Brabantse mama's die graag een tweede kindje willen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door San76, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hè San, das balen, nog geen zekerheid. Wanneer was je NOD precies?

2. Jeetje... zo hou je het wel heel spannend...
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en dat het goed nieuws is natuurlijk :)

3. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Whaaaaaaaaa ik ben zwanger!

Had vanochtend nog een Etos test gedaan ( ja ik weet het, ben heeel erg ;))en die gaf óók al aan dat ik zwanger was! Vandaag moest vriend met Mupke naar de huisarts en hij liet alle merken testen zien, zo van; hoe kan dat? en toen zei huisarts dat bloeduitslag al binnen was en die feliciteerde hem dat hij weer vader zou worden!!
    Unbelievable, gewoon de eerste ronde al! Had ik echt niet verwacht, moet echt wel even doordringen hoor...Huisarts zei wel dat we voorzichtig blij moesten zijn omdat er nog wel wat mis kan gaan komende paar weken, maar mijn gevoel was dus toch goed...
    Pff, en zit nu op mijn werk en kan nog niks zeggen, hahahaha!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    San, JAAAAAAAAHHHH, gefeliciteerd meid. Das geweldig nieuws zeg.
    Heb je al berekend wanneer je uitgerekend bent?

5. Wauwie, gefeliciteerd meid!

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik kwam hier even lezen (shame on me dat ik zo'n tijd niet geweest ben) en zie dat San zwanger is.

GEFELICITEERD!!!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Noukje, hoi, had je nog niet gezien. Ben sinds kort ook wat aan het meekletsen hier.
    Zie dat jij ook zwanger bent. Jij ook gefeliciteerd dan!!

Zitten we bij elkaar in de buurt met de einddatum:)

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Dimple: jij ook gefeliciteerd. Idd erg leuk dat we allemaal ongeveer even ver zwanger zijn. Jij ook in sept. 2010 uitgerekend?

9. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    #49 San76, 8 jan 2010
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
    Hoi Noukje!
    Thnx voor de felicitaties! Heb je mijn pb gehad? Geen probleem hoor, dat je even "weg" was! Voel je vrij om gewoon te komen kletsen als je daar zin in hebt!
    Hoe gaat het met je?

Ik ben volgens eigen berekening 16-09 uitgerekend, maar moet 1 feb naar de gyn en dan weet ik meer.
    Voel nog niks bijzonders, heb alleen zere tepels en slaap onrustig.
    Hopelijk gaat de misselijkheid en zo meevallen!

Alvast een heel fijn weekend voor jullie!

10. Hihi, zit ik hier tussen de zwangeren... hopelijk is het besmettelijk :p

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hopelijk is het zeker besmettelijk, evenline:D

Volgens mijn berekening ben ik 31 aug uitgerekend, dus scheelt niet veel. Heb maandag een echo.

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ San: ja als het goed is heb ik je ook terug gepbt? Fijn dat je ook al zo snel maar de gyn mag!
    Ik slaap trouwens ook wat onrustiger en minder vast.

@ Eveline: ik hoop dat je snel "besmet" raakt met het zwangerwordenvirus ;)

@ Dimple: nog 2 nachtjes slapen en dan heb jij al een echo, heerlijk!

13. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ben met een banner aan het klooien, maar het wil nog niet zo lukken...:)
    Verder alles ok hier, visite ging niet door vanavond en eerlijk gezegd ben ik doodmoe en heb ik ook best wel wat last van buikkrampjes, dus helemaal erg is het niet....Ga zo lekker bedje in, beetje extra slaap kan geen kwaad!

Fijn weekend!

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat is het hier rustig.
    Alles goed met jullie?

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ja, ik ben er nog hoor.
    Noukje, zit er dik in dat ik alsnog bij de sept mama's ga komen. Heb vandaag echo gehad, zag een knipperlichtje, en zover ze kon zie zou ik nu een paar dagen minder ver zijn dan ik had uitgerekend.
    Meer duidelijkheid bij de 2e echo.

16. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ik ben er ook nog hoor, het zijn een paar drukke dagen geweest, dus weinig tijd om rustig achter de pc te zitten.

Dimple; wat fijn dat je je kindje hebt gezien! Welke datum zou het nu worden dan?
    En wanneer is je 2e echo? Is dat de 22e?

Noukje; heb idd je pb gezien, haha! Kort maar krachtig;)
    Check die berichten niet zo vaak, vandaar dat ik m nog niet had gezien.
    Ik droom momenteel de meest rare dingen; ik combineer schoonmoeder met op vakantie gaan :$ (geloof niet dat dat ooit zal gebeuren) en droom veel over nare dingen:(....
    Slaap altijd graag op mijn buik en hij zit nog niet in de weg, maar is wel gevoelig, net als mijn borsten, dus echt lekker ligt het niet.
    Ach ja, tis maar 9 maanden he en dit valt nog mee!

Eveline; waar ben je? Niet weggaan hoor, wij willen jou graag besmetten met het zwangerschapsvirus!!

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    San, ze zei dat het nu op 2 sept staat, maar ik blijf tot de volgende echo nog even op 31 aug.
    Nee 22e is alleen naar vk, die heeft zelf geen echo apparaat. Ongeveer met 11 weken zal het worden. Hopelijk sneller natuurlijk.

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

@ Dimple: ach het is nu allemaal nog zo klein het kan best zijn dat je met de 12 weken echo weer op 31 augustus gezet wordt. Was verder wel alles goed met de kleine?

@ San: ik droom ook rare dingen, haha.

Ik heb niet zo veel last van kwaaltjes. Behalve wat afscheiding en wat vermoeider dan normaal. Nouja nog 1 week en 6 dagen tot de echo..

19. Joehoe, present! :p
    Tja, niet echt nieuws hier. M'n eerste ronde duurde erg lang, dus geen idee of ik nu weer zo'n lange cyclus moet verwachten of dat ie toch weer redelijk normaal gaat worden.
    Maar uitgaande van de cycluslengte de eerste keer heb ik nu mijn NOD op 28 januari. Dus tot die tijd wacht ik maar eens geduldig (ahum) af denk ik.

Ondertussen echt al echo-verhalen hier, leuk hoor! Heb je er ook al foto's van Dimple, of dat niet?

Hihi San, niet zo'n geweldige relatie met je schoonmoeder?
    Wij zijn anderhalf jaar geleden gewoon 2 weken naar Kreta geweest met mijn schoonouders, bij ons is dat gelukkig niet zo'n probleem.
    Sweet dreams vanavond dan maar, zou ik zeggen.

20. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    @ Eveline;
    Ik geloof dat ik de relatie met mijn schoonmoeder hier maar beter niet verder uitgebreid kan toelichtenl:)
    Laat ik het er op houden dat het geen verkeerd mens is, maar dat we totaal verschillend zijn.

Nu jij het over Kreta hebt; hadden jullie eigenlijk al vakantieplannen gemaakt allemaal? En gaan die wel of niet (in andere mate wellicht) door?

Vind het hier overigens nog erg rustig, we zijn pas met vieren, wat mij betreft mogen er gerust nog wat mensen meer mee kletsen hoor!

Deel Deze Pagina