Jaa! Echt wel, heb vanmiddag ook geslapen, was helemaal moe van alles. Hoe gaat het met jou? Ben je al weer beter?
Ja snap ik,groot gelijk hihi. Hier gaat t weer goed,dank je. Helemaal opgeknapt gelukkig Zondag en gisteren weer kraambezoek gehad ook,kleintje word goed verwend hihi. Zometeen even m'n telefoon wegbrengen om m'n scherm te laten maken,liet m vallen maar daar kon ie niet zo goed tegen hihi.
Oh, gezellig kraambezoek! Heerlijk, geniet er maar van! Fijn dat je beter bent! Wat zijn jullie plannen vandaag meiden?
Mooie echo! Hier gaat het redelijk, mijn stem is nog niet helemaal terug maar het gaat iedere dag iets beter. Dochter en ik moeten dadelijk op controle bij de tandarts. Ben blij als dat achter de rug is... Verder geen plannen voor vandaag. Wat poetsen en boodschappen doen, spelletjes doen met dochter en verder zien we wel.
Mooie echo!! Fijn dat je je weer beter voelt Lottel Hier geen plannen voor vandaag, misschien nog wat opzoeken voor de geboortekaartjes en evt. muurschildering op onze/babykamer (hij komt bij ons slapen, geen andere ruimte meer). En wat borduren, filmpje kijken en zorgen dat de jongens iets minder hyper worden Storm en onweer in hun kop geloof ik, stel stuiterballen
Goeiemorgen meiden! Stil hier ! Eeka de tandarts overleefd? Mamavanf, en gelukt met de muurschildering? Doe je dat zelf of? Hopelijk zijn de jongens inmiddels wat gekalmeerd hahaha. Gisteren een hele dag buiten geweest mee op wedstrijd met de paarden,zo dl en ik waren op en hebben goed geslapen vannacht hihi. Vanmiddag even een rondje jaarmarkt hier in t dorp en verder weinig. Jullie nog iets leuks doen met t mooie weer ?
Ja, tandarts overleefd... Klinkt als een heerlijke dag gister, Lottel. Veel plezier met de jaarmarkt. Hier geen plannen, in de tuin zitten, misschien nog fietsen.
Gezellig zo'n jaarmarkt, have fun Wij vandaag geen plannen, gisteren dagje Castlefest gehad dus vandaag bijkomen en uitrusten (we waren pas tegen 2 uur vannacht thuis). Kinderen uitgeslapen tot zowat 11 uur vanochtend, dat was wel heerlijk zeg! De muurschildering is nog niet gelukt maar voor het geboortekaartje hebben we wat dingen gevonden die wel misschien wel leuk vinden. Nu dus druk gaan ontwerpen, schetsen en uitwerken. De rest komt dan later wel, eerst maar eens bepalen welke kleur er op de muur komt als ondergrond. Ow ik doe het inderdaad zelf ja
Nou de jaarmarkt viel een beetje tegen maar evengoed wel gezellig gehad. Vandaag een rustig dagje gehad , morgen een dagje shoppen en donderdag een vriendin die een nachtje komt logeren. Vl zijn vakantie is na volgende week weer om,maar met die warme of natte weer heeft hij nog weinig buiten om huis kunnen doen. En hij had een hele lijst Haha.
Zoo gezellig gebbqt met vrienden helemaal gezellig. En het bleef gelukkig droog! Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Ik wil morgen naar de boerenmarkt en zondag weer een BBq bij vrienden. En verder veel slapen
Wij zijn gisteren Valkenswaard even ingeweest en savonds gebbqt. Vandaag word een dagje rondom huis,wasjes weg draaien en de tuin eens onder handen nemen. Dl heeft een regel dagje vandaag (en gisterenavond) dus we doen t rustig aan vandaag. Vl zijn vakantie is na as week al weer voorbij,die 3 weken vliegen voorbij Haha.
Dat is misschien wel handig. Ik ben Janneke, ben getrouwd en heb 2 zoontjes. Ik woon in Roosendaal. Verder hebben we een lieve poes in huis. Drie dagen sta ik voor de klas, dus nu heb ik lekker vakantie.
Heerlijk! En ook 6 weken dan Of? Wanneer mag je weer beginnen? Hier weinig nieuws,dl zit in een sprongetje deze week,arm ding. As maandag krijgt ze haar eerste inenting,Hopelijk niet teveel drama hihi.
OOOOOOOH meiden GOED nieuws!!! Vandaag termijn echo gehad en de kleine Bambam danste!!! Hij danste in mijn buik en zijn hartje klopte. Hij leeft en ik ben zoo opgelucht en gelukkig!!!! De echoscopiste was erg tevreden en heeft me allerlei mooie dingetjes laten zien. Zo kon ze het ruggegraatje al een beetje zien en dat de kaak gevormd werd. Hij heeft 2 armpjes en 2 beentjes en wiebelt er vrolijk mee. Hij maakte veel bewegingen (schokjes en salto). Het was geweldig. Ik ben op 11 maart uitgerekend en morgen 10 weken zwanger!
Gefeliciteerd kleineM. Fijn dat alles in orde is! De laatste vakantieweek moeten we al werken. Dus ik heb 5 weken vakantie. Heerlijk!!
Gefeliciteerd KleineM! Wat een opluchting is dat! Welkom Janneke! Geef je les op de basisschool of middelbare school? Hier een week weg geweest, naar Centerparcs Erperheide. Dochter heeft genoten van alle kinderentertainment. Nu nog wat dingen in en om huis doen en wellicht nog wat dagjes weg want ook volgende week heb ik nog vakantie.
Ik geef les op een basisschool. Lekker een weekje weg. Wij zijn inmiddels al weer 3 weken terug van onze 2 weken vakantie. We waren naar Frankrijk geweest, samen met mijn zus en haar gezin. Was echt superleuk! Alleen zo jammer dat het al weer een eeuwigheid geleden lijkt...