Hey Meiden hoe is het hier? Aan de carnaval? Kids hier hebben het echt heel erg naar hun zin en zijn de hele dag te veld. Vandaag hebben de oudste meiden nog een dans optreden net zoals morgen. Zo leuk! Hier ongesteld is de 2e keer maar wat een ellendige hoeveelheid bah bah!
Balen altijd als je ha nodig hebt zijn ze er niet! Hier gister een super leuk verjaardagsfeestje voor Levi gehad,hij is echt enorm verwend! Ik heb niet gecarnavalt,manlief wel vandaag misschien eventjes naar de efteling hebben een abbo dus altijd handig als je even weg wilt. Fijne dag iedereen!
@ Char: Fijn dat hij zo'n leuke dag heeft gehad. Lekker zo'n abbo! @ Caruli: Hoe is het meis? @ Hier nog steeds erg ongesteld.. Maar ja! Verder geen bijzonderheden.
Jaaaa is echt super leuk de Efteling en Levi vind het geweldig was lekker rustig dus 2x de carnaval festival gehad dikke pret! Vivian,vervelend dat je zo erg ongesteld bent,ook erg last van je buik zeker? Hier ook net ongesteld geworden.
Goedemorgen meiden Char: leuk een abo. Wij hebben wel de aanbieding van 6 mnd toen gepakt. Vivian: eh balen ongi.. Ik heb er zo'n hekel aan. Ben het nu na 21 jaar al beu hihi. Hier gisteren naar het cliniclownscircus geweest, mitch vond het weer leuk. De oudste voelde zich net te oud en zat er een beetje saai bij LOL donderdag moeten we heel vroeg weg om om half 9 in rotterdam te staan in het zh met mitch. Zal een lange ochtend gaan worden. Maar goed ben benieuwd wat eruit komt.
Ja dat klopt Carulli! Is zo leuk met je kleintje erbij in mijn album staan een paar foto's. Maar stomme vraag misschien wat zijn ze precies aan het onderzoeken bij je zoon? Levi word morgen geopereerd ookal is het maar een kleine ingreep (zn niet ingedaalde balletje gaan ze tevoorschijn toveren) vind ik het maar nix hoor! Hij is al genoeg is het zh geweest.
Ah sneu voor Levi, snap dat je het niks vind meid. In het zh wil je niet te vaak komen met je kind.. Hij krijgt een groot onderzoek naar spier/stofwisselingsziekte. Omdat er een paar afwijkingen in zijn dna gevonden zijn op dat gebied. We lopen al 3 jaar zh in zh uit met hem.. Ze weten nog steeds niet precies wat er is. Ze hadden een diagnose even maar die was niet 100% en nu kan dat nog veranderen..
Char: ik ken geen fotoalbum zien van jou, moeten we eerst vrienden zijn? Ps heel veel succes morgen met Levi!
Jeetje dat is ook heftig zeg Caruli! Heel veel succes! Ja indd is nooit leuk als je kleintje zh in en uit moet jij kan het weten! O klopt moeten eerst vriendjes worden! En dankjewel!
Zo wat heftig met jullie kindjes! Mijn dochter heeft 1 keer haar beentje gebroken toen ze bij haar vader was.. dat is het ergste dat mijn kids is overkomen. Dus ik klap in mijn handjes. Net bij vervangend ha geweest.. mijn misselijkheid en duizeligheid zijn te wijten aan evenwichtsorgaan of ik ben zwanger. Dat was de diagnose.. moet het maar eventjes afwachten en maandag naar mijn eigen ha om een bloedprikformulier te halen.. (hij gaf m niet.. vraag me niet waarom).
Ja ik vind t ook vreemd. Terwijl ik toch echt vanaf maandag al goed misselijk en duizelig ben. Mijn hoofd speelt het spelletje lekker mee.. Vanacht ineens om half 3 klaar wakker. Dan ga je toch vergelijken.. Dat had ik ook allemaal toen ik zwanger van was mijn zoon. Maar ga maar uit van mijn evenwichtsorgaan. Het leek iig niet op griep ofzo zei hij
Nee indd maar daar kan je het maar mee doen,en jij gaat nu wel allemaal zitten bedenken wat het nu kan zijn hmmm sommige artsen....Vervelend zeg!