Juist! Een vrouwenlichaam is zo gecompliceerd.. maar ja een heel nieuw mensje maken.. is ook wel een supertaak natuurlijk Daarom ben ik zo blij dat ik mijn NOD morgen al heb, ga ik lekker zaterdag testen en als het niet zo is, durf ik ook wel te drinken; ben zaterdag sowieso de bob, en waarschijnlijk word ik dan 1 dag na de nega test ongi Wat betreft de sieraden, ik zit daar niet zo in, sorry!
@ Tasja en Jessie: Erg he dat je lichaam je zo gek kan maken. En toch het moment dat ik zwanger was, toch wist ik het dat ik het was. Het was een bepaald gevoel van ja zie je wel. Onbewust weet je het! wat betreft kwaaltjes. Ik was een paar dagen van te voren 's ochtends echt misselijk en vermoeid. Pijnlijke borsten en emotioneel. Als jeroen een beetje sjagie tegen me deed, dan kon ik wel janken.
ik heb wel zin in de peuter tijd jewedat ze dingen gaan doen die niet mogen lekekr achterna hollenof aan papa zijn xbox zitten die is echt een vriend van me manneke de xbox
Ik ben heel benieuwd hoe dat ie er uit ziet, op wie dat ie lijkt, hoe zijn karakter zich straks ontwikkeld. Vind het gewoon heel bijzonder dat er zoiets bijzonders ontwikkeld heeft wat van hem en mij is.
ja ik denk dat dat ook heel bijzonder zal zijn of als ie al beetje kan lopen dat hij aan tafel van alles beet wil gaan pakken.of in de winkel aan alles zit te trekkenik vind zelf ook heel bijzonder en leuk op wie zal hij lijken het meest. ik zelf denk het meest op mij omdat ik zelf ook wel is eigenwijs kan zijn en me vriend kan heel erg serieus zijn.en ik vind baby tijd ook leuk!! maar ik vind de peuter tijd iets leuker dan kan je iets meer doen maar het mooiste is dat er zo iets in je buikje kan groeien. maarja meiden ik ga naar bed ik ga nog even amarican pie kijken deel 3 moet morgen om half 9 beginnen dus word vroeg uit bed ik kom morgen even loeren weer slaap lekker allemaal en tot morgen
hoi meiden, er is veel geschreven en heb niet alles onthouden... sorrie! @tasja, ik vind pandora nog steeds leuk hoor, maar je ziet het wel steeds minder en ik vind het wel mega duur! @priscilla, als je ooit problemen hebt om naar huis te komen als je in tilburg bent moet je maar een keertje bellen... als je dat wilt zal ik mijn nummer pb-en! het schiet bij jou ook al behoorlijk op! Gaan jullie allemaal carnavallen? ik niet,misschien naar de optocht zondag maar verdergeenplannen! hier vandaag een wii aangeschaft! vind het helemaal geweldig. nu kan ik lekker sporten zonder dat ik het huis uit moet! fijne avond nog meiden!
@marjolinos o dat zou wel fijn zijn en ja idd het schiet behoorlijk op heb net ff tosti op en gedoucht nu lekker een bakkie thee.ik merk wel dat fietsen vermoeiend wordt voor me ga zo boodschappen doen als vriend lief thuis is en dan nog even langs me ouders gezellig
Goedemiddag allemaal, @ marjo veel plezier met je wii ik had er ook een in het bein vaak gespeeld voor tennis maar daarna werd het saai toen maar verkocht! @ Jewe hier gaat het goed hoor alles zn gangetje dinsdag nekplooimeting en verloskundige beetje daagjes aftellen en dinsdag ga ik ook babykamer kijken en als ik er een mooi vindt kopen leuke vooruitzicht ik heb maar een dagje adv genomen. Leuke buikfoto trouwens heb je ik wil ook fotos maken maar kan me lader niet vinden zucht...... @ dames die moeten testen ik duim voor jullie en ik hoop zo dat er weer zwangere bijkomen @ pris hoe is het met jou? @ als ik iemand vergeten ben sorry.....
@ all waarom komen we niet een keertje bij elkaar met de brabo's zo een grote groep zijn we toch niet Het lijkt mij wel leuk iig
@sjan ja goed heheb weer een eetbui zit nu aan de grilworstnet negerzoen op en een toetje en heb nog honger
Dat meen je niet!!!!! en ik maar denken dat als ik nu zwanger zou zijn, ik nog wel in mijn jurk pas 7 mei......
ja sjan lijkt me super leuk om een keer af te spreken! Je hebt dan ook een leuk vooruit zicht met het kopen van de babykamer! ben benieuwd! @priscilla, hmmmm negerzoenen!!!! die lust ik wel maar mag ik niet (ben sinds gisteren aan dr. frank... maar valt me nog erg lastig) @hier vandaag veel gedaan en al vanaf vanmorgen koppijn! nu dus maar lekker rustig op de bank!
Afspreken lijkt me gezellig Hihi, ik vrees dat als ik straks zwanger ben, ik ook goed zal aankomen Ik hou ook van snoepen en snaaien.. Goed excuus dus hahaha. Mn vriendje is carnaval vieren.. Ik heb dus lekker een avondje voor mezelf
Als dat laatste erbij hoort, dan ga ik morgen positief testen.. maar waarschijnlijk komt het gewoon van de spanning. Ik word echt gek van mezelf: het ene moment denk ik "je verbeeld het je, en het is geen ramp, het is pas ronde 2", het volgende moment "ik weet echt zeker dat ik zwanger ben" aargh!
@ Sjan, leuke foto he? En die is al weer een paar weekjes oud. die was van 30 weken en inmiddels al weer 3 weken verder en boller! Ik zit klaar in me carnavalskleren ik ga zo even kijken of ik in de stemming kan komen! Afspreken lijkt me gezellig! We hebben een leuk clubje hier dus waarom niet.
Het was super gezellig carnaval gisteravond. Was om 1 uur thuis vanacht. Kon het goed volhouden, maar op een gegeven moment ga je vocht vast houden en dat gaat zeer doen dus toen zijn we maar gegaan. Zometeen weer werken, dat zal wel wat zwaar worden, ben moe.
@Jessie, negatief getest lees ik? maar geen nood...... zolang ongi er nog niet is........ @jewe, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wij gaan vanavond de stad in, en morgenmiddag naar een dorp hier in de buurt. Onze dj voor de bruiloft moet daar draaien in een grote zaal. Hij heeft ons uitgenodigd. @all fijne carnaval!!!!