@ Shirley, klets gezellig mee. Ben al 34 weken zwanger en klets hier ook nog steeds mee. Wij Brabanders zijn nu eenmaal een gezellig cluppie. @ Marjolinos, het moet een zware dag geweest zijn voor je, maar wel fijn dat je nog wat herinneringen hebt gekregen van je opa voor thuis. @ Tasja, Balen meid dat je ongi bent geworden. Je lijf kan je soms echt voor de gek houden... @ Chelleke, hoe is het allemaal met jou meid? Hoor zo weinig van je? @ all, Een vriend van ons gaat het geboortekaartje ontwerpen voor ons en die kwam die vandaag laten zien. En hij is helemaal leuk geworden...ben helemaal happy ermee. Nog even een proefdruk van laten maken om het in het echt te zien..ben zoooo benieuwd!
Ja wij zijn er al aardig klaar voor, gelukkig want het begint al best wel op te schieten nu en in princiepe kan het geboren worden dus wil niet het risico nemen dat ik er niet klaar voor ben. Volgens mijn collega's heet dat gewoon Nesteldrang.
hihi.... denk het ook ja! maar lijkt me ook verstandig, het kan idd al geboren worden en dan wil je niet nog heel veel moeten doen! maar ik ga lekker naar bed toe! slaap lekker allemaal!
Nou hier mijn voor stelling dan: Ben sherly en woon in roosendaal ben 30 jaar getrouwd en we krijgen als het goed is over 2.4 weken ons eerste kindje (een dochter) als ze geen fouten hebben gemaakt hahaha. Ben in het begin van de zwangerschap op het forum gekomen en kijk regelmatig of ik op een ander topic mee kan kletsen. Ik zit dus ook bij het topic van de maart mama's maar die gaan zo snel dat ik regelmatig 8 pagina's moet bij lezen en dan gaat het weer over iets anders voor ik kan reageren. Ik doe mijn best maar dat blijft lastig. Dus ik lees veel en reageer als ik denk dat het nodig is. Ik weet niet of dit genoeg voor stelling is???? Ik ben een ope boek dus als jullie iets willen weten gewoon vragen.
Hier alles zijn gangetje Jewe, heb bar weinig te vertellen eigenlijk Alles goed met jou? Knuffels allemaal
@ Sherly, ik snap wat je bedoeld. Ik schreef ook altijd mee bij de April mama's maar die gaan ook zo snel dat ik het echt niet meer kan bij houden. Dus daar ben ik al snel mee gekapt. In dit topic zit ik al vanaf het begin af aan en is gezellig bij te houden met kletsen. Maar voor jou begint het spannend te worden. Nog een goeie 2 weken als het mee zit. Spannend! Ben je er al helemaal klaar voor? Kamertje, alles geregeld endergelijke? @ Chelleke, Ja hoor hier gaat ook alles goed. Zijn gangetje zullen we maar zeggen.
Sherly: Spannend hoor Alles al klaar ? Jewe: Nesteldrang is niet verkeerd hoor hahah Hier verder weinig nieuws.. Gisterenavond wel mn ei gevoeld,dus maar gelijk geklust.. Spannend hoor..
ja ja spannend is het zeker nu. en klaar dat zijn we onder tussen wel. maar dat maakt het vind ik ook moeilijk hoor want nu ga je er op wachten he tot het zo ver is. ik probeer dan ook veel bij vriendinnen langs te gaan, op het forum te zitten, te controleren of ik alles wel zeker heb en lekker rusten. dus als jullie ngo sugesties hebben wat ik op een dag kan doen dan hoor ik het graag hahahh.
Welkom Sherly! Marjolinos, vandaag de IUI gehad? Heb je er een bepaald gevoel bij? In elk geval weer spannende weken voor jou, duimduim!
hee meiden hoe is het hier hier wel goed morgen een babyshower voor me zusje hihi heb haar wijs gemaakt dat er een pakketje uit amerika voor haar aan komt waar ze voor moet tekenen op mijn adres (haha die kende alles wijs maken) net leuke bedankjes gehaald 2 geboorte taarten een roze en een blauwe al weten we wel wa het word blauwe balonnen en slingers nog wat kadootjes inpakken haha vind het zelf volgens mij veel spannender hihi nog even dan mag ik hem knuffellen jullie nog wat leuks doen het weekeind ga me jongste zusje dadelijk lasanga leren maken
hoi meiden, hier vandaag de IUI gehad en het viel me meer tegen als de vorige keren... de kreeg de baarmoedermond niet goed in beeld en heeft de eendenbek dus 3 keer opnieuw ingebracht... niet echt prettig! We duimen nu dus heel hard! verder vandaag gezellig bij mijn ouders wat meegeholpen met poetsen en boodschappen doen, kunnen ze komend weekend rustig aan doen! @yvi, leuk een babyshower, ga je die zelf straks ook krijgen? geniet ervan!
Hey Marjolinos, Ik duim met je mee!!!! ik hoop zo dat het raak is!!!! Ik zal een kaarsje voor je branden....... Niet fijn zo een eendebek bah....
Marjolinos: Bah.. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet fijn voelt nee.. Ik hoop voor je mee dat het deze keer raak is hoor .. *knuf* Mn ouders stuurde me net een mailtje, daar sneeuwt het weer. (NH) Gelukkig is het hier nu redelijk weer.. Zonnetje schijnt ook fijn! Weten jullie trouwens nog leuke campings in Belgie? Vriendje en ik willen met de caravan op vakantie naar de kust in Belgie.
@Lottel, nee weet het eigenlijk niet, wat wel een mooie omgeving is is oostende! @sherly,iui is iets anders als IVF, bij iui krijg je de sperma van je partner ingebracht in je baarmoeder en moeten ze zelf dus nog het eitje vinden en bevruchten.... @ hier vandaag lekker boodschappen gedaan, huisje gepoetst en bijna klaar met de was! Nu lekker rustig op de bank!