Hoe gaat het Kleintjuh? Hoe is het gesprek gegaan? Net of je baas voor je kan bepalen of je wel of niet ziek ben, pfff! Sterkte! Ik ben nu een kleine week bezig aan een dieeët, hopelijk over een week of 12 10 kilo lichter. Het gaat tot nu toe goed Ik loop bij een voedingsdeskundige in Eindhoven/Son, Food&you. Iemand ervaring mee? Met de kleine lopen we momenteel weer in het Radboud, hij heeft pijn aan z'n arm en gebruikt hem niet meer. Maandag moeten we er weer eens heen. Niet leuk
Gitaartje, o wat balen zeg !! En goed bezig ! Hier ook weer aan het lijnen,dus ik doe met je mee hihi. We moeten vanmiddag voor een echo van dl haar heupjes,omdat ze lang in stuit heeft gelegen ,spannend hoor ! Hopelijk valt t mee.
Fijn Lottel dat de echo goed was! Gitaartje wat heeft je zoontje aan zijn arm? Kleintjuh hoe gaat het nu met jou meissie? Voel je je al wat beter? HIer alles goed, net de 16 weken controle controle gehad bij de vk. Alles was goed en het hartje gehoord, heerlijk! We zijn al druk bezig namen te verzinnen. En een eerste begin met het kamertje is ook al gemaakt. Zo leuk....
Fijn Lottel dat de echo goed was! Hier is het druk en hectisch en een enorme chaos. We schuilen bij mijn ouders voor de herrie en stof van de renovatie maar 's avonds moeten we natuurlijk gewoon thuis zijn. Ze zijn deze week begonnen en het is enorm behelpen maar we komen er wel uit. Even een kleine 4 weken doorbijten, daarna 2 weken om het huis weer aan kant te krijgen en dan mag baby komen Kijk er enorm naar uit, kan niet wachten hem te zien En vind het tegelijk ook weer doodeng, we hebben gewoon bijna écht een baby, snap er nog steeds niks van
Hallo iedereen. Ik wil ondanks dat ik even niet meer heb gereageerd toch even een korte update geven. Ik had er even geen behoefte aan om te reageren en mijn verhaal te doen. Gelukkig hebben ze zich op het werk erbij neergelegd dat ik toch ook echt niet in staat ben om hele dagen te komen werken. Heb ondertussen ook al een gesprek met de bedrijfsarts gehad. Hij ziet gelukkig de ernst ervan in en ik ga de komende weken met een paar uurtjes per dag beginnen met werken. Maandag heb ik het eerste gesprek bij het ggz. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig steunt mijn vriend mij heel erg en neemt hij mij veel dingen uithanden. Lottel, fijn dat de echo er goed uitzag. Kleinem, voor jou ook fijn dat de echo van jullie kleine goed was. Altijd fijn. Mamavanf. Pff zou niks voor mij zijn. Respect. Voor jou is het nu aftellen geblazen. Spannend.
Kleintjuh wat goed dat je aan jezelf denkt en voor jezelf bent opgekomen. Hopelijk kunnen ze bij ggz iets voor je betekenen.
Nou inderdaad, kei goed van je Kleintjuh! Voorzichtig aan beginnen en goed dat je gesprekken krijgt. Blijf goed om en aan jezelf denken he! Fijn dat je vriend je zo helpt, dat is ook heel veel waard Ja nog 5 weken, waarvan 3 weken afzien in huis. Wat een gedoe zeg, vind het maar niks. Maarja, het moet, we krijgen er straks een mooi, zo goed als nieuw huis voor terug
Jaaa precies Kan niet wachten; straks alles mooi, schoon, fris en netjes, gezellige sfeer in huis en vooral opgeruimd. En dan mag hij komen, ben zó benieuwd naar hem
Hey, meld mij toch ook even voor de brabantse gezelligheid. Ben in principe niet geboren in Brabant, maar mijn ouders (en hele familie) komen uit Brabant en sinds mijn 12e ben ik ook weer terug in het Brabantse Land. Momenteel woonachtig in Eindhoven met mijn man. Net een nieuw huis, het belangrijkste is af. Sowieso de babykamer! Over een week of 4 verwachten wij ons eerste kindje; een Brabants meisje <3
Oei, beterschap Janneke! Hier zelf een beetje ziekjes, flink verkouden, hoofd vol watten enzo. Maarja, beter nu dan dadelijk rond de bevalling We zitten dit weekend in het huis van mijn zus, hebben we tenminste alles bij de hand. Thuis is het nog één grote ***bende maar als het goed is zijn ze op de helft van de renovatie. Nog even doorbijten, daarna flink schoonmaken en dan bevallen. Heb ik zin in!! (oeps, volgens mij val ik in herhaling )
Ik moest net toch lachen om de oudste... Die moest poepen,maar had diarree. Zegt ie 'kijk mama, ik heb net als een koe gepoept!' Hahahahahahaha
Heey dames, Ik meld me hier ook opnieuw, druk druk maar ga t nu weer beter bijhouden. Verwacht n echte brabantse tweeling . Ben zelf geboren en getogen eindhovenaar en woon nu in n dorp ertegenaan. Ik ben 1 van de eerste van mn vriendinnen die kinderen krijgt dus lijkt me leuk wat mensen in de buurt te kennen. Fijne dag!!
Hoi Miss, wat leuk een tweeling! Gefeliciteerd! Wat spannend zeg! Je zal wel onder een boel extra controle staan! En je krijgt twee meisjes zo te zien? Geweldig joh. En oei: twee namen verzinnen!!! Hier gaat alles goed. Vrijdag hebben we de 20 weken echo en ik vind het toch spannend!! poeh! Vandaag mijn schoonmoeder heel erg blij gemaakt want we hebben gevraagd of ze een dag in de week wil oppassen straks. Het is niet per se nodig, want ik werk freelance en zal vooral thuis zijn, maar een dag in de week mijn handen vrij lijkt me heerlijk en vooral handig! Ze as zo verguld, lief zeg. Ze durfde het zelf niet te vragen aaaahhh... Hoe gaat het hier met de zieken, verbouwingen en meer?
De gezelligheid is bij mij even ver te zoeken op het moment. Laatste loodjes, zit er fysiek helemaal doorheen en we moeten nog een week voor het huis (deels) af is. Eind van de herfstvakantie komen ze dan ook nog eens alle ramen en kozijnen vervangen en een week daarna ben ik al uitgerekend. Dus ergens in de eerste week van november moeten we een schoonmaakster inhuren om alles nog eens héél grondig schoon te maken want ik kan nog niet eens een theedoek optillen, zo slap voel ik me. Ik hoop echt dat baby nog blijft zitten tot de uitgerekende datum want ik wil écht alles af hebben voor hij komt! Kortom; afzien en doorzetten en dan krijgen we de mooiste beloning