoveel zooi geven...;)

Kleinem,misschien naar een speeltuin (evt binnen als t weer tegen zit?)
    Fijn weekend iig met ze !

Lindah komt uit de nacht vandaan,kort nachtje idd.

Stellen de nieuwe zich ook even voor ?

Hier gisteren kraam visite gehad en vandaag en morgen ook nog,druk dus.
    Ben benieuwd of we de 30 graden nog aan gaan tikken vandaag,wat ze voorspeld hebben. Wil eigenlijk wel buiten zitten maar we hebben de hele middag de zon in de tuin dus met die warmte kan ik maar beter binnen blijven hihi.

7. MamavanF2009

Oooow Lottel, gefeliciteerd met je dochter! Had er gisteren overheen gelezen :)

Zou het echt zo warm worden weer?
    Merk er hierbinnen in ieder geval nog niks van, lig zelfs onder een dekentje op de bank :/
    Zou naar de verjaardag van mijn schoonmoeder, helemaal in Vlaardingen maar Lief is met de jongens alleen gegaan, voelde me nog te ziek om mee te gaan.
    Dus nou lig ik te balen, beetje te forummen en films te kijken :D
    Je moet toch iets he :p

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Hier aan het werk. Vanmorgen was het fris maar nu is het warm buiten. Het is ook niet zo druk in het centrum (ik werk in een winkel in de Eindhovense binnenstad)

Beterschap mamavanF!

9. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ben je ziek van je zwangerschap of ziek-ziek? Beterschap in ieder geval!

10. MamavanF2009

Thnx!
    Ik denk voornamelijk door de zwangerschap, hitte van vorige week en slaapgebrek.
    Combi van alles tegelijk dus maar komt wel goed.
    Ach en anders is het nog 4 maanden afzien en dan komt het alsnog goed :D

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    :D that's the spirit :D

12. susy26

susy26 Niet meer actief

alles goed hier?

Vandaag lekker relax dagje. Gister helaas moeten werken, nu is het weer slecht weer whaaa.. haha.. nog effe dan vakantie, ben er ook aan toe.

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier alles goed :D Kort nachtje gehad met dank aan de achterburen die een feestje hadden met muziek op volume 300plus ongv. Dus de kleine kwam slecht in slaap en ik daar door ook weer ,maar goed,vanavond maar op tijd plat hihi.

Mamavanf, dank je wel :D
    Hier is t nog behOorlijk warm geweest vond ik toch,gisterenochtend op tijd wezen wandelen en daarna niet meer buiten geweest. Kan er niet meer zo goed tegen sinds m'n zwangerschap.
    En beterschap nog,hopelijk voel je je snel wat fitter.

Eeka werkt in de stad,zal idd niet druk geweest zijn met t warme weer idd.
    Wat voor winkel werk je?

Susy,wat doe jij voor werk? Enne hier vandaag ook een relax dagje,komt straks wat visite nog en verder doen wij ook weinig vandaag geloof ik.

Jullie verder nog plannen voor vandaag ?

14. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Lottel: Gezellig, kraamvisite. Kon daar echt van genieten! Alle aandacht en kadootjes, leuk! En dan maakt het niet uit of het een duur kado is of iets van een euro, gewoon het idee dat mensen speciaal voor de kleine uk iets gekocht hebben is al zo speciaal!

Ik werk in een soort van gezondheidswinkel. Ga geen namen noemen ivm herkenbaarheid ;).

Wij gaan vanmiddag misschien even naar Helmond, naar de kermis. Moet eigenlijk nog strijken en wassen, maar heb vandaag weinig puf en loop nog in ochtendjas rond. Dadelijk toch maar wat gaan doen...

15. susy26

susy26 Niet meer actief

werk in de horeca. 24 upw, en me man werkt 40 upw.
    We zijn er allebei zeker aan toe haha

@Lottel,ow das vervelend ja, lekker op tijd naar bed vanavond.
    Gaat het goed met de kleine meid?

@Eeka, leuk kermis! Veel plezier! Ja hier ook nog allemaal boel de boel haha.. is het zondag voor he.

Ik ben as vrijdag 8 jaar samen met me vriend, weet iemand een leuk ideetje om te geven? Dacht zelf aan een lekker geurtje, maar dat is zo cliche he hihi

het is niet zo speciale datum , maar is toch wel leuk om er even aan herinnerd te worden haha

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zooo ik ben ook wakker hoor:$
    Haha! Vriend en ik zijn vandaag 2 jaar bij elkaar. Vanochtend vroeg koffie en broodje op bed gekregen, een bis bloemen en een koe :)?).
    Daarna weer in slaap gevallen tot nu...
    Vandaag komen mijn neefje en nichtje dus ik heb alvast een voorraad energie ingeslagen:)
    Susy: moeilijk he? Ik heb een kaart met een mooi bericht uit mijn hart gegeven en een doosje lucifers met daarop i love you so much. Omdat hij het vuur in mijn hart weer heeft aangestoken.

17. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi allemaal,

Hier ook een relaxdagje.. Gisteren feestje gehad van collega, heb uit mogen slapen maar toch nog moe.. Dus hier ook nog niet veel gedaan..

Mijn man is even naar schoonouders om te klussen( zijn van Rotterdam naar Helmond verhuisd).

Dochter dadelijk naar bed en wilde vanmiddag eigenlijk gaan wandelen maar daar is het vlgs mij niet het weer voor..:(
    En op tijd naar bed want mag morgen weer een slaapdienstje draaien..

Leuk dat al zoveel dames zich aangemeld hebben!

18. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Oh en cadeautjes bij 'zoveel jaar samen zijn' vind ik ook lastig.. Misschien een etentje voor twee, dat je er even samen uit bent?

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dat is een leuk idee!

20. susy26

susy26 Niet meer actief

etentje is ook wel leuk ja..mmm even denken... kunnen we mis doen als we vakantie hebben. ..

Deel Deze Pagina