Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    gaat het goed met iedereen???

hier wel hoor, vanmorgen mijn slijmprop verloren en nu zit ik al heel de avond met voor weeen. Hopenlijk gaat dit door zetten en kunnen we snel onze kleine meid in onze armen sluiten.

@jewe mooi hoor dat de kleine al is in gedaald, en dat je een mooie echo hebt gehad.

@Marjolinos: gefeliciteerd met je baan wat leuk hoor.

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ohhh spannend sherly! ga heel hard voor je duimen dat je zsm je popje in je armen mag houden!

hier alweer vroeg wakker helaas, had eigenlijk wel uit willen slapen maar dat is dus niet gelukt!

vanmiddag gezellig naar mijn schoonzusje!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jeeeh, gefeliciteerd Marjolinos! Echt super :)

@Sherly, hopelijk is de bevalling nu al goed op gang, of misschien heb je zelfs de kleine al in je armen. Succes!

4. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    spannend!!!!!! we duimen voor je dat het allemaal snel en makkelijk verloopt!!!!

x

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    O sherly wat spannend !! Ik hoop voor je dat je je kleintje al in je armen mag houden.

Marjolinos: nee niet meer gepland,hangt er van af wat ze door de weeks willen doen ;)
    Aangezien wij nu de as 2 weekenden wat anders hebben ;)

Zo ik kom net uit bed.. Vannacht vreselijk beroerd geweest en dus geen oog dicht gedaan.
    Heb me vanmorgen aangekleed,maar uiteindelijk ben ik toch maar terug gekropen.. Hopelijk gaat het morgen beter.
    Moeten dan op wedstrijd in Nistelrode nml.

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bah, Lottel! Ziek zijn is niet leuk :( Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.

Ik heb nu last van mijn voeten, nuttige inkopen voor in huis gedaan (afvalemmertje, wasmand dat soort dingen)..

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sherly, Spannend meid hopelijk zet het door en heb je snel je kindje in je armen.

@Lottel, Beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Vanaf nu heb ik gewoon verlof. :$ De komende maanden ben ik gewoon thuis. Hihi echt raar.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Geniet ervan Jewe!

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ohw lekker jewe, lekker gaan genieten de komende weken! nog maar een paar weken tot je je baby in je armen hebt!

@sherly, hoe is het met jou? Misschien al bevallen?

Hier vandaag lekker gepoetst en met de hondjes in de bossen gaan wandelen... Verder heb ik een virus binnengekregen op mijn laptop dus die is overleden! Baal daar heel erg van want kon ook al mijn foto's er niet meer af halen!

10. dorpsmama

dorpsmama Nieuw lid

15 feb 2010
    2
    0
    0
    in een dorp :P
    Goedemiddag ik heb een vraag maar kan hem nergens vinden...

Ik heb gister een zw test gedaan( we zijn voor de eerste bezig) en deze gaf negatief... hebben hem na 2 of 3 minnuten afgelezen( niet echt op de tijd gelet) en toen weggegooit, maar toen ik vanmorgen wat in de prullebak wilde gooien zag ik dat er een streepje bij was gekomen op de test?

Nou weet ik dat testen reageren op de hCG in je urine en dat je ze binnen zoveel minuten moet aflezen, maar als er te weinig hCG in je urine zit kan hij de dag erna toch niet opeens meer vinden of zo? Hoe moet ik dat zien?

Kan natuurlijk nog een test doen, maar misschien kan ik ze bewaren voor als het ECHT nodig is. Vandaar dat ik het hier even vraag...

groetjes Dorpsmama

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Dorpsmama: Ik zou een nieuwe test doen met ochtend urine, zodat je zekerheid hebt.

Jewe: Lekker dat je verlof hebt :D

Sherly: En en? Al bevallen ? :D

Meiden, ik heb pb gehad van Priscilla, ze komt morgen weer meekletsen.
    Ze zal het denk ik morgen wel in het topic neer zetten wat er gaande is ..

Inmiddels ben ik weer zo goed als opgeknapt.. Toch vanmorgen maar op wedstrijd geweest en nu lekker thuis inmiddels.
    Ging goed vanmorge,mocht niet klagen.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @dorpsmama, heb in het andere topic gereageerd op je vraag..

@Lottel, fijn dat je je beter voelt!

@Priscilla, welkom terug meid.. ik hoop dat het (naar omstandigheden) een beetje oké met je gaat!

@Sherly, spannend!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    vanuit hier ook welkom terug priscilla!!!

@dorpsmama, na 10 min mag je de test niet meer aflezen, maar om zekerheid te hebben zou ik idd morgenochtend toch nog een nieuwe test doen!

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden zo heb even tijd was even bezig met me nieuwe aanwinst:)heb me even tijdje terug getrokken omdat ik ff op adem moest komen woon nu helemaal alleen en heb veel bij vrienden gelogeerd omdat ik alleen niet trok:(

me ex vriend hield niet meer van me.en heb zoveel geprobeerd om het goed te laten komen maar nee ik heb wel gezegd denk goed na wat je doe:xen wat je weg gooit!

hij is verliefd gewoorden op een collega:xik heb gezegd als je maar is goed na denk en denk maar niet dat je bij mij elke dag mag komen ben zo boos op hem maar ja ik kan hem ook niet tegen houden:)

ben er nog beduusd van maar ik hou me rustig en ga heel de week lekker kroelen met me nieuwe hondje:Ddie vind me wel lief en leuk.zou blij zijn dat me verlof begint heb het even gehad met werken moet morgen en donderdag werken omdat ik afgelopen week me eigen afgemeld hadhad het in me keel maar het moet maar.

15. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    meiden ik ga afsluiten tot morgen slaap lekker voor jullie kus kus

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    fijn weer iets van je te horen priscilla, hoewel je veel meegemaakt hebt de afgelopen tijd!
    Dikke knuffel van uit tilburg en als je ooit echt hulp nodig hebt, je weet me te vinden!

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @priscilla wat ben je sterk!!! knap hoor! heel veel sterkte hoor meis

@lottel hoe is je wedstrijd gegaan?

@jewe, dat is wel lekker morgen gewoon vrij........

@all welterusten en voor diegenen die moeten werken morgen, werk ze!

grtz.

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 56723

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een verhaal :(, Priscilla! Veel sterkte.. knuffel!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Priscilla, wat verschrikkelijk zeg. Helemaal omdat je nu zwanger bent. Hopelijk heb je veel steun aan vrienden en familie want het wordt alleen maar zwaarder je zwangerschap en dan is het wel fiijn als je even op iemand kunt leunen.

@Marjolinos, Balen van je computer. Helemaal van je foto's.

@Sherly, hoe gaat het met je? Is je kleine wondertje al op de wereld?

Sneeuwt het bij jullie ook? Hier wel in elk geval en niet zo'n beetje ook, grote vlokken. Gelukkig blijft het nog niet gelijk liggen.

Deel Deze Pagina