hahaha, echt schitterend lijkt me dat om te zien! maar ik kan me voorstellen dat je even twijfelt! hier trapte ik de eerste paar keer ook in een "nephuiltje" die klinkt heeeel zielig alleen als je dan naast haar bedje staat komt er een grote grijns tevoorschijn! zo van, he! dat werkt!
Is het ook wel hoor... Zijn koppie is er ook echt rood bij... en je ziet adertjes over zijn koppie lopen... hahaha Dat nephuiltje ken ik hier ook ja.. hahahaha... deugnietjes...
Het gebeurt hier regelmatig. Thijs is dan ook erg wakker, ik geef hem een speentje en dan slaapt hij nog een uurtje! (Alsof hij je ervoor roept hahah)
inderdaad! hahaha, slim hoor die kleintjes, en dan al op zo'n jonge leeftijd! wordt nog wat met ze als ze ouder worden
Hier doet Kyra het brabbelen al vanaf 2 maanden, maar dat is gewoon vroeg. Ieder kind doet het op zijn of haar eigen tempo. 2 of 3 maanden, is allebei goed
Wat ik wel merk, is dat sinds ze van een lepeltje eet er snellere vooruitgang is dan daarvoor. Maar dat kan ook weer aan de leeftijd liggen. Ik weet niet of het komt van het van een lepeltje eten, maar het valt me wel op.
ja joh daar heb je t weer. ieder kindje op zn eigen tempo hoor. de mijne was vroeg, met 8 weken begon hij al verhalen op te hangen, maar al was het 4 maanden, prima toch! geniet ervan en laat je nietzo gek maken door die schemas die ze moeten volgen hoor... cb kan er ook wat van. lekker latne gaan.
pfff wat kunnen mensen toch irritant zijn in hun opmerkingen. Nee hoor meis is helemaal niet laat! ieder kindje gaat op zijn eigen tempo. een maand geleden hadden wij een bbq bij de buren (buurman heeft een nieuwe vrouw) dus ik zet Jenna op een kleed en een kussentje achter haar voor het geval ze omkukkelt. Zegt die vrouw "kan ze nou nog niet stevig zitten, mijn kinderen deden dat al met 6maanden" dus ik "maakt mij dat nou uit, Jenna gaat gewoon haar eigen rustige gangetje en zoals je ziet zit ze als een huis maar voor het geval dat ze opeens naar achter gaat dat vind ik iets te hard op de stenen" :x ze heeft me de hele avond genegeerd maar daar ben ik echt veel beter in dus zij had een rotavond en ik een gezellige hahaha
Ja hoor, is helemaal prima. Mijn dochter was geloof ik rond een week of tien. Wat een stomme opmerking zeg! Elk kind ontwikkeld zich toch op zijn eigen tempo??