@Eveline, hopelijk is je volgende cyclus ruim 9 maanden @San, Wij gaan juist op vakantie nu ik zwanger ben, we wilde dit jaar mei of anders volgende jaar mei naar de US gaan, maar nu is het nog makkelijker, dus gaan we komende mei, wel vrijdag even vk bellen hoe het zit met vliegen, maar volgens mij is het geen probleem. Foto van de echo staat in mijn album, maar dan moeten we geloof ik vriendjes zijn, dus kom maar op wie hem wil zien.
Wij mogen 8 mei een weekendje mee weg met m'n schoonouders, omdat ze 40 jaar getrouwd zijn. En zelf willen we begin juni een weekje weg, ergens in een huisje of caravan in België of Duitsland, zoiets. Hmmm ja, een cyclus van dik 9 maanden... niet verkeerd! Snel eens vriendjes worden met Dimple dan...
Wij hebben ook een vakantie geboekt. We gaan in juni 12 dagen naar Menorca (het buggyeiland, haha). Heb er nu al zin in! @ Dimple: ben ook wel benieuwd naar je echofoto (hoezo nieuwsgierig haha)
Ben ik weer even; We zijn ook maar met vieren he en als je dan niet allemaal dagelijks post wordt het snel rustig haha! hier alles wel ok; ben heel erg moe en misselijk. Verder weinig nieuws. Wij hebben nog geen vakantie geboekt maar ik heb 2 weken meivakantie en een week in juni en 6 weken zomer, dus als we op het laatste moment weg willen dan kan dat altijd, dat is makkelijk! Ik ga nu verder, ben thuis aan het werken en de pauze is voorbij!
Ik heb af en toe zo'n gevoel van 'zou het?' Dan denk ik dat ik een beetje misselijk ben ofzo 's ochtends, of dat ik andere tekenen zie. Maar het is waarschijnlijker dat ik dat meer wil dan dat het echt zo is
Ik doe nog steeds niet met jullie mee... ik ga voor ronde 3. Ronde 1 was 49 dagen, ronde 2 was 47 dagen, dat wordt nog wel even afwachten dus voordat ik meer weet.
Das balen Eveline...zou ook wel erg mooi zijn he. Ben helaas ook niet veel geweest. Ben afgelopen week niet lekker geweest, veel hoesten, en de moeheid, verschrikelijk...
Hoi meiden, hier nog een brabo die voor een tweede wondertje gaat. Net pas gestopt met de pil en menstruatie net achter de rug. Ons eerste wondertje Stan wordt eind volgende maand alweer 2 jaar, dus wij vonden het wel tijd worden voor een brusje. Aangezien mijn cyclus bij de vorige keer een rommeltje was zal het nog wel een aantal maanden duren voor ik me weer mama in spe mag noemen. cyclus variërde toen van 28 tot 51 dagen en ook geen zin om dagelijks te gaan klussen. Het moet tenslotte geen verplichting worden groetjes Marjan
Hey Marjan, welkom hier Wel fijn, nog iemand in het topic die nog niet zwanger is. Maar ik hoop voor je dat het snel raak is.