Hallo dames Hier zijn alle. Zieke gelukkig weer beter... Een druk weekend achter de rug. Zondag samen met mijn tante heerlijk naar de huishoudbeurs geweest Dames had gisteren en vandaag wat steekjes in mijn lies en onderbuik... Maar zal me wel weer van alles in mijn hoofd halen we zijn zoveel ziek geweest dat het bijna niet raak kan zijn..
Hoi Ik zit op de grens van brabant, ik heb een zoontje van 3 en ben nu 17 weken zwanger van ons 2e kindje. ik merk wel dat deze zwangerschap niet zo onbezorgd is als de eerste, ben nu sneller onzeker over dingen, hadden of hebben jullie dat ook Groeten Louise
Hoe is het met de brabantse dames? :-D Mamasince, jij ook ongesteld geworden, zie ik? Hier hetzelfde verhaal.. Na het klooin met ovulatiesten is mijn cyclus er niet duidelijker op geworden, moet ik zeggen. Hoe vond je de huishoudbeurs? Ik ben er een keer geweest en vond het verschrikkelijk! Zo druk en al die vrouwen die met hun trolleys voor je voeten lopen, grrr... Welkom Louise! Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen... Is je eerste zwangerschap wel probleemloos verlopen? In mijn omgeving zijn wat zwangerschappen met complicaties geweest en dat heeft me wel aan het denken gezet. Een 2e zwangerschap zou dus voor mij ook niet zo onbezonnen zijn, hoor! Groetjes, Brabootje
De eerste zwangerschap is prima verlopen weinig tot geen klachten en een snelle bevalling, ik voel me nu ook goed hoor, alleen groei minder hard en dacht dat dat juist bij een 2e harder ging....
Hallo! Hier ook een brabantse dame Ik ben nu 8.6 weken zwanger, dus ook nog nieuw op de site. waar komen jullie allemaal vandaan? Ik kom zelf uit eindhoven (oorspronkelijk oirschot)
Welke klachten heb je? Ik word altijd beroerd van de pil bleh... Patricia: welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap
Hallo Dames, Hier een brabantse mama to be, Ik ben nu 19 weken en 3dagen zwanger van ons eerste kindje Liefs
He meiden! Wat leuk als ik steeds kom kijken zijn er weer nieuwe dames bij gezellig hoor! Wat vervelend Momof! Sorry beetje druk hier,hebben ons neefje van 5 jaar te logeren die heeft namelijk nu pas vakantie (die woont boven de rivieren) Levi vind het geweldig dat hij er is loopt hem heel de dag achter na en doet alles na,zo leuk om te zien! Gaan straks even naar de Beekse Bergen (ook een abonnement van) Is een girafje geboren,en zijn ook leeuwen-welpjes en een baby neushoorn dus die willen wij wel even bewonderen!
Char: leuk bb, hebben wij ook een abo van Veel plezier. Momof: herkenbare klachten, ik krijg ze door de pil..
Dan wonen wij volgens mij best dichtbij elkaar denk ik Caruli! Zijn jullie al wezen kijken bij het girafje?
Haha woon vlakbij de efteling in wolluk Nee we zijn dit jaar nog niet naar de BB geweest helaas.. E tis te ver om te fietsen