zo vandaag weer op controle geweest bij de gyn. En alles was weer goed de kleine zit nog steeds vast en ik heb onder tussen 1 cm ontsluiting alleen de baarmoedermond is nog niet rijp. Dus het is nog afwachten voor ons. Dit kan nog weken duren zei ze. Verder nergens last van dus we zien wel waar het schip strand.
Marjolinos: Nee toch!! Wil je het delen met ons? Je mag ook pben als je wilt.. *knuf* Tasja : Dank je wel !! Sherly : Wat spannend zeg! Hoe voel je je verder?? Hou je ons op de hoogte?
lottel: hier nog steeds alles goed hoor ik heb eigenlijk nog weinig last ergens van ja de harde buiken gaan nu wel komen maar verder gewoon het zelfde. Dus spannend is het zeker, maar er is mij ook verteld dat het nog weken kan gaan duren maar ja je weet het nooit he misschien gaat ze morgen wel zeggen nu ga ik komen. Maar tuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden.
@Marjolinos, vervelend zeg. Hoop niet dayt het ernstig is en dat jullie er wel samen uit komen. @Tasja, 10 weekjes nog maar is zo voorbij....Spannend. @Sherly, Voor jou zijn het echt de laatste loodjes. Maar je hebt al 1 cm ontsluiting, maar dat is hoeft niks te betekenen dan? Weer wat geleerd. Nog 7 dagen werken....en dan heb ik verlof. Is zo'n rare gedachte zit ik straks zoveel maanden thuis. Ben nog nooit zo lang thuis geweest volgens mij. Gaat nog wat worden om me zelf zolang bezig te houden thuis.
jewe : het is wel zo dat ik al 1cm ontsluiting heb maar dat wil niet zeggen dat ze nu in eens gaat komen. dat kan wel uiteraard maar het kan ook zijn dat de kleine pas met de 42 weken zich gaat aan kondigen. Mijn baarmoedermond is ook nog niet rijp dus die moet eerst rijp zijn voor de kleine gaat komen. En ik weet het is een beetje raar eerst ontsluiting en daar na pas de baarmoedermond rijping, maar ja bij mij gaan dat soort dingen altijd in een andere volgorde dan bij de meeste mensen hahahaha Daar raak je aan gewent. En ik zou zeggen geniet maar lekker van je vrije tijd je kunt dan over een week de laatste dingen regelen, en nu kun je nog genieten van de laatste weken zonder kleine dan word het in eens een hele ander wereld lijkt mij zo.
begrijp ik dat het je eerste is? Ik had met 34 weken al 4 cm ontsluiting, en daar is het bijgebleven! haha bij de 39 weken werd ik op een nacht wakker met weeen om de 2 minuten. maar de ontsluiting bleef 4 cm. Paar uur later waren de weeen weg, en nog steeds 4 cm. heel de dag geen weeen meer gehad, eind van de dag de keuze gehad om naar het ziekenhuis te gaan om vliezen te breken, toen vertelden ze er nog bij dat je op 1 cm per uur moet rekenen. half uurtje later was jordy er..... hihihihi
Hihi tasja, zo zie je maar.. Het kan in eens snel gaan! *zwaait naar de rest* Joehoe meiden waar zitten jullie? Ik heb 2 logeetjes t/m zondag dus ik zal wat minder online zijn Verder heb ik nu sinds 2 dagen ook last van ochtendmisselijkheid.. Nu maar hopen dat ik zwanger ben,dan heb ik het er wel voor over haha.
hey spannend lottel! nog een weekje hard duimen!!! @all hier inmiddels alles weer uitgesproken! Hebben een manier gevonden om de auto toch tte kopen alleen hebben we dan werkelijk geen spaargeld meer en dat vind ik eigenlijk niet prettig, maar goed, ik ga mijn best om zsm aan het werk te zijn! ga zo lekker de hondjes uitlaten en dan ergens aluminiuk folie halen en dan mijn haren verven!
waar is iedereen??? @priscilla, we hebben je niet meer gehoord!! Hoe gaat het nu met jou en je vriend?
@ Lottel, ik duim voor je hoor meid! @ Marjolinos, fijn voor jullie dat alles uitgesproken is en dat je de auto toch kunt kopen.
ja ben ik ook heel blij mee. Maar hoe is het nu met jou? nog maar een paar dagen tot je verlof toch? al wel een beetje zin in?
Goedenavond dames! Sorry tijdje niks geschreven me paps is hier aan het logeren we zijn dus erg druk bezig met het opknappen van de zolder. Alles goed met iedereen? @ Jewe hoe was je echo? en bijna verlof las ik heerlijk! als je verveeld mag je gerust bakkie komen doen hoor Hier een weekje vakantie genomen lichamelijk werd alles te veel heb het best zwaar met vermoeidheid en ademhalen ( kan namelijk heel slecht ademen door me neus en hyperventilatie en dat niet alleen ook chronische sinuzitus! Ik dacht kom effe schrijven
goedemorgen meiden, @sjan, lekker in huis bezig zie ik! Idd wel rustig aan doen als je merkt dat het teveel is! @ll, hier al vroeg wakke voor de verandering! we moeten om 10 uur bij mijn ouders zijn om mee te helpen (remco moet meehelpen met sjouwen, ik blijf bij mijn ouders en ga de badkamer schoonmaken en lekker bij de hondjes zijn!). Vanavond gezellig naar vrienden toe! Morgen nog naar de verjaardag van mijn broer en dan is het weekend weer voorbij! Jullie nog plannen?
Goeiemorgen meiden! Hihi allemaal blijven meeduimen hoor meiden Marjolinos: Fijn dat jullie alles hebben uit kunnen praten ! Sjan: Verstandig dat je naar je lichaam luistert ! Niet teveel willen doen he? Ook ik ben benieuwd hoe het met Priscilla gaat. Hier vanmiddag en vanavond en morgen wedstrijd,dus zometeen eerst nog 1 rijden en dan alles wassen en inpakken Tot morgen dus Fijn weekend allemaal he?
Hey! Marjolinos succes en een fijn weekend voor jou ook Lottel. Kon gewoon niet meer wil alleen maar ligge ah jah ik heb nog vakantiedagen dus het belemmerd me werk gelukkig niet ....... @ Lottel ik hoop zo dat je zwanger bent.......