goedemorgen meiden, ga zometeen de huisarts even bellen om een rontgenfoto aan te vragen. vertrouw het inderdaad niet echt... het zal wel niets zijn, maar wil het toch graag nagekeken hebben... verder vandaag een rustig dagje thuis.... had eigenlijk voor vandaag gepland om de ramen te wassen en deuren te soppen, maar ja met mijn hand en het feit dat ik niet echt kracht kan zetten doen we dat maar niet! @tasja, idd knap dat je buurman iets heeft kunnen zeggen... weet niet of ik dat zou kunnen mocht remco iets overkomen...
Marjolinos: Heb je de HA al gebeld? Mocht je door naar t ziekenhuis? Tasja.. Het moet een heftige dag geweest zijn,nogmaals sterkte.. Chelleke : Hoi ! Kon ik jou al? Ik ga eens wat te eten maken
ja ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ze keek en zei meteen wil er een foto van laten maken en binnen 3 min stond ik weer buiten. Foto laten maken maar gelukkig niets gebroken of gescheurd... wel zwaar gekneusd en dus een paar dagen rustig aan doen! Verder vandaag weer gehoord dat remco zijn contract opgezegd word!!! In het afgelopen jaar is dat nu de 5e keer! het moet nu maar eens afgelopen zijn! Die K.. crisis!
Hoezo "weer" gehoord? Is hij al 5x van baan gewisseld dit jaar? Of al vaker gehoord, maar telkens toch niet opgezegd? Hoe dan ook.. klote zeg.. sterkte ermee!
@jewe: wat een prachtig kamertje...wauw! @pris: he bah alleen thuis, vind ik ook nooit wat hoor.Doe rustig aan met jezelf. @Marjolinos: Oeiii van die kneuzing, is vaak vervelender dan een een breuk, doe er voorzichtig mee hoor. En wat balen van je mannetje, echte duidelijkheid zou wel eens fijn wezen hoop dat jullie die snel krijgen.
@ marjolinos, oh nee wat balen dat Remco weer zijn baan kwijt is zeg. Het is wat die crisis. Hopelijk dat ie snel weer wat anders vind.
@chelleke welkom. @all, dank je wel dames, slecht geslapen vanacht, maar dat was niet zo gek natuurlijk. @Marjolinos sterkte meid, wat een ongeluk allemaal tegelijk zo.
ja dat hoop ik ook.... het is toch wat! Gelukkig had hij gisteren al contact gehad met iemand van een oude werkgever en wellicht dat hij daar aan de slag kan! We wachten het maar af!
@ Marjolinos, hoop voor je dat ie dan weer snel aan de slag kan. @ Chelleke, hey lang niet meer gehoord. Hoe gaat het met je???
het is een geluk dat hij nu niet thuis komt te zitten (tenminste voorlopig nog niet!) maar gewoon nog aan het werk is! We zullen het allemaal wel zien, maar hoop dat hij snel iets anders gevonden heeft! Overigens net gehoord dat we zaterdag een nieuwe bank krijgen (nou ja nemen de bank van mijn broertje over, is een mooie zwarte hoekbank!)... komt aan de ene kant goed uit (ben zaterdag jarig) maar aan de andere kant ook wel vervelend! Maar goed, we gaan er het beste van maken! Fijne avond nog allemaal!
@Marjolinos: Toch gekneusd.. Doe er rustig aan mee, zoiets blijf je lang voelen. Wat balen dat je mannetje zn baan kwijtraakt. Ik duim mee dat ie bij zn oude werkgever aan de gang kan. Gisteren moeten invallen voor een doodzieke collega,maar ik vrees dat die mij aan gestoke heeft.. Ik zit nu ziek thuis.. Bah... Ik heb al zo'n lage weerstand..
beterschap lottel! Meestal blijf je een kneuzing langer voelen dan een breuk... Ik heb gisteren weer veel te veel gedaan (ramen gewassen, deuren gesopt, de was gedaan, gestreken) en s avonds veel pijn en hij is nog steeds dik. Maar goed, had een slechte dag en wilde bezig zijn! Nu vandaag wat rustiger aan! Morgen komen ze de oude bank ophalen en dan gaan we s avonds de woonkamer verbouwen! heb daar wel zin in! Verder is het hier weer wachten geblazen. De volgende ronde gaan we weer voor een IUI!!! Heb er nu al zin in!