Wij gaan zo naar het zh met de kids, oudste moet naar de kinderarts/neuroloog ivm heftige hoofdpijn aanvallen en nu willen ze proberen een diagnose te stellen. Alles lijkt op migraine maar dat moet je wel zeker weten ivm medicatie. En dan om 13:00 gaan we Mitch naar zijn nieuwe groepje op het revalidatiecentrum brengen. Ipv smorgens gaat hij vanaf nu smiddags. Groepje met kinderen van zijn leeftijd en schoolvoorbereidend
Hmmz das mooi rot die hoofdpijnen! Oh dat zal wel wat schelen, dat groepje of niet? althans de tijden
Die ziet er leuk en lekker uit Momof! Wat rot zeg Caruli die hoofdpijnklachten! Zo´n groepje zal wel fijner zijn zeker hoe is het gegaan? Welkom Sandra! Ik woon ook in Tilburg. Hier vandaag een crematie gehad was erg heftig nog maar 39 jaar en drie jonge kinderen het leven is niet eerlijk!
Wow char Dat is inderdaad niet eerlijk Hier sneeuwde het net ontzettend!maar t is bijna over. Hopelijk ist vanmiddag weer weg met 4 graden boven 0
Hier ook sneeuw. Gisteren tijdens het rijden kreeg ik ineens in Tilburg een sneeuwbui op mijn dak.. Bleh Ben het ook zo zat.
Oh leuk!! Ik ga denk ik de zolder opruimen (daar is manlief zijn "kantoor/gameruimte"). Dr ligt daar zoveel zooi en manlief is een beetje gestresst dus hopelijk issie wat blijer als het daar schoner is.
En was manlief blij Momof? Joepie morgen krijgen we ons trouwfotoalbum!!! Ben zo benieuwd! Jullie nog plannen voor het weekend?
Oh leuk foto's Hier hebben we hem 1 keer ingekeken zelf en nog een paar keer met visite en nu ligt hij te verstoffen in de kast hihi. Hier geen plannen voor het weekend, misschien nog naar mij pa. Maar verder niks. Hier begint Ziva wat stapjes te zetten, wat leuk weer om te zien hoe zo'n kleintje zijn best doet
Ik denk dat dat bij ons ook straks zal gebeuren dat hij in de kast beland.Vandaag gaan we hem bekijken met familie en morgen met vrienden. Wat goed van Ziva! Ik vind het ook zo geweldig om die kleintjes te zien waggelen! Lig soms helemaal in een deuk om Levi,die wil nu gaan rennen hihihi
Haha. Ja hier valt ze na 2-3 wiebelende stapjes op dr billen, maar ze blijft het proberen. Als ze staat en we roepen haar komt ze naar ons gekropen en net vantevoren gaat ze staan en zet 1 stap. Zo van kruipen gaat sneller haha
JA hij was heel blij Plannen.. ja me vandaag niet lekker voelen en dadelijk naar de action en dan morgen naar een verjaardag hahahaha Heb zo'n vreselijke hoofdpijn en ik heb al een pijnstiller gepakt maar nog steeds last :S
Hahaha wat leuk Caruli! Levi loopt me overal achter na... Wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn blijft houden Momof! Sterkte ermee!
Jaweeeeeel Donderdag al 8graden! Ik voel me een heeeeeel stuk frisser en vrolijker dus hoop dat de lente gauw komt
Haha herkenbaar Jullie nog iets gedaan in het weekend? Wij de gewone dingen, boodschappen, casey naar badminton en scouting en verder moest man nog naar de kroeg voor biljarttoernooi. En gisteren lamme dag gehad met de kids.