Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Yvi, dat is toch wat !! Zo zie je maar weer dat toch nog voorzichtig moet zijn,wat je op i-net gooit ;)
    Jammer dat ze het zo voor jullie verpest hebben..

Priscilla heeft een luie dag, heerlijk.. Moet ook eens kunnen toch ;)

Mizzy: Verstandig dat je een afspraak gemaakt hebt.. Hopelijk kan die je straks meer duidelijkheid geven..

Maandagavond is bij ons altijd America's Next Top Model kijken :D
    Verder een dubbeltje op zn kant en nog wat van dat soort programma's.
    Of net waar we langs zappen,als we tijd hebben ;)

Zometeen als mn was klaar is, ga ik boven even verder met op ruimen. Mn pa is dit weekend jarig en we vieren het hier bij ons.Dus moet de logeerkamers aan kant hebben ;)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    We hebben net de box in elkaar gezet. We hebben er de halve woonkamer voor moeten verbouwen maar goed. Hij moest echt in elkaar want hij stinkt echt naar lak.

@ Mizzy, heel verstandig om een afspraak te maken met je huisarts. Je kan namelijk last krijgen van bloedarmoede als je zo vaak achter elkaar bloed verliest.

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Bah,naar luchtje is dat idd.. Hopelijk verdwijnt dat er snel vanaf.. Wat voor kleur heb je?

Hier verder alles goed.. Ga me zometeen eens op de badkamer werpen.. :D

4. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @Lottel, fanatiek, ik neem me ook altijd voor om op mijn vrije dag iets een grote beurt te geven, maar als het die dag dan is heb ik er totaal geen zin in.....

heb net lekkere lunch gehaald, mijn zusje komt samen met haar dochter bij mij lunchen. Haar dochter is mijn bruidsmeisje, en haar schoentjes zijn van de week binnen gekomen. Die moet ze dus even passen. Echte princessendingen..... hihihihi

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tasja: Ja ik neem het me ook altijd voor,maar dr komt eigenlijk vaak ook weinig van ;) Dat heb je met die paarden he? Is altijd iets wat er met ze moet gebeuren :D

Maar goed, badkamer is weer fris en fruitig :D
    Nu even wachten tot mn wasmachine klaar is,dan kan ik gaan paardrijden ;)

Wat leuk dat je gaat lunchen, kan me voorstellen dat die schoentjes schattig zijn ;)

6. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Dit zijn ze!!!!:D

7. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Die zijn idd TE schattig !! :D

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden goede middag wat een weer he pff.heb net ff lekker vriendlief getreiterd ff paar ballen van de hond naar zijn kop geslingerd:D:D:D:D

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Tasja, aaaaaaaaaaaaaaah schattig!

@Lottel en Tasja, bij mij is de op de aanstaande verhuizing al zo'n beetje een half jaar een goed excuus om niet grondig te poetsen :)!
    Al heb ik pas wel in mijn kluskleding de douche staan schrobben omdat ik ineens bedacht dat ik in zo'n douche niet schoner maar viezer ging worden :$

@All, wachten duurt nog steeds lang, lang, lang, maar het is echt al bijna zaterdag (= testdag bij geen ongi)..

10. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @All, wachten duurt nog steeds lang, lang, lang, maar het is echt al bijna zaterdag (= testdag bij geen ongi)..[/QUOTE]

oooooooeeeeeeeeeeehhhhhhh spannend!!!!! zou het deze maand? wat denk je zelf?

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jessie: Dat is idd spannend! Wat denk je zelf? Ik duim iig mee voor je !
    En ik kan me voorstellen dat je niet sopt als je idd verhuisklaar bent :p
    Dat komt dan vanzelf wel weer ;)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zilver met la. Zal zo eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen.

@ jessie, Spannend meid!

@ tasja, oh wat een schattige schoentjes zeg.

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden wat een rotweer zeg moet zo nog naar me werk:(

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    iK kan geen sneeeeuw meer zien, doe je voorzichtig?
    waar werk je nou? in Oudenbosch ?je weet het he, je mag altijd komen schuilen of thee komen leuten.

Daarstraks lekker douchen, nog voor ik ging douchen had ik allemaal rare puistjes op mn bovenbenen, echt raar! jeukt niet het staat alleen vreemd. btw puistjes beetje pukkeltjes. niet geirriteerd ofzo maar vaag.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Tja, het kan vriezen het kan dooien (wat het weer betreft ben ik trouwens erg voor dooien, ben klaar met alles wat met de winter te maken heeft, las trouwens dat het precieze moment van ovuleren samenhangt met het seizoen "Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds").. borsten zijn gevoelig en rare smaak in mijn mond, licht gevoel van misselijkheid (maar dat kan ook van de spanning zijn) en vorige maand had ik die "kwaaltjes" alleen in week 4, dus de week na de eisprong.. maar goed, ben pas 2 rondes bezig dus zo goed ken ik mijn lichaam nog niet! En ik denk dat de timing niet ideaal was, want waarschijnlijk een uurtje of 40-48 voor de eisprong voor het laatst geklust.. we zullen het zien (zei ik heel nuchter, maar stiekum..)!

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jessie,dan kan het idd alle kanten nog op ja.. Spannend hoor !

Mizzy apart .. Is het nu minder geworden of? Even in de gaten houden dus.

Priscilla.. Ben je goed op je werk aangekomen en weer terug?

Ik ben vanmorgen maar gaan lopen naar mn werk..
    Maar goed, de winkel ligt achter mn huis,dus hoef alleen maae blokkie om..

En ik ben vanmiddag stiekem wezen shoppen..
    Ik zag hier op ZP dat Hans Textiel leuke shirtjes in de aanbieding had.. En tja.. toen ging het toch wel kriebelen haha.
    Dus ik heb ze vanmiddag al gekocht :p :D

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @jessie nog 1 dagje:D

@lottel ik ben gaan fietsen en ik ben veilig heen en terug gekomen leek net een ingepakte iglo:D:D

@mizzy ik zal morgen ff me agenda na checken want ik heb volgende week denk druk met de zieke collega's:x

carnaval en dan is iedereen ziek!!!!

@all maandag weer een echo:D:D:D:D
    en ga as woensdag naar de tandarts pas omdat het gewoon slecht is en ik geen zin heb om in tilburg te staan en niet naar huis toe te kunnen.

@marjolinos hoe gata het met jou ff niet meer gehoord

@jewe voor jou ga het ook snel he nog paar weken zie je tegen de bevalling op of niet.... of kijk je er juist naar uit.

@hans textiel me moeder ga daar ok heen die ga ook halen voor ons ik word gewoon in de watte gelegd8)kamertje komt in week 30 dus daar kijk ik naar uit!!!!en dan lig jewe te puffen:D:D:D:Den daarna moet ik er aan gaan geloven:p:p:p:p.ik ben benieuwd als meneertje er wel natuurlijk uit wil:) ben niet zo groot:D:D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jessie, spannend meid! Ik duim voor je hoor.

@ Priscilla, Ik kijk niet zozeer uit naar de bevalling maar meer naar het moment dat ik eindelijk die kleine in me armen kan houden.

@ Sjan, hoe gaat het met jou meid? Heb je al ff niet meer gesproken.

19. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Ik snap het helemaal! Heb hetzelfde namelijk. Vage verschijnseltjes waarvan ik me afvraag of dat is omdat ik ongi moet worden. Maar dan vind ik dat de verschijnseltjes er al erg vroeg zijn. Van de andere kant, als ik dan inderdaad zwanger zou zijn, voel ik de kwaaltjes dan ook zo vroeg??:(

zucht.... waarom zijn de kwaaltjes van zwanger zijn niet gewoon totaal anders dan die van ongi worden, zucht... dan wisten we het tenminste zeker.
    En dan is het zaterdag carnaval, wil eigenlijk niet drinken want je weet nooit, maar zul je zien, dat ik dinsdag ongi wordt.... had ik ook net zo goed een pilsje kunnen pakken!!:(

20. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Dames even iets anders ik heb jullie hulp nodig.
    Buiten mijn werk heb ik ook een eigen bedrijfje. Ik geef in de avonduren (1 à 2 keer in de week) sieradenparties. Nu zit ik erover te twijfelen om pandora te gaan verkopen. Maar aangezien dat nogal een investering is wil ik jullie mening.

Is pandora nog hot? is het leuk? zijn mensen er nog in geinteresseerd?

hellup!!!

Deel Deze Pagina