Ja best pittig.. gelukkig komt hij iedere avond thuis maar wel veel oefeningen dus weken weg.. word de eerste keer dat hij op uitzending gaat.. Hopelijk slaat je ab snel aan!
Klleinem,ja best jammer maar goed,t is niet anders. Honey,oei ja lijkt me best moeilijk idd,zeker zo met een uitzending op komst. Dank jullie, ze denken een zware griep maar omdat mijn weerstand nooit erg goed is en nu icm de keizersnede ook weer laag is,duurt t te lang voor m'n lijf dit zelf oplost. Dus aankijken was begin vd week nog een optie maar ik word met de dag beroerder dus nu toch ab om er een skup tegen aan te geven
Jeehj, hij mag voor het tweede gesprek Weer een stapje verder! Lottel, ik hoop dat je snel opknapt nu, dit is ook geen doen zo he. Lukt het allemaal wel nu, met je kindje enzo? Heb je hulp? Veel beterschap in ieder geval! Oew Honeyy, wat heftig lijkt me dat! Zeker zo'n uitzending, moet hij lang weg? Ik weet zo geen echt leuke babywinkels eerlijk gezegd, wij halen onze kleertjes meestal heel simpel bij C&A of Zeeman ofzo. Of tweedehands. Meubels e.d. hetzelfde; wij kopen eigenlijk niet zo heel snel nieuwe dingen.
Kleinem, ik vind de babydump (Eindhoven) en babypark ( Veldhoven) erg leuk,maar wij hebben ook veel via marktplaats en online gekocht. Denk dat dat voor iedereen ook anders is,zeker kwa smaak enzo. Mamavanf, o super zeg dat hij voor een tweede gesprek mag komen! Ja het lukt wel hoor, m'n sm komt 1x in de week om te poetsen en vl doet veel gelukkig. Heb wel t idee dat de ab aan slaat,voel me gelukkig wat fitter al. Hopelijk zet dit zo door. O heb net m'n pakketje binnen gehad met wat Dirkje kleding voor de kleine,ben helemaal verliefd. (Heb t leuk kunnen inslaan gelukkig voor weinig Haha) wel alles nieuw hoor maar echt voor weinig,super leuk hihi.
Wat goed, MamavanF! Wanneer is het tweede gesprek? Fijn dat de antibiotica aan lijkt te slaan, Lottel! Hopelijk voel je je snel weer beter! kleineM, wij hebben de meubels destijds bij Babydump gekocht. Vorig jaar ben ik bij Babypark geweest (Veldhoven), maar dat vond ik persoonlijk geen fijne winkel. We kwamen kijken voor een autostoel en ik kreeg het idee dat ze ons te min vonden, dat ze liever de mensen hielpen die voor complete uitzetten kwamen. Maar goed, dat is mijn gevoel... Qua kleding hadden wij veel van de Zeeman, Wibra en C&A. Beddengoed, hydrofielen en dergelijke van Hema. Tummytub en ander klein gerei over kunnen nemen van een nicht. Nu krijg ik vaak kleding van een kennis die twee grotere meiden heeft.
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties, ik ben hier als import nog niet zo bekend dus altijd leuk om te weten waar je kan snuffelen! Hema etc lijkt mij ook helemaal prima voor kleertjes! Maar dit is onze eerste dus qua uitzet hebben we nog helemaal niets. Niet dat ik wil gaan shoppen, eerst maar eens 3 maanden halen. 28 juli heb ik mijn eerste echo, zo spannend!! Vandaag gaan we het mijn schoonouders vertellen. Eigenlijk had ik tot de eerste echo willen wachten, maar we gaan zondag op vakantie. Dan zien we ook 2 dagen mijn ouders en die merken het meteen als ik geen wijntjes meer drink. plus alle vermoeidheid etc. Ach ja, als het mis is, vertel je het toch ook dus kunnen we beter nu maar even vieren! MAar we duimen dat het nu gewoon goed blijft gaan! Fijne dag dames! Wat zijn jullie plannen?
Het tweede gesprek is woensdag, nog even geduld dus Als hij aangenomen wordt wil dat wel zeggen dat ik dan wss 4 weken alleen vakantie heb met de kinderen maar ach... komt wel goed, maken we het gewoon thuis gezellig Spannend KleineM, benieuwd naar de reacties van je (schoon)ouders Vandaag doe ik niks, laatste dagen teveel gedaan dus moet nu even bijtanken. Was nog niet echt lekker opgeknapt maar toch meteen eigenwijs en overal naartoe, is niet echt helemaal goed uitgepakt. Ondertussen dromen van een nieuw huis; we hebben zó'n leuk huis gezien maar eerst afwachten of Lief de baan krijgt voor we ons illusies gaan maken over een eventuele hypotheek. Maar wat zou dát gaaf zijn, huis past helemaal bij ons
Schoonouders waren heel blij! Morgen voor ruim een week op vakantie dus ik weet niet of ik vaak of juist niet vaak online ben! Fijne week en slaap lekker!
Kleinem,waar kom je oorspronkelijk vandaan eigenlijk? En leuk dat je het je schoonouders al gaat vertellen,je hebt gelijk hoor,het is ook fijn als het kunt delen als het mis gaat. Fijne vakantie !! Mamavanf,dat zou wel spannend zijn om evt te verhuizen ja,maar idd eerst de baan en dan verder kijken. En tja das wel een min puntje 4 weken alleen met de kids maar goed ook weer fijn dat je man weer fijn aan het werk kan dan toch? Hier gaat het best redelijk,hou me gemak nog maar eventjes want ik ben er ook 1 die al te snel weer van alles wil doen Haha. Maar stukje bij beetje word t beter gelukkig. Verder hier weinig nieuws, maak nl niet veel mee op t moment. Of ja,toch wel,heb vrijdagavond een van m'n paarden te koop gezet,ik had altijd al weinig tijd maar nu met een kleintje erbij ga ik echt tijd te kort komen dus de moeilijke knoop door gehakt en m nu te koop gezet ,moeilijk hoor.. Verstand en gevoel zeggen beide wat anders maar we raken ook een stuk grond kwijt dus we moeten iets nu.(helaas)
@MamavanF: Goed hoor een tweede gesprek! Is vaak wel positief! Hopelijk woensdag een goede uitslag! @KleineM: Leuk he, het nieuws vertellen! Kan me voorstellen dat het voor jullie spannend is.. Hele fijne vakantie! En hoe vonden je ouders het nieuws? @Lottel: Fijn dat je je wat beter voelt! En nieuwe kleertjes zijn altijd leuk! Ook hier veel bij Babydump gehaald en de babykamer bij Ikea. S slaapt nog prima in haar ledikant maar wel een heel gaaf bedhuis gekocht(via MP) voor als ze niet meer in haar ledikant gaat. Een keer flink verwend bij Moeders Mooiste in Den Bosch maar das wel een heel duur winkeltje. Dadelijk naar een nieuwe auto kijken!! Citroen C3 van 2014! Ben benieuwd! En dan om 4 uur weer werken tot morgen 12.30 uur.. En hebben jullie nog vakanties in het vooruitzicht?
En lindah nieuwe auto of was t niet wat? Zit moeders mooiste in de stad of niet? Wij willen straks in de vakantie een dagje db doen nml. Weet een van jullie of er trouwens veel baby winkeltjes in den Bosch zijn? Nou hier gaat t gelukkig weer goed,gisteren even wezen wandelen en nu net weer,gelijk maar een stukje langer. Gaat best goed,hondje is ook blij dat we weer kunnen wandelen Haha.
Hoi allemaal, Het is rustig hier! Ja de nieuwe auto is gekocht, Citroen C3 uit 2014! Zaterdag krijg ik hem al, helemaal blij! En verchroomde spiegels!! Moeders Mooiste zit nog in de stad maar niet midden in het centrum. Ik weet even niet hoe de straat heet maar als je richting het gemeentehuis en V&D loopt, zit tegenover de Scapino. In die straat, als je met je rug naar de Scapino staat ga je rechts(links is het centrum weer in) en dan kleine vijf min lopen en dan zit hij aan de rechterkant. Verder zitten er in de stad nog wel wat zaakjes, een beetje verspreid door de stad heen. Aanrader is cappuchino( als je koffie lust) met vanille extract bij Beans& Bagels of een verse milkshake bij Pink Lemon! Veel plezier! Vandaag mijn enige vrije dagje. S en ik pasfoto's gemaakt, boodschappen gehaald, 3 truitjes voor S gekocht bij Jola, is nu sale. Vanmiddag beetje opruimen en vanavond op een terrasje met een vriendin. Morgen nog auto stofzuigen want die is ingeruild.
Ja idd rustig hier, heb zelf ook al even niet geschreven. Beetje druk geweest met allerlei dingen Lief heeft de baan niet gekregen, hij is naar de andere kandidaat gegaan dus verder zoeken nu. We weten nu wel zeker dat we het huis voorlopig niet kunnen kopen maar anders had het sowieso nog een hele poos geduurd omdat de bewoners zelf nog geen anders huis hebben. Dus eerst de grote renovatie hier thuis, zal als we geluk hebben nét klaar zijn voor de bevalling. We nemen het risico maar want ná de bevalling (en vóór de feestdagen, want dan móet het af zijn van de woningbouw) zien we niet zitten. Wil wel zeggen dat we 4 weken zonder keuken en sanitair zitten maar we krijgen er wel een nieuw huis voor terug. Tussendoor ook nog een paar dagen voor alle ramen en kozijnen, het dak en de isolatie en dan kunnen we er weer even tegen Zelf ook nog veel te doen; binnen alles schilderen, babykamer (wat een deel van onze slaapkamer zal worden) nog bedenken en maken dus dat worden 3 drukke maanden. Baby doet het supergoed, vanmorgen weer controle gehad en alles prima in orde
Balen MamavanF, in welke branche zoekt hij iets? Bij Kidsplaza (die binnenkort in Helmond wordt geopend) zoeken ze ook nog personeel. Geen idee welke functies, maar zag een advertentie voorbij komen op Facebook. Klinkt goed, die nieuwe auto, Lindah! Geniet van je vrije dag! Lottel, alvast veel plezier in Den Bosch! Hier weinig nieuws. Last van mijn stem, ben steeds mijn stem kwijt en da's niet handig met dochterlief die alles wil weten. Verder een paar dagen vrij gehad, morgen en zaterdag weer werken.
Hoi meiden, ben gisteren weer terug gekomen van de Belgische kust. Was heerlijk! Wel beetje regenachtig de laatste dagen maar we hebben ons goed vermaakt. Nu lig ik wakker want ik heb straks de eerste echo en ik ben zo zenuwachtig! Ik hoop zo dat alles goed is, pfff!! Willen jullie aub rond 10.15 voor mij duimen of een kaarsje branden? Bibber
Heey meiden, Even druk geweest sorry ! Gisteren in het zkhs geweest voor m'n glucose test en de diabetes is helemaal weg! Ben er wel erg blij mee want hield m'n hart een beetje vast zeg maar hihi. Linda klinkt goed je nieuwe auto! Thanks voor de tips mbt den Bosch, hopelijk word t weer mooier weer dan kunnen we er eens gaan. Mamavanf, wat jammer dat de baan niet door ging. Dat worden idd drie drukke maanden voor je mbt het verbouwen en de baby ed. Fijn dat de kleine het goed doet. Eeka, stem inmiddels weer terug? Kleinem, wat jammer van het weer de laatste dagen voor jullie! En ik ga duimen voor je hoor! Succes en laat je wat horen hier?
Hoi meiden, Goed nieuws!!! Alles is goed! Ik ben precies zover als ik dacht en het hartje klopt geweldig!!! Pffffffieeewwwwwwww wat een opluchting! Ik ben zo blij en opgelucht. Het was zo bijzonder om dat kleine hartje zo krachtig en snel te zien kloppen. Het lijfje bewoog er gewoon van mee Zal nog even mijn echo foto flashen O, hij heeft hem gedraaid? Nu ja, je snapt de bedoeling.