Ps alle kids zijn daar wel geboren, wolluk zh doet geen bevallingen, tenminste bij de eerste niet. En daarna ben ik blijven hangen in Tillywood
Nee mijn man wel! Ik kom oorspronkelijk van boven de rivieren... Woon er nu 10 jaar vind het een leuke stad.
Ja is zeker een leuke stad. Vooral de winkels, die mis ik wel. Verder is het hier wat rustiger Ben jij thuis of in het zh bevallen? Ik in het zh van alle 4 Eerste in het tweesteden en de andere 3 in het EZ
Is zeker een fijn zh en een fijn ivf team he. Helaas zijnn er uit mijn tijd al veel weg. Mijn laatste ivf was in dec 2008 En nu lopen we met alle kids in het ez. We hebben een familieabo daar
Hoihoi, Hoe is het met jou? Hier gaat alles goed beetje ziekies, vandaag 13 maanden samen met mijn mannetje dus lekker van genieten, morgen alweer 20weken Dus we schieten op hihi,, Liefs
Ja klopt ik ben eigenlijk toen wij 2 maanden gingen gestopt met de pil zo van we zien wel hoelang het duurt , uiteindelijk best snel, Maar dus niet onverwachts liefs
Gaat snel he? Morgen gewoon alweer op de helft....En gefeliciteerd met je 13 maanden samen zijn! Hier alles goed hoor....Alleen is Levi weer verkouden zo vaak Sinds hij de rs-virus heeft gehad dus zijn weer veel slapeloze nachten.... Vraagje aan jullie trouwens iemand vakantie tips? Wij hebben de eerste 2 weken van juni vakantie en willen graag weg met ons mannetje maar vliegen zie ik niet zo zitten dus dacht dan met de auto weg maar waarheen?
Sinds we meer dan 1 kind hebben gaan we naar bungalowparken. En dat bevalt ons wel. Pas als de kids wat ouder zijn willen we weer op vliegvakantie.
Dat heb ik dus ook,Mijn man en ik zijn als kind altijd naar campings geweest en dat vonden we beide geweldig veel meer vrijheid en zit je niet zo gebonden aan een hotelkamer of appartement. Wij hebben nog kortingsbonnen van centerparcs en landal naar welke gaan jullie altijd en in Nederland of buitenland?
Wij gaan altijd naar de nederlandse. Of landal of centerparcs idd. Leuk hoor, lekker zwemmen en smiddags kleine ff dutje doen enzo.
Wij zijn in januari naar Landal Lommerbergen geweest en dat was super! Hebben nu zitten kijken naar Belgie Vossenmeren van cp is ook echt een leuk park. Gaan dan in juni een week en in sept. willen we misschien een midweek weg.
Daar zijn we vorig jaar met de herfstvakantie geweest in lommerbergen Er is vaak voor elke leeftijd wel wat te doen.