Hebben jullie ook een koosnaampje voor de baby nu hij/zij nog in de buik zit? Emma noemden we altijd Lassie (uit het boek van Kluun gejat) Toen we wisten dat ik zwanger was van een meisje noemden we haar al soms Emma. Nu zeg ik vaak Humpty dumpty tegen de ongeboren baby. Aparte naam al zeg ik het zelf en hoe ik erop kom weet ik ook niet haha!
hihihi leuk he die bij naampjes! Mijn zoontje noemde we uk in de buik en nu deze noemen we frummel. Weet ook niet hoe we er aan komen maar vondt het wel grappig. Weet ook nog van me tante dat ze zwanger was van haar eerste dat ze die ik de buik kiki noemde omdat ze er heilig van overtuigd was dat het een meisje zou worden en dat werd een jongen.
In het begin noemde ik haar altijd spookje omdat ik ook het geslacht niet wist. Nu noemt mn vriend haar vaak Truus en mn zus heeft Pebbles als koosnaampje gegeven hahaha
Onze "projectnaam is RoSa, ja dat is ook onze naam hier, afgeleid van ROnald en SAskia. Mijn Neefje heette Joep tijdens de zwangerschap afgeleid van Joepie, nu heet hij Thomas maar vaak wordt ie toch ook nog wel Joep genoemd.
Mijn dochter noemde ik MiniMuts en eigenlijk is deze kleine meid nu MiniMuts2, maar ik noem dr eigenlijk prupke of mupke. Soms ook bij de naam die ze zal krijgen, maar das alleen als manlief en ik alleen zijn. We hadden ons al een keer versproken bij Anouk en dat proberen we nu niet te doen!
Bij Julia weet ik het eigenlijk niet meer Maar nu noemen we de baby eigenlijk altijd baby zusje om het voor haar wat begrijpelijker te maken. En we noemen de baby zelf ook steeds zusje en heel af en toe bij de naam die ze gaat krijgen....
bij mijn eerste zwangerschap werd onze zoon knurfje genoemd, en toen we wisten dat het een jongen zou worden werd het luigi. nu hebben we de naam feutje (van feutus) en als we het geslacht weten, dan zien we wel weer wat er op de proppen komt.
grappig topic! Hier was het rijstie (van rijstkorrel). Tja, best raar als ik het zo zeg, maar het ging vanzelf.. Nu weten we dat het een jongen wordt, dus zal het langzaam aan wel wat anders worden denk ik!
Bij mijn eerste weet ik het eigenlijk niet meer, Maar deze is Ukkie Al noemen mijn vriend en ik als we alleen zijn ook nog regelmatig de naam. Maar dat is best uit kijken als er iemand bij is haha De baby van mijn schoonzus is Spruitje
Bekijk bijlage 128117 Mijn zus heeft ooit eens bij de bieb het boek geleend, en die naam is bij mijn man blijven hangen