Hey, Ja de mura is die goed? zat een tas bij en beenwarmer autostoel 4 wielen wagen en 1 sportieve tot en met 4 jaar 3 wielen wagen.... owja ook de matras en deken.... Liefs
@ Tas balen hier ook een knuffel voor jou! @ Lottel is beter om alles nu te regelen kan ik straks van me verlof genieten
@Tasja, balen zeg! Voel je je ook "ineens" niet zwanger meer.. of toch nog wel (ofwel hoop je nog op een positieve test over een paar dagen of verwacht je nu elk moment je ongi)? @Lottel, hoe groot is Riethoven? Ik ken het gevoel.. ben dan wel een echte brabantse van oorsprong, maar ik ben 2 jaar geleden vanuit "de grote stad" in het brabants gehucht gaan wonen waar mijn vriend opgegroeid is. Superleuk en mensen zijn ook echt wel aardig, maar ik ben toch ook heel blij met vriendinnen van vroeger die ook in Brabant wonen, dus kan me voorstellen dat als je echt nieuw uit "het hoge noorden" komt, het ff wennen is.. @All, hier nog steeds niets.. zucht!
Jessie wel raar nog en testje wagen misschien anders bloed laten prikken? Ik wil je niet vals hoop geven, maar mijn vriendin teste 2 maanden lang negatief toen op mijn verzoek naar de HA gegaan bloed prikken bleek ze bijna al 2 half maand zwanger te zijn
@ Sjan, de Maxi cosi Mura is een goede wagen hoor. Leuk hoor! @ Tasja, balen meid! @ Lottel, Ik kan me goed voorstellen dat je je soms wat eenzaam kan voelen. Heb het nu zelfs wel eens. Ik ben de eerste van onze vriendengroep die zwanger is, dus er is vaak wel wat onbegrip voor mijn situatie dat ik dus niet meer elk weekend kan gaan stappen enzo en tja op een gegeven moment bellen ze niet meer...jammer maar wel realiteit. @ Jessie, vervelend zeg dat je maar niet weet waar je aan toe bent. Misschien dat je toch een cyclus overslaat deze maand en dat er geen ei sprong is geweest.
@all, ongi is doorgebroken. zucht, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Terwijl ik dit typ zit ik lekker aan een wijntje, voor de troost @jessie, wat vaag dat je dan nog niet ongi bent he?! @jewe, balen is dat ik ken het. bij mijn eerste was het net zo, veel vriendinnen zag ik veel minder, terwijl zij nu volop in de babys zitten en jordy nu al weer 10 is..... dat is raar... @sjan, leuk joh, lijkt me heerlijk om zo te mogen shoppen. xxx all, ik kruip bij vriendlief op de bank
Testje staat gepland (zie banner ); maar ik snap nog niet helemaal wat je in het bloed dan meer zou kunnen zien, is de HCG waarde in je bloed hoger dan in je urine? @Tasja, proost ! Op naar de volgende ronde dan maar..
Jessie : Kan het niet zijn dat je door de verhuizing niet ongesteld word?Dat je daar wat meer stress door hebt? Je hcg is eerder te zien in bloed geloof ik En ja, het is idd zo,dat als je verhuist of idd kids krijgt,je je echte vrienden leert kennen. Jammer idd. Riethoven zelf is niet groot,maar wel echt een dorp. Ons kent ons zeg maar. En iedereen heeft bij elkaar op school gezeten en kennen elkaar ook allemaal. Vrienden van mn hubbie,spreken we soms mee af en met hun kan ik ook heel goed. Ander stel spreken we nooit meer sinds wij samenwonen, heel apart,maar goed.. Ik leer door mijn werk wel wat mensen kennen,maar ik ben niet een type die snel iemand zo aanspreekt in de supermarkt bijv. (Ik werk in de supermarkt in R'thoven. ) Ik vind wel dat de mensen hier idd een stuk vrolijker en vriendelijker zijn als in het noorden.. Dat is wel fijn.. Hier verder alles goed.. Zit voor mn eisprong,dus ga zo vriendje maar eens naar boven sleuren hahah o sorry Bedankt voor jullie luisterende oor meiden!! Tasja: Wat balen dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende NOD dus
Zou kunnen, ik had gehoopt dat een (negatief) testje wel wat stress weg zou nemen.. We zullen het zien zondag, nu eerst maar eens slapen. Heb het idee dat ik dat wel 24 uur kan
heej meiden goede avond kom even snel langs twee dagen wiste klussen bij een vriend van me gister even stofzuiger gekocht had hem opgeblazen van hemstofwolk van de muur wat doe ik ik zet hem uit raam tuin wit vandaag karwei geweest en gamma een en al leut bij karwei heb ik winnie the pooh dingen gekocht en kregen 30 euro korting omdat ze de 20% telkens aan deed slaan maandag de echo gehad en alles was goed en krijg deze week me meubeltjes dus kan ik verder met de kamer @sjan heerlijk he dat shoppen @jewe nog even en dan ga het gebeurenooo en super die uitslag @jessie balen meid @marjolinos knufff voor jou zo nu ben ik bij en ga nu even voor vriendlief eten maken en dan slapen tot morgen avond ik moet morgen ook ff bij die vriend poetsen en dan werken .client van vrijdag is overgestapt naar een andere aanbieder ben blij dat ik van hem af ben! nou slaap lekker meiden ben uitgeteld
priscilla.. Jij hebt er nog zin in zo te lezen! En dat tijdens je zwangerschap! Lekker bezig dus. Zit je man in de nachtdienst? omdat je schrijft dat je wat te eten ging maken voor hem.. Zo ik heb gewerkt vanmorgen,ga nu een paar paardjes pesten! tot later
Wij hebben vandaag de crematie van opa gehad en al met al is het eigenlijk nogal tegen gevallen! Nu wel een paar dingen van opa al hier staan (inmiddels 2 schilderijen die hij gemaakt heeft, we hadden er al 1 hangen), een dienblad met onderzetters (kan me niet anders herinneren dan dat dat bij hem op tafel stond), een koperen kan, een wijntafeltje (door hemzelf gemaakt van eikenhout) en een spiegel (ook door hem gemaakt van smeedijzer). Dan krijgen we nog een 3hoek stoel, een koelkast en fornuis! Maar al met al een enorm emotionele dag en ben echt compleet gesloopt! @priscilla, jij ook druk bezig geweest! neem wel je rust! fijn dat je echo goed ws! @jessie, veel succes met je verhuizing!
hoi hoi Wat leuk zeg een topic voor de brabantse meiden. alleen nu zie ik dat het is voor meiden die zwanger willen worden, maar dan vraag ik toch mag ik ook nog even mee kletsen. Ben ondertussen al wel 37,4 weken zwanger dus moet nog maar even. Maar volgens mij is dit een heel gezellig topic (kan bijna niet anders met die brabantse meiden). groetjes sherly
ja hoor sherly, er zijn hier ook meer meiden die zwanger zijn, dus welkom! vertel eens wat meer over jezelf
Sherly, welkom! Kom er bij en stel jezelf eens voor Marjolinos: Dikke knuf.. dat moet niet makkelijk geweest zijn vandaag.. Hier weinig nieuws.. Druk aan de klus