Mijn zoontje is volgende week 3 maanden. Normaal slaapt hij s'nachts altijd erg goed (komt soms 1 x in de nacht ) Afgelopen nacht heeft hij ons de gehele nacht wakker gehouden. Was erg huilerig en is dit overdag ook een beetje. Kunnen dit regeldagen zijn of wat anders? Hij is verder niet verkouden ofzo en heb hem voor de zekerheid getempratuurd en dat is allemaal goed. Hij drinkt verder ook goed
regeldagen impliceert dat hij vaker zou willen drinken dan normaal, is dat zo? wordt hij echt met honger wakker? het kan van alles zijn, zulke nachten horen erbij. het zou een tandje kunnen zijn (hij is nog wel wat jong, maar het kan), maar ook het gevolg van veel prikkels overdag. of een veranderend ritme. misschien had hij last van de warmte. of nachtmerries. of misschien heeft hij gewoon ontdekt dat als hij huilt, dat jullie dan komen, en dat is gewoon veel gezelliger. hoort erbij, gaat over... succes!
Hier nog steeds af en toe zo'n nacht. Soms te herleiden naar iets (iets nieuws gegeten of een groeispurtje /sprongetje of iets dergelijks), soms gewoon zomaar. Het hoort er een beetje bij denk ik. Gaat ook vanzelf weer over. Wat ik doe is proberen te achterhalen waar het aan ligt (dan kun je dat elimineren als het mogelijk is), maar als dat niet lukt er maar gewoon aan toegeven.....dan maar weer een keer vroeg naar bed de volgende dag
Ik zelf ervaar regeldagen als hele dag willen sabbelen/drinken maar de nachten gewoon om de 4 5 uur. Miss ind gewoon iets anders maar kan zo weer over zijn hoor. Gewoon toegeven suc6
Kan zoals eerder aangegeven van alles zijn. Kan ook mama honger zijn. Mogelijk ben je na je verlof weer gaan werken??Dan halen ze het kroelen snachts in. Wordt je zoontje weer rustig als hij bij jullie is? Of is hij niet te troosten.?
Heb je extra voeding aangeboden? Het kan uiteraard honger zijn, wat extra kan zijn bij een groeispurt. Bij onverklaarbare huilerigheid zou ik bij een jonge baby allereerst kijken of er behoefte is aan een extra fles. Als ze daarmee tevreden zijn, weet je het
Hij vind bij ons zijn fijn s'nachts Het is wel zo dat als hij in bed ligt en we komen op zijn kamer dat hij gelijk begint te lachen. De afgelopen nacht ging het al weer iets beter. Hij had inderdaad wat meer honger , dus tussendoor kleine beetjes voeding aangeboden. Ook kwijlt hij behoorlijk dus misschien dat het ook wel de tandjes zijn die erdoor gaan komen binnenkort?