Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vandaag uurtje eerder naar huis gegaan vanaf me werk, had het helemaal gehad. Was zo moe ineens.
    Beetje uitrusten voor morgen, want dan gaan we met de collega's naar de 9 maanden beurs.

@ Lottel, hoop niet dat die sneeuw nog deze kant uit komt, want hier schijnt het zonnetje ook lekker en dat mag van mij wel zo blijven.

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nee heb het wel gehad met de sneeuw! heb zelfs lekker een was buiten hangen! heerlijk!!

3. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    volgens de berichten is het hier morgen weer wit. bleehhh!!

@sherly welkom!

@marjolinos, het moet gewoon raak zijn nu!

zit met vriendlief aan de mojito hihihi, ook weer een voordeel, je ongi....

zucht, verder snot en snot verkouden. hoop niet dat ik griep krijg want heb deze week 3 gesprekken te voeren op mijn werk....

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tasja, dat is idd niet te hopen dat je ziek word..

Jewe: Veel plezier vandaag.. Heb een aantal mensen op hyves die er ook heen waren,maar die hadden het na een uurtje gezien omdat het zo giga druk was.
    Mn ex staat trouwens ook op die beurs hihi..

Nou ze hadden voor vannacht een beetje sneeuw voorspeld,maar hier is ie niet gevallen..
    Bij jullie?

Zo gisteren avond vakantie geboekt.. Hebben een leuke en niet dure camping gevonden in Belgie.. 100 m vanaf het strand en vlakbij leuke dingen om te doen :D

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    leuk vooruitzicht lottel!
    Hier ook geen sneeuw te zien! gelukkig maar want nu gaan we zometeen lekker naar zee!

@tasja, hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt!!! Dikke knuf!

6. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    hier gelukkig!! ook een geen sneeuw, ben het zo vreselijk beu!

@marjolinos veel plezier!

@jewe hopelijk heb je een fijne dag!

voel me ietsje beter, hopelijk blijft dat zo, mijn huis ziet er niet uit.
    vriendlief helpt wel mee, maar doet het toch nooit zoals ik het zelf doe:)

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zie banner.. geen ongi.. geen posi test.. ik ben er maar vanuit gegaan dat ik deze ronde "heb overgeslagen"!

@Tasja, beterschap! Ik ben ook weer begonnen met snotteren, lijkt wel of mijn lichaam door heeft dat het nu mag, nu de verhuizing achter de rug is.. :(

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jessie wat apart zeg.. Hopen dat het deze ronde raak is voor jullie!

Marjolinos: Wat het lekker aan zee? Waar zijn jullie heen geweest?

Wij zijn lekker wezen uitwaaien in het bos vandaag..

9. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jessie, balen zeg, en wat raar. maar ja, als inderdaad je test negatief blijft..... zou ik het ook denken inderdaad.

@lottel, lekker, waren wij ook van plan maar is er niet van gekomen. om de een of andere reden is vandaag voorbij gevlogen. Heb het gevoel alsof het nu pas een uur of 4 is, maar het is toch al kwart over 9.....

Net de bedankjes voor de bruiloft gemaakt. Ook weer klaar.

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

gisteren was echt heerlijk!!! heb echt genoten! zijn naar renesse gereden en op het moment dat we weer terugliepen en net van het strand waren begon het te regenen! Er werden zeehonden uitgelaten,dus ook daar bij staan kijken!

@tasja, begint al op te schieten jullie bruiloft of niet?

@lottel, hebben jullie ook honden of niet? vind het voornamelijk heel leuk om met de hondjes te gaan wandelen! zeker met pinkie, want die kan zo heerlijk spelen, geef haar een tennisbal en ze is de gehele tijd aan het spelen en je uit aan het dagen:)

@jessie, balen meisje! knuffel en hopen dat het deze maand wel goed gaat!

nou ga de hondjes uitlaten en dan wat dingen in huis doen!

11. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @Marjolinos, ja het schiet zeker op. als ik er aan denk wordt ik megazenuwachtig!! vrijdag nog 10 weken.....

En ja strand, geweldig. Mijn schoonouders hebben een huisje op "strandpark De Zeeuwse Kust" in Rennesse. Daar mogen we nogal eens in. Geweldig. En onze hond vind het inderdaad ook geweldig.
    Maar bij ons in de buurt heb je ook een groot meer, waar we nogal eens "omheen" wandelen. Vind hij ook geweldig!

grtz.

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Goeiemorgen meiden :D

Marjolinos: Ja we hebben een jack russel :D Die vind het ook heerlijk om te wandelen. En met ons te spelen :)

Strand is idd heerlijk.. Soms mis ik dat ook wel eens,dat ik er niet meer dichtbij in de buurt woon,maar ja bos is ook fijn :D

Tasja, ja 10 weken ..Die zullen had voorbij gaan voor je :D

Hier 1tje die niet kan wachten tot ie kan testen.. Heb zere () () en af en toe krampjes.. En heb nu al 3 dagen diarree..
    Hebben precies op mn ei geklust (als het goed is), dus wel erg spannend :D
    Hoeft niks te betekenen nl,maar ik heb niks raars gegeten waardoor ik die diarree kan hebben.. *zucht* hahaha..

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Marjolinos: thx voor de uit leg, wanneer weet je of het gelukt is?? Ben nu wel reuze benieuwd natuurlijk.

Tasja: wanneer ga je trouwen?? ben ja al ver klaar met het regelen van al de dingen.

hier alles nog steeds rustig, maar nu ik jullie over vakantie hoor praten wil ik ook weer weg. Nou ja hopenlijk hoeven we niet lang te wachten op onze meid en kunnen we daar na lekker met zijn 3e op vakantie in eigenland.

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @sherly, ik heb vrijdag de iui gehad en normaal dan dus 2 weken,maar ik heb de afgelopen 3 x een cyclus gehad van maar 25 dagen dus zou volgende week dinsdag of woensdag mijn nod hebben! is zeker spannend, maar is inmiddels al de 4e keer, hierna nog 2 keer en dan over naar ivf! alleen zitten wij met het probleem dat ik over 1,5 maand aan het werk moet zijn! dus ook daarmee zitten we een beetje! ach komt wel goed!

ga nu maar verder met de koelkast schoonmaken (kan ik er een foto van maken en op internet zetten) en dan daarna de oven (die heb ik al aan een vriendin beloofd...)!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gisteren 9 maanden en huishoudbeurs was erg gezellig met de collega's maar ook heel erg vermoeiend. Wel nog wat leuke dingen gekocht voor op de babykamer en wat lekkere dingen zoals chocolade enzo....;) Heb er wel een paar olifantenbenen en armen aan over gehouden van het vocht, maar goed dat trekt ook wel weer weg.

@Lottel, oh lekker zeg een vakantie in het vooruit zicht.

@ Tasja, vervelend dat je je eigen niet helemaal toppie voeld. Vriend is ook al ziek op bed.

@ Jessie, vervelend zeg. Heb je afgelopen maand je eisprong gevoeld? anders zou ik zeggen dat je die afgelopen maand niet heb gehad, komt wel eens vaker voor.

16. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    7 mei!!

oh echt spannend. heb er zoooooooooooooooooooooooo veel zin in!
    enne... over vakanties gesproken, laat ik jullie eens lekker jaloers maken dan, wij gaan op huwelijksreis naar Miami!!! en daarna een cruise naar de Bahamas....:D:D:D

17. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Tasja dat gaat snel dan voor je het weet is het 7 mei lekker hoor geniet er maar van, zo'n dag is zo voor bij. EN lekker miami en de bahamas nu word ik echt jaloers.

Wij zijn helemaal wild van ierland en schotland. maar ja straks met een kleine dan is dat toch lastiger om daar naar toe te gaan dus ik denk dat wij nog wel een paar jaar gaan wachten tot we weer die kant op gaan.

marjolinos spannend hoor ik zal voor jullie duimen.

18. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    O tasja.. Ik ben idd jaloers.. Wat heerlijk zeg!!

Sherly: Ierland en schotland lijken mij ook erg mooi.

Zoo het regent echt al heel de dag.. Bah... Zo eerst maar eens boodschappen doen..

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mwah, niet gevoeld, wel een dag met veel rozige afscheiding en dat had ik ronde 1 ook (achteraf gezien) 16 dagen voor mijn ongi.. dus ik dacht dat dat met eisprong te maken had. Maar ik had die dagen ook een heftige schimmelinfectie dus dat zou ook wel eens voor een andere kleur afscheiding kunnen zorgen natuurlijk (excuses voor de mjammie details)!

@Tasja, oh de 10 weken zullen heel snel gaan! Maaruh, nu al jaloers op je huwelijksreis 8)
    Wij gingen 3 dagen naar de Ardennen (en later nog 3 weken naar Costa Rica, dus mag ook niet klagen, haha).

Ierland wil ik ook nog steeds terug (ben ik geweest toen ik 14 was) maar tja, daar is het weer net zo onvoorspelbaar als hier en ik wil graag die weken dat ik ga wel mooi weer hebben (dan is regenseizoen in Costa Rica dus geen strak plan :p)

@Lottel, je mag echt nog niet testen, hoor! Veelste vroeg!

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    tasja, heb je nog een plekkie in je koffer vrij?

wij zijn op onze huwelijksnacht in berg en terblijt geweest en dat was het....
    maar goed wij hebben het ook niet uitgebreid gedaan (op maandag morgen 9 uur met een gratis ceremonie, daarna koffie drinken met familie en wat vrienden)

Hier verder geen nieuws!

Deel Deze Pagina