Hey bumba, Ook een leuke leeftijd hebben je kids. Die van mijn zijn 10, 3, 1 jaar Momof: das apart een balk midden door de tuin??
Nou ja naar beneden dan he.. was toch zeker een meter lang.. althans wat ik kon zien maar kreeg dr geen beweging in hoor. Heel wazig! Pff ik ga eens wat actie ondernemen hier want ik heb nog zoveel te doen.
Gezellig Caruli,is de oudste ook zo zorgzaam voor de jongste? Wat een lekker weertje weer,de was hangt buiten.Heerlijk
Ik kan helemaal niks in de tuin nu Liggen overal tegels los en zand en een bouwpakket voor een tuinhuis midden in de tuin * snik snik *
He meiden! Sorry ben hier veelste weinig! Erg druk nu en met mn vader gaat het helemaal niet goed en ligt al een paar weken in het ziekenhuis. Hoop dat het met jullie en de kids allemaal goed gaat! En welkom voor de nieuwe mama´s! Liefs Char
Hoi hoi, Mag ik me hier bij het clubje aansluiten? Woon dicht bij den bosch en heb 2 meiden, bijna 4 jaar en 1tje van anderhalf...
Welkom Vlinder gezellig dat je mee komt kletsen! @ Caruli, te veel om op te noemen,Dus zou het een lang verhaal worden om het geheel uit te leggen,Veel mensen begrijpen ook niet goed wat er met hem is en dat maakt het voor ons nog moeilijker. Jeetje vandaag is het weer een stuk minder gezellig,laten we hopen dat het weer snel terug komt....
Char: ah das niet leuk.. Sterkte ermee! Vlinder: welkom Meiden ik ben er een tijdje niet, ga ff op vakantie. Laat me weer horen als ik er ben
@ Caruli: Fijne vakantie! Wij gaan over 3 weekjes er met zijn 2tjes een weekje tussen uit... Kijk er zo naar uit! Hebben jullie nog plannen voor het weekend dame´s? Vandaag lekker genieten van het zonnetje en eind van de middag naar het pannenkoekenhuisje, ´s avonds gezellig wat drinken bij de buurtjes. En morgen nog geen idee... Fijn weekend allemaal!
Klinkt gezellig! Ik heb vandaag en morgen late dienst dus vandaag overdag weinig doen denk ik en morgen overdag eventjes naar de beekse bergen of Efteling als het lekker weer is (altijd handig die abonnementen) Wij hebben begin juni 2 weken vakantie en gaan zeker een week naar centerparcs en verder leuke dingen doen en in september weer een weekje weg....Wil misschien tussendoor ook wel even alleen met mijn man er tussen uit. Fijn weekend allemaal!
Wat een super weertje zeg,heerlijk Caruli,fijne vakantie! Vlinder,welkom hier.Ik ben ook net nieuw Char,sterkte ..klinkt heftig allemaal iig.Wat ideaal,een abbo bij de efteling Ik weet nog niet wat de plannen zijn,iig naar buiten.Zover ben ik al haha Fijn weekend allemaal!
Nog maar 3 dgn te gaan. Morgen jeep safari en do niks denk ik. Vrijdag optijd kamer uit en nog wat rondkijken denk ik. Vrijdagavond jullie tijd om 19:00u naar het vliegveld daar wat rondkijken en dan om 23:00 jullie tijd vliegen en dan zijn we zaterdagmorgen om 06:00 weer in NL.