Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    welk boek was je aan het lezen?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ marjolinos, zondag 7 maart is mijn laatste werkdag, dus moet nog 4 weken werken. Lijkt eigelijk nog best wel lang als ik het zo zeg, maar gelukkig vliegen de weken voorbij.

Succes met een afspraak maken, hopelijk ben je snel aan de beurt.

3. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jewe, ja joh, de weken vliegen zeker voorbij. hahahaa vertel mij wat!!! nog 12 weken en dan is de bruiloft....

whaaaaa als ik het zo zeg, vind ik het doodeng!

@marjolinos, hopelijk ben je inderdaad snel aan de beurt!

hier allerlei rare gevoelens.... ben super emotioneel, of dat nou komt doordat vriendlief er niet is, en mijn nieuwe baan die toch spanning oplevert of iets anders?? ik heb geen idee, maar ik kan echt iedere keer zo in huilen uitbarsten......

4. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden zo het gaat veel beter met me:D

heb vandaag lekker niks gedaan ben naar de kapper geweest me vriend keek me echt aan das kort:$:p

dokter stond ik ook zo buiten over 3 weken weer terug komen ze wou me door sturen naar een pshycoloog terwijl het nu beter ga sinds die aanvallen.heb vanmiddag mooi gezecht dat ik dat niet zie zitten:)!!!!

me haar is echt kort:$moet er zelf ook aan wennen van een bos haar tot kort haar ze zei nog geen spijt he:D.as weekend ga ik de babykamer behangen en lamininaat in leggen of vloerbedekking ben er nog niet uit wat ik ga doen.

vriendlief was ook lekker vroeg thuis die zit nu achter de xbox tot laat in de avond;)mannen hoe zal dat zijn als de kleine er is en al wat ouder is ik zie het al helemaal voor me vechten om dat ding:D

ik hoop datde volgende een meisje word dan kan ik er meiden dingen mee doen.

@jewe ruilen:D:D:D:D:D:D:D:D

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe dat gaat snel dan he!

Ik heb volgende week maandag weer de volgende FM en dan waarschijnlijk de vrijdag erna de volgende IUI! dus weer spannend, maar heb er wel weer zin in!

@tasja, spannend! misschien over een paar dagen vast een testje doen?

@priscilla, hoe kort heb je je haar nu dan?

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lottel, inderdaad: welk boek?

@Marjolinos, oh wordt een spannende maand dus. Ik begin alvast met duimen :)

@Tasja, misschien gewoon alles bij elkaar, de naderende bruiloft, een nieuwe baan, vriendje weg en bezig met zwanger worden.. kan me voorstellen dat dat op je zenuwen werkt. Heb er zelf ook last van: verhuizing, druk op het werk, zwanger worden.. er moet niet al te veel bij komen hoor!

Gelukkig kunnen we hier elkaar steunen (oke, en af en toe gek maken :D)

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @haar het is een soort van bobline voorkant wat langer en de achterkant is wat korter:D

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    ik was 'koud hart' aan het lezen.. Erg spannend dus..

Helaas ben ik er niet aan toegekomen om m vanmiddag te lezen.. Dus of vanavond of morgen dan maar ;)

Priscilla , stoer dat je je haart kort hebt laten knippen..
    Ik heb het ook lang, eigenlijk zolang ik al op de aarde ben geloof ik haha, maar moet er niet aan denken het kort te hebben ;)
    Heb jij nu al een kleintje of ben je in verwachting van je 1e?
    En weet je al hoe je babykamer er uit komt te zien? :D

Tasja, doe rustig aan hoor.. Als er iets is,kan je hier je ei kwijt he? :)

Marjolinos, dat is al snel.. Spannend! Ik blijf mee duimen voor jullie!

Hier is de ongesteld eindelijk voorbij!!! :D :D

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Marjolinos, Fijn dat je zo snel terecht kan zeg. Je hebt iets om naar uit te kijken. Hopelijk gaat deze IUI het worden voor jou!

@ Tasja, oeh 12 weekjes nog maar dat gaat idd ook al opschieten. Spannend!!!

@ Priscilla, Stoer hoor om je haar ineens afteknippen. Ik heb ook altijd heel lang haar gehad en een paar jaar geleden ook ineens super kort laten knippen. Daarna noooit meer lang gehad. Al zou hubby het wel graag weer lang zien.

10. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @lottel aan de klus dan:p:p

heej nee dit word onze eerste

alles word massief eiken het babykamertje krijgen we van me ouders en de kamer zelf word meer pit in beetje felle kleurtjes:D.

ik moet wel zeggen merk wel dat ik steed moeier begin te woorden:)maar ja wat wil je ik ben maar een klein iemand ben niet zo groot.

11. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @lottel, lief van je, maar ik heb werkelijk geen idee. maar overmorgen komt vriendlief weer thuis, dus wie weet voel ik me wat beter dan.

bleeehhh en er is ook al niets op tv vanavond!!:(

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @jewe ik had vroeger ook altijd kort maar bi mij was me haar meer aan het afbreken en veel kroes haar echt droog door dat blonde.

nu lekker bruin geverfd me vriend zie m liever ook met lang haar maar ja als me haar afbreek is ook niet goed

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    zojuist 24 uur met Erben Wennemars gekeken.. best oke!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier zit hubby naar een paar oude mannen te kijken die slap aan het ouwehoeren zijn over voetbal. Voetbal inside ofzo???? Slaapverwekkend!!!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En wij hebben gisteren seizoen 1 en 2 van flikken maastricht op dvd gekregen, dus mochten we ons ooit gaan vervelen..

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Maar is verstandig geweest en een afspraak gemaakt bij de huisarts, ben nu na 12 dagen WEEER ongesteld geworden. echt grrrrr!!!

Maandagavond kijken wij altijd: csi-bones en shark...heerlijk:D

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Heel goed meis, laat hem er maar eens naar kijken, dat kan natuurlijk niet!

ik ken dat dat heerlijk-gevoel, dat hebben wij nl. op donderdag House en The Mentalist!! :D

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo net kwam iemand kijken van essent voor de meter standen.gister met vriendlief voetbal international gekeken was wel lachen8)zit nu nog lekker in me pyama:)heb geen zin om aan te kleden :p

19. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven

hemelaal geweldig die serie ben nu seizoen 3 an het volgen

20. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    vanavond lekker depresieve huisvrouwe kijken :p en opsporing verzocht.

nou me schoon ouders zijn er achter gekomen dat ik zwanger ben pfff wa een *** familie

op mn hyves stond een felicitatie en blijkbaar had bas zn nichtje zitte snuffelen op mijn hyves :mad: is meteen na pappie gerend... pappie gelijk de familie in gelicht en vervolgens oma die belde gefeliciteerd met jullie aan staand klein kind..

aanstaand klein kind ?
    me schoon moeder schrok zich rot ze zegt ik ben terleur gestekd dat ik het niet van jullie heb gehoord ik zeg teleurgesteld??? moet je bij de familie zijn we hebben de kans nie gehad stel klep wijven :mad::mad::mad:

Deel Deze Pagina