Dank je momof3 Ik heb zo een vergadering en moet eigenlijk donderdag en vrijdag werken maar kreeg al tel dat het rustig is op t dagverblijf dus ga ff kijken of ik vrij kan regelen. Ml is ook wel ziek thuis,maar mannen en ziek zijn pfffff Zuster clivia is de enige hier nog op de been hahah. En tja. Nu ligt het klussen laag..dus hoop dat we al een eitje hebben raak geschoten..
Och, mannen en ziek zijn... Het is me wat!! Wij gaan door tot we er bij neervallen, ook niet handig, maar toch.. Ik zie dat we ongeveer gelijk lopen deze cyclus, mamasince! Kunnen we samen duimen, hopen en wachten. Gedeelde smart.. Succes met de ziekenboeg en je werk!
Hoi dames, mag ik ook gezellig meekletsen? Ik ben 33 jaar. En trots mama van twee zonen (10 weken en de oudste wordt volgende week dinsdag 3 jaar). Ook bij ons geen nummer 3, mag niet meer en vind 2 wel genoeg hihi. Heerlijk genieten van die mooie boefjes. Wij zijn getrouwd toen onze oudste 5 maanden was. Probeer een beetje bij te lezen maar kan nog niet alle namem onthouden..... Hoe is t met de zieke? Aan de betere hand? Groetjes
Hee brabootje we lopen idd aardig gelijk,zou leuk zijn als het raak is bij beide En de zenuwslopende dagen samen door te komen haha Welkom marleenmama. Hier weer slechte nacht met de kleine,pffff ze hoest zich wakker.of word gewoon wakker van de koorts. Ik hoop dat ze vandaag bellen dat mijn foon gemaakt is....nu een leen toestel en mis mijn mail op dat toestel...
Marleenmama: welkom, nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Mamasince: das niet leuk, beterschap. Tis niks als je kleintje ziek is he..
Mn kleine manneke ligt in bed te brullen omdat hij niet wil slapen...hij is dood op. Ik ga elke paar minuutjes ff troosten...hij slaapt bijna! Manlief werkt thuis vandaag dus heb ik iets meer mn handen vrij om te poetsen en op te ruimen (hoop ik).
Gezellig al ie nieuwe brabantse mama´s hier! Ben hier ook nog niet zolang maar is erg gezellig! Levi is gister geopereerd alles is goed gegaan alleen is hij erg moe en hangerig en heeft er soms echt last van gelukkig mocht hij gister wel na een paar uurtjes mee naar huis om in zn eigen bedje te kunnen slapen! Spannend meiden die aan het klussen zijn voor een klein wondertje! En indd mannen en ziek zijn pffff.... Beterschap voor de kleintjes want dat is zo zielig als ze ziek zijn! Ik mag vanavond weer werken dus voor mij geen romantisch avondje valentijn (niet dat we daar ooit iets aan doen) Jullie wel plannen?
Hoi dames, Hoe gaat het hier? Zijn alle zieken weer aan de beterende hand en Char, hoe is het met Levi? Wij doen ook nooit iets aan valentijn, hoor... Ik had nu toevallig wel een keer een kadootje voor mijn mannetje en daar baalde hij behoorlijk van, want hij had zelf natuurlijk niets gekocht, hahaha! Ik verwacht dus stiekem nog wel iets, want dan wil hij zich toch niet laten kennen. Iedereen voorzichtig op de weg vandaag en voor degenen die het vieren: een heeeeele romantische valentijnsdag!
Ons koffiezetapparaat kwam gisteren binnen..whhooeehhooeeii En ons manneke nadert de 6maanden sprong dus we zijn maar naar beneden gegaan net om niemand wakker te maken. Hebben heerlijk geknuffeld samen en zitten nu discovery te kijken hahaha Ik doe vanmiddag wel een dutje als t kereltje slaapt
Goedemorgen meiden. Hier net wakker, maar slecht geslapen.. Ben nog gaar van de lange dag van gisteren. Zo Ziva uit bed halen. Mitch is logeren bij opa en oma dus die zal ook straks weer terugkomen. Vandaag maar in huis wat doen en boodschappen. Hoe gaat het met jullie?
Goedemorgen allemaal! Ik had toch een mooi bos bloemen gekregen van manlief! Hier gister gewerkt tot vannacht 3 uur pfff ben wel moe hoor maar doe ik straks maar een dutje met Levi samen,hij is nog niet helemaal de oude helaas... Bijna weekend meiden! Nog plannen?
Char: ah das lief een bos bloemen Ik kreeg snachts om 12uur een neproos. Elk jaar krijg ik er een voor weer een jaar liefde en bij elkaar zijn Nu alleen nog een nieuwe vaas, ze passen niet meer hihi
Ik heb niks gekregen. Heb voor hem gevulde koeken en cake in hartjes gesneden en papieren hartjes geknipt en een kaart geschreven.
Hey Meiden, Hier doen wij wel aan valentijn natuurlijk allemaal commercie maar geef er niks om! Ik heb voor mijn man 2 canvas doeken laten maken 1 toen Luca net geboren was met zijn 3en en 1 van Luca van nu. Ze komen beide boven ons bed te hangen ze zijn alleen nog niet klaar ben zo benieuwd!!! Van mijn man heb ik een etentje gehad in mijn favo restaurant. Het is wat duurder restaurant maar het eten is zo ontzettend lekker en het is er onwijs gezellig! Daar gaan we volgende week vrijdag eten heb er nu al zin in! Weet precies wat ik ga eten ! Maar goed voor ons is het een extra dag om te laten zien hoeveel we om elkaar geven. En ik mag niet klagen ik krijg heel regelmatig iets ! Verder hier geen bijzonderheden. Caruli ook een mooi gebaar toch! @ Nieuwe meiden welkom!!!
Wat leuk die canvas doeken dat is nog een een leuk kado! Wij krijgen binnenkort onze trouwfoto van ons drie op canvas ben zo benieuwd! Nou Momof3 dat is erg creatief van jou geweest zeg! Leuk!