Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Tasja, nee hoor ben helemaal niet jaloers Miami en de Bahamas neuh dat lijkt me helemaal niks................. (oei dat klinkt wel erg jaloers of niet? :D:D:D) Lekker hoor!

2. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @all hihihihihihihihihihihi dat was wel heel erg leuk om al jullie "jaloerse" berichtjes te lezen. nu krijg ik er nog meer zin in!!

enne jewe..... dat klonk helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers;)

Wel grappig dat de meeste hier allemaal al getrouwd zijn. Ik ben de oudste van iedereen en ik ga de grote dag voor het eerst meemaken.

had het er net over met vriendlief, en die vertelde ook de kriebels te krijgen. Ik zei al: lekker is dat, gooien we er megaveel geld tegen aan, krijgen we allebei de kriebels als we er aan denken.

haha ook fijn......

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @tasja, gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen :D en dat zijn hele gezonde kriebels zo te lezen hoor :D Geniet er maar lekker van!

Ik ben gisteren bij de gyn geweest, omdat mijn menses wel heel snel volgden op elkaar, gisteren een inwendige echo gehad en alles zag er goed uit! opluchting, ook keek hij naar de eierstokken en dat zag er ook goed uit, er was in de linker-eierstok een eitje aan het rijpen, nu 15.6 mm. ik vragen wanneer eitjes dan springen (geen idee van namelijk) bij 20 tot 25mm...hij verwacht begin next week, moet dan ook bloedprikken. FSH-Prolactine-LH-Progesteron en dan 15 maart alleen progesteron laten checken, en dan 29 maart terug naar de gyn...vind het nu wel erg spannend allemaal:D

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Mizzy spannend zeg!

Meiden ik moet even mn verhaal kwijt..

Ik loop al een weekje met buikpijn.. Het voelt zoals blaasontsteking.. Nadat het gisterenavond ineens heftig werd. (krampen) Ben ik vanmorgen toch maar even urine laten testen.
    Geen blaasontsteking.. Ze vroeg: hoever zit je in je cyclus?
    Ik zo: k mag over 11 dagen testen.
    Ze vroeg: Zal ik testen voor je?
    Ik : Ja doe maar.
    Dr kwam dus niks uit.. ze zei wel al,dat het nog wat vroeg was,ivm hcg aanmaak.
    Ze zei wel al,dat het de krampen wel van een evt zwangerschap zou kunnen zijn.
    Moest het wel in de gaten houden en anders terug komen.

Wat denken jullie hiervan? Herkent iemand de krampen voor zn NOD? Verder ben ik meer emotioneler,zere () () en krampen dus..

Hier trouwens 1tje die nog niet getrouwd is ;)

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden sorry lang geleden maar ik ben beetje goed ziek me keel zit dicht me amandelen zijn aan het rommelen heb vannacht lang opgebleven en me relatie sta op springen:(

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier ook nog niet getrouwd ;)
    Wel verloofd :D

@ Lottel
    Ik hoop dat het voor een goed doel is je krampen -duim duim duim-

7. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Thnx chelleke.. Blijven duimen hoor ;)

Priscilla.. Balen voor je meid.. Hopelijk gaat het snel beter met je ! En hopelijk ook in je relatie.

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @pris: shit ey meis, als je je hart wil luchten je hebt mn email he! miriamveenings@live.com hoop dat alles goed komt. Doe rustig aan met je keel.

@Lottel: Ik herken het niet van die krampen, zeker omdat het nog 11 dagen duurt voor je kan testen vind ik het wel wat vreemd dat die assistente het zegt, oke een paar dagen voor je kan testen alaa, maar dit is wel erg van te voren. Uiteraard gun ik het je van harte.

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden pff ik ga zo lekker bij vriendin slapen en der vriend ff rust :)in oudenbosch morgen even voor me keeltje naar de dokter:)

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is heftig Priscilla.. sterkte ermee, knuffel!

@Lottel, bent raar dat die assistente nu al wil testen voor je.. kan toch echt niet, behalve als je een supervroeg ei hebt gehad. Blindedarm is uitgesloten? Nou ja, ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent..

@Chelleke, al wel een trouwdatum geprikt?

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vandaag bij de Verloskundige geweest, dachten ze dat die kleine weer verkeerd om lag. Dus nu volgende week vrijdag een echo laten maken om te zien of ie echt verkeerd ligt anders moet ik naar de gyn om te kijken wat ze kunnen doen of ze het moeten draaien of het tot een keizersnee komt. Hoop maar dat ie gewoon goed ligt, maar goed we zien het wel volgende week.

@Mizzy, gelukkig dat alles goed was en dat er een eisprong aan zit te komen. Geeft toch wel moed voor deze maand.

@Lottel, raar dat ze al zo vroeg hebben getest. Zere borsten had ik wel maar die krampen kan ik me niet echt herinneren.

ps hier ook niet getrouwt en nog lang geen trouwerij in zicht. Maar hoeft ook niet zo nodig van mij.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bah vervelend, Jewe! Hopelijk volgende week goed nieuws met de echo en anders tja, dan is het maar zo. Een keizersnede is natuurlijk wel vervelend voor jou, maar ik denk dat jij het nu ook het belangrijkst vindt dat jullie jongen gezond ter wereld komt :)

13. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @Jewe: Duim duim duim dat jullie kindje gewoon lekker met zijn hoofdje naar beneden gaat liggen en blijft liggen. Zou wel fijn wezen. Succes hoor, je kan in elk geval op de echo weer even zwijmelen!

Ja geeft wel moed hoor, en gewoon het idee dat alles dus goed zit dat is een opluchting ik kan me zo druk maken (mede door dat ik hier zoveel verhalen lees en dat allemaal op mezelf betrek)

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey meiden,

@priscilla, wat is er dan gebeurd meisje? als je wilt,je hebt mijn gsm....

@jewe, duim hard dat hij volgende week goed ligt!

@lottel, vreemd maar lijkt me eigenlijk idd nogal vroeg om te testen... hoop dat je je snel beter voelt (of zwanger bent:p)

ls ik nog iemand vegeten ben sorrie!

hier vandaag weer bij het reintegratiebureau geweest en nog 2 vacatures mee gekregen, dus morgen ff solliciteren. verder weinig nieuws!

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee we hebben het voorlopig uitgesteld. Pas na de bevalling (moet ik eerst weer wel zwanger raken ;) ) gaan we de stap zetten.
    Nu wil ik absoluut niet in de belangstelling staan en op de foto met mijn vollemaansgezicht :(

Jewe ik hoop dat de kleine gewoon goed ligt!!

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe: Ik duim ook mee dat de kleine zich weer om draait naar beneden terug ;)

Blindedarm heb ik niet meer, die is er al uit ;)

Ja het is zo apart.. Vroeg ei zou kunnen aangezien ik eerder mn ei had als mn banner liep..
    Maar ik wacht het wel af ;)

Priscilla: Sterkte meis.. Hopelijk kunnen jij en je hubbie eruit komen samen.

Marjolinos: Wat goed dat je 2 dingen hebt meegehad om op te reageren! Super !! Ik hoop voor je dat er wat bij zit.

Zo vandaag vrij,maar genoeg te doen, heb vanaf morgen 2 logeetjes t/m zondag.
    Straks eerst eens even het beestenspul buiten doen met mn schoonpaps samen :D

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @priscilla, sterkte meis. Dat is wel het laatste waar je op zit te wachten nu!!:(

@lottel, hoop het voor je, ik ga duimen!! en wie weet, klein beetje hoop, je denkt het zelf al wel, toch? ik hoop het echt voor je.

@Chelleke wij wilden wachten met een baby tot na de bruiloft, aangezien die al geplant stond. maar de dokter zei dat er altijd wel iets is wat niet uitkomt, dus dat we maar lekker moesten gaan "klussen".
    En nu is het nog 10 weken, dus heel dik zal ik niet zijn mocht het toch raak zijn voor mijn bruiloft.

Vandaag zijn de kaarten weggegaan, nu afwachten op de reacties.

grtz.

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend tasja!

Hier vandaag veel gebel tot nu toe! we kunnen mijn oude autootje terugkopen van mijn ouders en ben aan het proberen een lening te krijgen! :(

19. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Dat zou fijn zijn als je hem terug kan kopen.. Maar goed, je moet nl ook goed naar je financiele situatie kijken.

Tasja : Ja ik denk van wel en mn vriend zelfs ook.. Die is echt heel nuchter,maar die roept het al een week :D

Leuk dat je kaarten onderweg zijn! Als je nu zwanger raakt,zal het idd niet zo'n probleem zijn,met je buik zeg maar ;)

Pff vanmorgen met mn schoonpa zijn pony's wezen buiten zetten. Ze waren aardig gek :D

20. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @Lottel, dan denk ik het ook met jullie mee!!! (stiekum.....)
    x

Deel Deze Pagina