Sjan: Ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel moet geven.. Ik duim mee dat alles goed is met jullie kindje. priscilla: Gefeliciteerd met je mannetje jessie: Hoe was de babyborrel? Tasja : Spannend dus.. Zo gisteren veel buiten geweest,dus was gisteren avond lekker rozig.. Ben dus mooi op tijd gaan slapen.. Vandaag even lekker het bos in met 1 vd paardjes. Hebbe jullie nog plannen voor vandaag?
Vandaag verjaardags feestje van het zoontje van manlief. Hij wordt 4 jaar alweer vandaag, dus groot feest.
@all hier ongi geworden gisteravond. Maar ja, was eigenlijk ook wel te verwachten met manlief in Hong Kong op mijn vruchtbare dagen..... ach..... hoe later, hoe mooier buikje in mijn jurk zal ik maar denken. @jewe gefeliciteerd @Lottel, denk dat wij naar Rotterdam rijden om te gaan shoppen...
Tasja, ja dat was idd te verwachten. Wel balen voor je hoor. En nog even wezen shoppen? Jewe: Nog gefeliciteerd ! Wij hebben vamiddag weinig gedaan. Wat paardensport gekeken op i-net,samen met mn schoonouders. Lekker gezellig gezeten
hey meiden ik ben er ook weer, was er een poos niet (helemaal niet op zwangerschapspagina) dacht dat ik het dan wat meer los kon laten maar dat hielp dus niet. Hoe is het met jullie?
@Lottel, ja maar we hebben gewoon niets gekocht. hahaha manlief en ik ook niet. waardeloos! @mizzy, welkom terug. @all morgen de crematie. bleeehhhh zie er tegenop. grtz.
Thnx meiden Lees onderaan je naam Jewe dat jullie mannetje met Pasen zou moeten komen, gezellig En hoe voel je je? Maar even een update over mezelf, vandaag weer!! gaan bloeden, wordt er gek van, mn buik is ook helemaal van streek dus of het een echte menstruatie is geen idee meer. Wordt er toch wel gek van! Ik heb jullie gemist. Liefs Mir
mizzy : welkom terug Al ken ik je niet,maar het zit jou niet mee nog zo te lezen. Jazzy : Sterkte vandaag meid! Zo ik ga eens even de wasmachien aan slingeren 8) En met de stofzuiger een rondje doen
@ Mizzy, idd onze knul wordt verwacht op 1ste paasdag. Hopelijk houdt ie zich aan die dag, scheeld weer een verplicht uitje naar de schoonouders. Verder met de zwangerschap gaat alles goed mag niet klagen.... Maar wat vervelend voor je dat je nog steeds geen regelmaat in je cyclus heb zeg. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
mizzzzzzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy welkom terug hoi all zo net terug van de dokter.me lichaam kom tot rust daarom week lang te veel zuchten ben blij er mee8) ik heb vreselijk veel zin in de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs nog 3 weken8)
Was erg gezellig! Het groepje waarmee wij waren, was wel erg in de kleine kindjes of zwanger, maar dat was juist leuk. Verder een prima weekend gehad en nu super gaar van de maandag werken.. pff.. gelukkig wordt de rest van de week rustiger! Ennuh, ik denk mijn eisprong gisteren gevoeld te hebben.. en ook nog geklust zaterdag..
@Jewe, doe dan paaszaterdag dan heb je 2 extra dagen geen verplichtingen Moet je nog veel doen aan de babykamer, of heb je alles al grotendeels af?
@pris: 22 weken ben je alweer! wauw......hoe voel je je? Zin om nog af te spreken voor een kopje thee?
@ Mizzy, het kamertje is zo goed als klaar. Als ie straks geboren is dan komt zijn naam nog aan de muur met houten letters en ik wil nog wat leuke accessoires om neer te zetten. Maar hij kan slapen in elk geval. In mijn album staan wat foto's van het kamertje.
hoi meiden, weer terug van ons weekendje weg... was heerlijk alleen gisteren gevallen en nu twijfel ik of er toch niet iets gescheurd is... kan hem wel bewegen, maar is beetje rood en bepaalde bewegingen doen wel zeer en kan geen kracht geven... zelfs typen doet zeer! verder echt enorm genoten! @mizzy, welkom terug! had je gemist! @jazzy, hoe is het vandaag gegaan?
@mizzy ja ga hard heik voel me goed maar lig nu lekker op de bank heb keelpijn en oorpijn heb net maar even afgewassen8) manlief is werkenmis hem wel savonds vind maar niks heel week alleen savonds.
Hoi meiden, jezus wat een vreselijke dag was het! Wat een verdrietige bedoeling. Mijn buurman vertelde zelfs, dat was zoooo knap, maar ja, toen brak natuurlijk de hele zaal. Zucht.... triest. @Marjolinos, lekker gehad?
@ Marjolinos, ben je er al mee langs de dokter geweest? Ik zou er toch zeker even naar laten kijken hoor meid. @ Tasja, Verschrikkelijk vind ik het altijd begravenissen. Kan er heel slecht tegen als iemand anders verdriet heeft. Wel knap van je buurman dat ie toch nog een woordje heeft gedaan.