Hallo dames, Mag ik ook meekletsen met jullie? Ik ben een Brabantse mama uit de omgeving van Den Bosch, heb een dochter van 2,5 jaar en we zijn sinds september aan het klussen voor een broertje of zusje.... Heb me gisteren aangemeld hier, omdat ik al zo veel op het forum heb gelezen, hoogste tijd dat ik ook mee kan praten! Groetjes, Brabootje
Jazeker.. van de 16 heb ik er al 7 op echt erg!! Ga hopelijk zo kleurstof halen en kan ik rode cakejes maken
Lekker!!! Smeltsnoep en die versieringen voor erop.... mmmmmhhhh!! Ik ben van de cakepops, geen idee of die versieringen ook voor cupcakes worden gebruikt. Maareuh, als je niet meer misselijk was, dan wordt je het zo wel weer, hihihi! En straks enenrgie voor 10... beetje kleurstof erbij...
Hoi hier ook een brabant mama uit omg eindhoven Twee kindjes van 4 en 10 maanden komen geen meer bij want dan mag niet meer. Char wat vervelend dat je zoontje naar de ok moet. Hebben ze bij Toby ook moeten doen toen hij 1,5 was vond het vreselijk.
Yes, klopt! Heb een webwinkel in schoenen.... als je wil kan ik je een pb sturen met het adres, wil hier wat dat betreft een beetje anoniem blijven. Niet dat ik straks door klanten wordt aangesproken als ik weer mijn ei heb gehad..
Ik lees cupcakes en cakepops en denk meteen lekker heb zo'n cakepop machine echt supermakkelijk en snel denk dan ik met zoonlief deze week maar eens ga bakken
Ja heb hem van babycakes en die is echt fijn mooi rond cakeje en in 4/5 minuten klaar. Een aanrader dus Zo ga mijn luie reet van de bank halen en naar de winkel heb ik echt zo geen zin in. Ziet er koud uit buiten en ik haat kou
Hallo dames, Start ik een nieuw topic heb ik zelf gewoon bijna geen tijd om te reageren Welkom aan iedereen!!! Wat gezellig zoveel kletsende moeders (2BE) Afgelopen weekend met ml weg geweest,toen we de kleine meid op gingen halen was ze ontzettend ziek. Hoge koorts veel hoesten en erg. Benauwd. Nu ruikt ze ook nog erg uit haar mondje dus zo maar even naar de huisarts toe...
Hoi Vogeltje,zo'n ding heb ik ook,een mooie roze popcake maker! Super handig,zijn ze zo klaar. Even naar de Xenos voor leuke versiersels en je bent weer een middagje onder de pannen. Bedankt Mamascine en beterschap voor je kleine meisje!
Net bij de huisarts geweest en wat ik al dacht heeft ze naast de griep een keelontsteking.... Rust en veel drinken in combinatie met pijnstillers is het recept Gelukkig deze week wat extra vrij!!