Oh das heftig!!! Hopelijk komen ze erachter wat het is dan. Hoe trek jij het dan met een kind met slaapproblemen?
Tis best pittig, ben het wel gewend aan de ene kant maar de andere kant snachts steeds wakker worden, kommje zelf niet goed aan slapen toe he.. Ik loop de laatste tijd ook als een zombie rond denk ik. Ik hoop aan de ene kant wat vinden en dat er iets tegen te doen is. Zou wel beter zijn ook voor hem. Maar aan de andere kant wil ik natuurlijk niet dat er iets is met hem. Lastig zo. Ga maar ff snel boterham maken voor Mitch en dan Ziva uit bed halen. Casey is al naar school. Man is thuis met pijntje in zijn rug.. Pff dus nog een kind erbij vandaag
Zo jeetje het klinkt ook heel pittig zeg. Nou dus beetje verdeeld hopen. Nou duimen dat ze er iets op vinden zonder dat hij wat mankeert dan? Bij ons is het stil.. Ik ben alleen met zoonlief thuis. Die ligt in bed (hij was in de oogjes aan t wrijven dus maar lekker wakker in bedje). Tijd voor mijn brood hahaha
Dat dacht ik al hahaha! Jeetje wat heb jij een zorgen zeg. Kan me voorstellen dat je gewoon moe bent na 3 jaar geen nacht doorslapen. @ Momo: Heb je het nu weer over je rammelende eierstokken ! Die arme vent van je ik ben bang dat hij er niet onderuit komt! @ Sankyra: Welkom en de rest bedankt!
Hee dames, Hier ook een brabantse mama (en hopelijk nog een mama to be). Ik kom uit Oss! Mamasince: Heb ik dat ooit aangegeven dat ik ook uit brabant kom?? Kan me het niet herinneren haha!
Thanks dames Jeetje Caruli, kan begrijpen dat je gebroken bent.. Inderdaad erg dubbel, maar als ze iets vinden dan kan er hopelijk in ieder geval iets aan gedaan worden. Hoewel je natuurlijk liever niet wilt dat je kind iets mankeert. Momof3: Wat leuk zo'n groot gezin!! Dat gaat hier niet gebeuren haha, ik zou er wel graag 3 willen maar daar moet mijn vriend nog even niet aan denken. 2 is ie helemaal mee eens maar 3 haha... Maar dat komt tegen die tijd wel, dan krijg ik hem vast wel zo ver
Hee meiden Hier rustig! Druk aan de klus, al sinds vrijdag. Hoop dat ik hem vanavond nog een keer verleid krijg haha. Geen idee of mn eisprong is geweest, denk het wel maar heb vage ovu testen... Verder aan het werk en straks naar de VK voor een control echo ivm de miskraam van vorige maand. Hoe is het met jullie?
Inge: oh ben benieuwd, veel succes bij de vk.. Sterkte met je mk Hopelijk snel een positieve zw test en dat het dan wel goed blijft gaan. Hier is het rustig, alleen Ziva is thuis. Vanmiddag moeten we met haar naar het zh, ben benieuwd
Dank je Caruli! Heb het inmiddels al een plekje gegeven Succes vanmiddag in het ziekenhuis! En wat een mooie namen hebben jouw kinderen!
Zo daar ben ik weer. Keuken gepoetst en net de kleine man in bed gelegd. Dochter kwam ze net van de wc.. mama ik heb wormpjes. Bleeegh ik krijg dan echt een hygiene aanval dus ga zo eens met een bak sop door het huis langs de klinken en wc's etc etc Moet er niet aan denken dat de kleine man ze ook krijgt bah!!!! Wat een vreemd weer vandaag he?? Zon,regen,sneeuw,hagel. Snap er niks meer van.
He Mama´s of bijna mama´s! Mag ik ook mee schrijven? Ik kom ook uit het mooie brabant tenminste ben er voor de liefde naar toe verhuist 10 jaar geleden,en ben een trotse mama van Levi die zondag alweer 1 jaar word! Liefs Char
Goedemorgen Inge: thx meid Char: welkom, jij zat ook volgens mij in het oude brabantse clubje toch? Wow je mannetje alweer bijna 1 jaar zeg. Gaat snel. Hier zo met de kids naar de fysio, heeft hetbweer gesneeuwd zeg.. Morgen heb ik weer rijles, dacht dat ik er mooi mee weg kwam met de sneeuw maar helaas
Goedemorgen! Leuk dat ik mee mag kletsen! Carulli,klopt en volgens mij ook bij een topic van icsi/ivf. 1 jaar pffff gaat echt snel ja!