Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden goede avond!!!!ben i kweer ik heb afgelopen donderdag kiespijn als de met gehad niet normaal:)en ik belde de tandarts om half 11 ja het is midden in de nacht zei die:$ik huisartsenpost gebeld kreeg ik morfine pil die pas om 4 uur snachts ging werken gister naar de tandarts geweest en heb nu antibiotica gekregen 500mg maar ja

ik slik nu 250 mg omdat ik niet tegen kan.mocht van de dokter.ik heb een infectie in me kies zitten moet nog tot dinsdag de kuur nemen:x

bah en nu moet ik vrijdag terug naar de tandarts in tilburg maar ik ga het proberen te verzetten naar woensdag.dan ben ik er eerder vannaf ook8)

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

hoe is het met iedereen?
    Wat is het rustig hier!

ga zometeen maar weer eens fanatiek naar de sportschool voor een les zumba! is toch redelijk goed gegaan vrijdag dus dan zal dat vandaag ook wel redelijk gaan!

@priscilla, balen dat je zo'n kiespijn hebt! sterkte meisje!

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier alles goed !

Leuk lijkt me dat Zumba-en !

priscilla: vervelend van je kiespijn, hopelijk ben je er snel vanaf.

Ik ga vriendje eens wakker maken, moeten straks bij 1 van de verzorgstertjes kijken op wedstrijd ;)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Marjolinos en Lottel zijn jullie altijd van die vroege vogels op zondag? :$ Ik niet in elk geval voor zolang als het nog duurd natuurlijk. Met een kleine in huis straks zal het wel zo afgelopen zijn met het uitslapen.

Vanmiddag lekker naar Loods 5 in Sliedrecht. Lekker shoppen voor de babykamer. Wil nog wat leuke accessoires hebben.

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, ja ik ben eigenlijk altijd om half 9 / 9 uur wakker, is zelden dat het later is. moet ik er wel bij vertellen dat wij ook bijna nooit laat naar bed gaan... meestal rond 11 uur en dan gaan we iets na 12 uur slapen!
    veel plezier met shoppen!

vanmiddag lekker op de bank en vanavond een gala in goirle van een goochelvereniging waar mijn vader lid van is!

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier ook 1 die altijd vroeg wakker is.. het is mij altijd 8 uur of half 9.. Ik zet dan ook nooit een wekker,alleen als ik werken moet ;)

Verzorgster reed netjes, was 1e geworden.

Ga nu met de paardjes wat doen!

7. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    he meiden

Lekker weekeind gehad ?
    Hier wel net carnavalspakje voor Yvi gehaald VLINDER zo leuk
    Dadelijk lekker verse Lasanga maken met
    Salade rucola.

Donderdag een echo bij een andere instellingen.
    Ben sinds donderdag beet misselijk
    En zooo een zin in lamsbiefstuk en lamskorteletjes grrrr

8. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    sterkte pricilla

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden zo vandaag lekker bij me ouders geweest:Dhebben ff dingen afgesproken over het kleintje hij ga 3 dagen naar me ouders en de rest hier.kunnen ze lekker oppassen:Dmorgen moet ik naar de dokter op controlle ga ik gelijk vragen als ik dag eerder mag stoppen met de anti biotica want gister avond was me vriend geschrokken.ik kreeg geen lucht meer en kon niet praten ik ging zitten en kon weer ademen.:$

verder hebben we niet veel gedaan morgen ga ik lekker naar de kapper ook:D

@yvi balen dat je misselijk erbij maar ja moeten er wat voor over hebben he8)

@jewe lekker geshopt:p

@eten ik heb lekker snackjes op oeh dat was wel heel lekker:D

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik wilde eerst vandaag testen.. manlief is jarig.. maar ja, dan is het juist ook wel zuur als het niet zo is.. dus heb toch bedacht netjes m'n NOD af te wachten. Maar goed, mijn buik voelt ontploft, gister had ik ongi-krampen maar nog geen ongi te bekennen, pijnlijke borsten en mijn humeur is ook niet zoals het moet zijn, hartstikke emo.. :( .. wachten duurt lang, lang, lang, wat duurt dat wachten lang *denk bert en ernie*

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lottel en Marjolinos, oh respect voor mensen die altijd vroeg opstaan, mijn man doet dat ook (moet, want koeien moeten ook op zondag verzorgt worden) maar ik ben echt een slechte met opstaan 's ochtends, zeker nu het zo donker is!

@Priscilla, sterkte met alles.. ze moeten je wel hebben meid!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heerlijk geshopt, alleen niet veel gekocht. Mandje voor op de babykamer en houten letters voor op de babykamer. Maar was wel gezellig, waren met een bevriend stel en hun dochtertje dus dat was dikke pret.

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jessie: wachten duurt idd lang.. Ik heb er ook geen geduld voor :p

Priscilla: Fijn dat je ouders kunnen oppassen
    Heb je niet even naar de HAP gebelt dan? Die kunnen je misschien wat anders voorschrijven.Kijk maar goed uit hoor.. Anders morgen meteen bellen..

yvi: Verstandig dat je naar een ander gaat!! Hopelijk word je hier wel persoonlijker geholpen.

14. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Leuk geslaagd dus Jewe :D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    haha ja idd!

16. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    he meiden

Lekker weekeind gehad ?
    Hier wel net carnavalspakje voor Yvi gehaald VLINDER zo leuk
    Dadelijk lekker verse Lasanga maken met
    Salade rucola.

Donderdag een echo bij een andere instellingen.
    Ben sinds donderdag beet misselijk
    En zooo een zin in lamsbiefstuk en lamskorteletjes grrrr

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik had de hap gebeld vrijag al om te stoppen mocht ik niet dusja maar morgen moet ik toch naar de dokter dus ik ga dan vragen of ik mag stoppen die ene dag minder maak ook weer niet uit he:)ik word beetje beu al die medicijnen deze week gaan de 2 kiezen eruit dusja:Den die afspraak wil ik naar woensdag verzetten dan ben ik er van af.maar het kan ook door de spanningen komen omdat ik bang ben voor de medicijnen.en ik moet volgende week maandag weer voor een echo en dan geef ik het ook aan bij de vk.

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@jewe, leuk dat je goed geslaagd bent! hoe lang moet je nog werken voor je zwangerschapsverlof hebt?

@priscilla, gaat het alweer wat beter?

@yvi, goed dat je een andere afspraak gemaakt hebt!

@ll, hier weinig nieuwtjes. straks bellen naar het ziekenhuis voor het maken van een afspraak voor de FM... ben heel benieuwd!

Gisterenavond het gala gehad en hebben enorm genoten! Rob en Emiel (die nu in de jury bij uri gellar zitten) waren er maar ook Jeff McBride en Rafael! Vooral Jeff mcbride was geweldig!

19. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Priscilla, gelukkig heb je het na woensdag dan als het goed is wel gehad.. Sterkte..

Zo ik heb heerlijk uitgeslapen vanochtend.. Kon gisterenavond niet in slaap komen,was een goed boek aan het lezen,en kon het niet wegleggen. Maar ik denk dat ik er te lang aan heb liggen denken dat ik daardoor niet in slaap kwam hihi.
    Denk dat ik het vanmiddag maar ga uit lezen ;)

20. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    marjolinos : Leuk dat je het gezellig hebt gehad ! Succes met t maken van een afspraak, hopelijk kan je snel terecht.

Deel Deze Pagina