Ramadan mama's 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nourenyasmin, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Hallo allemaal,

In het vorige topic werd al aangegeven dat het misschien wel leuk was om het oude Ramadan topic weer te openen. Ik weet helaas niet precies hoe dat moet en zag dat t ook nog niet gebeurd was, dus hier een nieuwe! :)

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik sluit me ook weer aan :) . kijk er nu al naar uit! hoop dat er meerdere meiden bij komen :)

3. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    gezellig, hoop ik ook!
    hoop dat er niet teveel zijn afgeschrikt door het vorige discussie-onderwerp;) haha

4. mamazeyad

denk niet dat dat het geval is;). het is namelijk ieder jaar dezelfde discussie. denk dat als de ramadan is begonnen er wel meerdere bijkomen. er is meestal ook nog een topic in de lounge vlak voordat het begint en daar kunnen we dan de andere ook nog attenderen op dit topic :).

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik klets ook graag mee!

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik wil me ook graag aansluiten? Wanneer begint de ramadan voor jullie voor ons ( turks) vannacht..

iedereen een gezegende ramadan alvast!

7. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Leuk dat er al wat meer zijn!
    Ik hoor net dat het bij ons (wij volgen de Marokkaans moskee) woensdag pas begint.

8. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik sluit me ook bij jullie aan. Ga met de laatste loodjes de Ramadan in.

9. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ga je ook vasten zo in de laatste weken?

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Masallah wat goed dat je gaat vasten! Vorig jaar liep ik ook op het einde maar toen heb ik niet gevast omdat mijn bloeddruk erg laag was.. succes!

Ik ben dit jaar wel benieuwd hoe het met de borstvoeding gaat.. mijn zoon is nog best bv verslaafd.. hij drinkt nog erg veel met name 's avonds en 's nachts..

Wat eten jullie altijd 's nachts?

11. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik word snel misselijk tijdens mijn zwangerschap, maar ben wel van plan het minstens te gaan proberen inshaAllah.

@Mavi derya, zelf eet ik het liefst tosti in de nacht en daarbij een salade of iets anders lichts. Jij?

12. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ik eet meestal een stukje ontbijtkoek met boter en water. Ontbijtkoek vult heel erg goed! :D

13. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ikzelf ben geen moslim, maar ik wil jullie heel veel succes wensen! Vooral knap dat jullie tijdens de zwangerschap met de ramadan mee doen. Mijn zwager (bekeerd moslim) begint als het goed is morgen. Vind het super knap!

14. mamazeyad

bedankt, vind ik lief:)!

15. mamazeyad

morgen begint het dan meiden! ik heb alleen nog geen blaadje waar de preciese tijden opstaan. iemand weet waar je een goede kan downloaden? allemaal een gezegende ramadan toegewenst:)

16. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ik heb altijd een papier met tijden van onze moskee.
    want het verschilt natuurlijk per stad

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Bedankt!

Ik heb vannacht gewoon 3 bruine boterhammen gegeten.. Dat eet ik normaal als ontbijt.. Net van mijn moeder ook een pak cruesli gehad dus dat ik ook wel lekker even ergens tussendoor vannacht..

Hier ben ik halverwege de eerste dag.. Vanmorgen om 07.00 moest ik werken dus ik ben vroeg op gestaan.. Nu net de oudste van school gehaald en de jongste gaat zo even een uurtje slapen ik denk dat ik dan ook maar even ga liggen.. een extra uurtje kan geen kwaad deze dagen denk ik.. Voor de rest gaat het nog wel.. Alleen knort mijn maag enorm.. de gekste geluiden komen eruit elke keer.. :)

18. mamazeyad

o jij bent vandaag al begonnen? dacht dat het pas morgen voor iedereen begon? ik dacht dat iedereen in nederland op de zelfde tijd begon.

19. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Turkse mensen kijken niet naar de stand van de maan maar berekenen het altijd al van te voren. . De datum van het suikerfeest weten we ook al.. dus alle turkse mensen zijn vandaag al begonnen met de ramadan. .

20. mamazeyad

oke vandaar:). hoe gaat het? hoe laat mag je eten?

Deel Deze Pagina