Zooo terug uit Bobbejaanland! Was leuk, maar niet zon lekker weer. Logeetjes liggen na een warm bad in bed te lezen. Ff met de voetjes onhoog, pfff
Eeka, nee snap ik moet je ook niet doen dan,namen noemen. En nog naar de kermis geweest ? Susy, dank je,ja alles gaat goed met dr,het is een makkelijk kindje en huilt zelden,dus we hebben t getroffen. Ik vind een etentje ook wel een leuk idee,luchtje is idd iets wat je al zo vaak geeft,tenminste hier wel Haha. Kleinem was 2 jaar samen,nog gefeliciteerd ! En leuk dat jullie naar Bobbejaanland geweest zijn. Hier voor deze week alle afspraken afgezegd behalve het cb voor t eerst donderdag. Ben zondagnacht zo ziek geworden,vrees voor een keelontsteking ,want m'n stem is weg en heb me toch een keelpijn! Dus het is veel bed en bankhangen op t moment hier,nu stapte vl ook al niet fit uit bed dus ik hoop dat dl het bespaard blijft...
Beterschap Lottel! Hier erg veel werken deze week. Kom uit de slaapdienst dus een beetje brak dagje vandaag. Morgen weer om 6.45 uur beginnen.. Ook al heel de dag regen maar is wel even goed voor de plantjes! Dadelijk even boodschappen doen
Moet je perse in Brabant wonen om mee te kunnen kletsen? Ik ben geboren in Tilburg en heb een 21 jaar in best gewoond...helaas wilde manlief limburg niet uit dus ben ik naar limburg verhuisd. Ik heb een dochtertje van 6 mnd. Groetjes
Leonie: Ik ben import en jij export en wat mij betreft welkom hoor. Lottel: beterschap! He wat vervelend! Maar het is ook net herfst, toch? Ik krijg er zin in om de open haard aan te steken. De kaarsjes branden ook al. Nou mijn neefje en nichtje zijn net weg en ikbenhelemaaluitgeput. slaap lekker meiden met een hart voor brabant
Beterschap lottel! Hopelijk ben je snel opgeknapt. En wat mij betreft klets je gezellig mee, Leonie. Hoe meer zielen hoe meer vreugd... Rust lekker uit kleineM! Wij zijn zondag inderdaad nog naar de kermis geweest. Dochterlief wilde niet in de draaimolen of vliegtuigjes, maar de waterballen waren net als vorig jaar favoriet. (Voor degenen die dat niet kennen, dan mogen ze in een grote strandbal over het water lopen) En eendjes vangen vindt ze ook superleuk om te doen. Verder weinig te melden hier, zowel gister als vandaag flink natgeregend dus ben het weer nu wel weer beu.
Thanx meiden voor de beterschaps wensen. Helaas ben ik verbonden aan bed voorlopig.. De ha vermoed dat ik een zware griep onder de leden heb. Enige jammere is dat ik as donderdag naar t cb moet voor t eerst en maandag naar t zkhs voor m'n na controles en glucose test.. Leonie welkom hier. Klets gezellig mee Linda heeft een pittig weekje kwa werk,dat lijkt me best lastig dat omschakelen van nacht naar dag dienst. Kleinem,ja t is net herfst idd,bah! Eeka, die ken ik wel ja,lijkt me zelf ook nog best leuk om dat te doen Haha. Zo even m'n thee opdrinken en dan ga ik weer plat.. Fijne dag vandaag !
Oei, dat klinkt niet best Lottel, veel beterschap! Kan je die afspraken niet uitstellen tot je je beter voelt? Gezellig Leonie, welkom Ja die ken ik ook wel Eeka, zoonlief durft er nog altijd niet in (is ruim 6) maar vindt het dan wel geweldig met kleine broer in de draaimolen te gaan. Wat kleine broer dan weer eng vindt maar gelukkig is dat helemaal goedgekomen. Ben zelf niet meegeweest, voel me nou ook niet echt geweldig (lees; gesloopt en total-loss enzo) maar ze kwamen allebei helemaal enthousiast thuis met hun gewonnen kadootjes. Morgen afscheid van de kleuterklas van onze oudste, is zó snel gegaan. Lijkt gisteren dat ik hem voor het eerst naar de peuterklas bracht en nou gaat ie ineens naar groep 3. Zal wel even slikken zijn morgen, vooral voor mij Straks nog iets leuks maken voor de juffies, geven we dat samen met een mooi plantje. We hebben ook nog een gezamenlijk afscheidskado dus er wordt echt werk van gemaakt Vanmiddag heeft mijn Lief zijn eerste sollicitatie sinds zijn ontslag (in december); duimen jullie mee? Fijne dag!
Natuurlijk Chantallcindy, welkom! MamavanF, hoe is de sollicitatie gegaan? Mijn duimen draaien voor jullie. Gaat snel he, op school? Hier inmiddels de eerste paar maanden school gehad, morgen nog sportdag en s'avonds bedankavond/inluiding van de vakantie en dan begint vrijdag de vakantie. Zelf moeten we nog 2,5 week werken. Lottel, ziek maar goed uit, want dit klinkt niet best. Ik zou inderdaad ook proberen om de afspraak te verzetten zodat je de eerste keer naar het cb er zelf bij kunt zijn. Beterschap!
Welkom Chantallcindy, gezellig Thnx voor het duimen Eeka! Volgens mij is het wel goed gegaan, eind van de week hoort hij of hij voor het tweede gesprek mag komen. Er zijn wat meer kandidaten dus we duimen keihard maar met zijn ervaring zou het best eens wat kunnen worden Ja het gaat erg hard op school, sowieso; ze groeien zó hard en snel! Ben heel blij dat ik het allemaal nog eens mag mee gaan maken en ook erg blij dat we die hele fase van peuter naar kleuter enzo nu ook opnieuw ingaan (jongste gaat in september naar de peuterklas). We zitten nu vogels te vouwen voor bij het afscheidskadootje van de juffies, ik mag het meeste werk doen
Heey dames Wat gezellig!! Mag ik ook meekletsen?? Kom officieel uit eindhoven maar woon nu in een dorp vlakbij eindhoven. T is er best leuk Ik ben 29 jaar, helaas nog geen kinderen maar wat niet is kan nog komen. Grs M
Gezellig zal me voorstellen Ik ben Chantal 25 jaar 2,5 getrouwd. Onze zoon is nu bijna 10 weken! Ik kom uit dorpje vlak bij roosendaal!
Wij zijn vorig jaar gaan indoor skydiven.. Zo ontzettend gaaf!! Dit jaar gaan we 10 jaar, (aug.) Wilden we gaan schieten in een schiettent maar helaas hebben we een dag op de Kazerne.. (mijn vriend is militair Welkom alle nieuwe kletstantes haha.. Hoe gaat het met iedereen? Spannend mamavanF duimen draaien.. ik zit sinds mei thuis.. bedrijf failliet.. nog niet opzoek naar wat anders, eerst even de zomervakantie afwachten en misschien daarna nog niet. Vriend gaat volgend jaar aug op uitzending en dan veranderd er zo veel voor E. Alles weer netjes thuis en hangt weer haha.. nog 1 schooldag en dan lekker vakantie!!
Hallo alle 'nieuwe' dames! Heb niet alle namen onthouden dus maar even zo: Hopelijk mag je man op een tweede gesprek komen! Spannend!! Hou je ons op de hoogte @ Lottel: Dat klinkt niet goed, wel balen op bed liggen met het mooie weer dat eraan komt.. Hopelijk voel je je snel beter! @ Honey: Dat lijkt me echt gaaf, dat skydiven! Ik ben niet zo'n durfal maar dat lijkt me echt leuk! Hier vandaag een dag vrij!! Van slaapdienst naar dagdienst is zwaar maar wel te doen maar we mogen ook dan ook slapen van 1.00 tot 6.00 uur. Als er jongeren 's nachts naar het toilet gaan wordt je wel wakker dus veel uurtjes slaap krijg je niet. Van vrij op za of van za op zo slaapdienst kan je iets langer slapen! Morgen werken van 12.00 uur tot 22.00 uur. Vandaag wat boodschapjes doen, lekker wandelen met S en de hond en denk ook even naar de speeltuin!
Welkom nieuwe dames! Gezellig ! Heb de afspraak niet verzet omdat het cb hier nogal vol zit en je er met moeite tussen komt hebben ze me de vorige keer verteld. Vriend is nu heen. Verder hier nog steeds ziek,en het knapt nog niks op,dus vriendje mag als ie terug is zo de dokter bellen voor mij. Is lang geleden dat ik zo ziek geweest ben dat weet ik wel iig. Lindah,wel fijn dat je iets kunt slapen tijdens je nachtdienst maar zal idd niet veel zijn nee. Geniet van je vrije dag vandaag. Honey haar vriend is militair,lijkt me best moeilijk of niet? Word hij veel uitgezonden ? Mamavanf,hopelijk krijgt je vriend de baan,ik duim ook mee.
Nou alles was ok met ons meisje. De ha is geweest voor mij nog,krijg nu ab want t ziek zijn duurt nu te lang vinden ze. Zeker omdat ik nog helemaal niks opknap. Hopelijk slaat t snel aan,ben t ziek zijn zo beu inmiddels.
Lottel wat fijn dat alles goed is! Jammer zeker dag je zelf niet naaf het cb kon gaan? Wat heb he precies dat je ab krijgt? Word naar snel beter hoor!!