hoi hoi hier alles lekekr hoor onze meid joy doet het heel erg goed ze slaapt al bijna heel de nacht door dus krijgen wij ook lekker veel slaap. Alleen is het met mama haar hormonen erg vervelend. Die hormonen springen alle kanten op en mama wilt wel dingen gaan doen maar dan gaat het nog niet. dus ik zit nog steeds met mij zelf in de rats. Het is wel jammer dat je mensen daar nooit nog niet zo veel over hoort. Dus de roze wolk die is er wel maar hangt heel laag hoor. Hopenlijk gaat dit met rust over en kunnen we er volgende week weer tegen aan en voel ik me beter. De kraam zorg komt morgen voor het laatst en gelukkig kunnen we daar goed mee praten over dat soort dingen. Dus voorlopig ben ik er echt niet hoor ik zal wel mee lezen maar reageren dat is me echt even te veel. Dus als het weer wat beter gaat dan kom ik zeker weer bij kletsen. iedereen veel sterkte groetjes sherly
Hahaha dan moet ik effe maandag spieken maar zie Jeroen niet zo vaak hahaha hij zit beneden vandaar ...... @ Lottel ja eigenlijk wel me Buufje stalken voor die Bord
hoi meiden, weer thuis na een dagje werken! Vanmorgen nog bij het ziekenhuis geweest voor een echo en deze viel enorm tegen! eitje was pas 10 mm en moet 15 zijn om iui af te kunnen spreken! had zo gehoopt maandag de iui te hebben Maar goed nu maandag de volgende afspraak (eigenlijk pas om half 10, maar mag al eerder komen, dan probeert ze me er tussen te plannen!)! Vanmorgen kwam ik ook een vrouw tegen die hier in de buurt woont en zij is nu 27 weken zwanger... ze vond dat het bij haar lang duurde voor ze zwanger was (4 maanden), daar kan ik dan slecht tegen! Verder was het wel leuk om de baby te voelen... @priscilla, fijn te horen dat je je goed voelt! heb je wel nog contact gehad met je ex over hoe het straks moet? @meisje, balen dat je nu nog niets weet. hoop dat je je snel beter voelt! @sherly, geniet maar lekker van je meisje! Nou ga hier maar eens afwassen dan strijken en de was doen! fijne avond nog meiden!
hoi hoi dames kom nog ff langs wippen. @saskia hij zal niet bij me bevalling zijn me ouders zijn er wel bij.maar heb hem nu gevraagd me met rust te laten omdat ik ff goed wil na denken hoe en wat we gaan doen met de kleine.ik wil niet dat de kleine snel naar hem gaat omdat hij dan een hele vreemde vrouw gaat zien en dat wil ik niet hebben. er zit nog heel veel woede en pijn bij mij maar ik moet daar boven op zien te komen.kan nog neit accepteren dat hij voor een ander heb gekozen maar als het gevoel er niet meer is kan ik hem niet dwingen.maar dat hij zo snel een andere vriendin heb zit me behoorlijk dwars
wat is dat een mooi geboorte bord meid!!!! nog ongeveer 3 a 4 weken sta die bij je in de tuin @all ik ga slapen slaap lekker morgen druk dagje ga nog even tv kijken en dan slapen dah dah me favo serie kom de pfaffs8)
hey jewe, wat een mooi bord! hier net wakker en nu lekker op de bank! Vandaag een dagje poetsen hier in huis (tenminste als manlief wakker is) en vanavond komt mijn broertje eten!
@ Jewe prachtig gedaan meid jeetje wat een crea bea @ Marjolinos en Pris een dikke knuffel voor jullie
Wat een mooi bord! Wij mogen ook weer een bord gaan zetten, want gisteravond weer tante geworden. Superleuk!
@jewe hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffff!!!!!!!!! echt super leuk joh! @priscilla, hou vol he meid je gaat het redden hoor!!!! @all, hier rustig dagje, zit lekker nog in mijn pyama en ga een beetje wassen vandaag en boodschappen doen. Vanavond visite en morgen schoonpappa jarig. leuk heb ik zin in, zie ik iedereen van de familie! grtz.
Thanks! Ben er ook best wel trots op! Heb hem net uitgezaagd en op een paal vast gemaakt. Het bordje voor de naam zit er ook op.
Jewe : Hij is leuk!!!!!! Super gedaan ! Priscilla : Ik kan me voorstellen dat je je kleine voorlopig niet bij een vreemde vrouw wilt hebben. Maar ik denk wel dat het goed is dat jullie het een en ander uit praten. Enne de pfaffs zijn leuk, dat kijken wij hier ook altijd Sherly : Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen. Ik hoop dat je snel wat beterder in je vel zit. Fijn te lezen dat het met Joy goed gaat en ze goed slaapt. Meisje : Wat balen van je blaasontsteking.. Hopelijk knap je snel op. Is je buik al minder opgeblazen of? Jessie : Gefeliciteerd met je tante-schap! Leuk ! Meisje of jongetje? Marjolinos : Wat balen van je eitje.. Ik duim mee dat ie snel groter is en je snel iui kunt doen ! Zo ik geloof dat ik bij ben Heb ik net heerlijk mn was buiten gehangen, want het zonnetje scheen zo zijn.. Gaat het regenen.. Grr... Ik laat het maar hangen hahah. Zo even mn tosti op eten en dan ga ik even het bos in met 1 vd paarden
Een neefje, we hadden al een nichtje, dus nu van ieder eentje Hier zijn ze de koeienstront aan het uitrijden, en ook al wordt het geinjecteerd, dan nog ruikt het dusdanig dat je niet (regen of zon) je was buiten wilt hangen.. soms zitten er ook nadelen aan het platteland
goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen? Hier alles ok! gisteren een lekkere rustige dag gehad met wat rommelen in huis! gisteravond is mijn broertje komen eten en dat was gezellig! Zometeen ga ik de rest van de was wegstrijken en dan vanmiddag naar mijn ouders!
Hoi meiden, hier net getest. ja beetje vroeg weet het, maar voor de verandering voelt mijn lichaam weer eens anders als anders. Ben heel deze week al vreselijk moe, heb een zwaar gevoel onder in mijn buik en zie iets aan mijn gezicht.(kan alleen niet omschrijven wat) Hoopte dat ik zwanger was, dat zou alles verklaren. Maar net als iedere maand voel ik weer andere dingen als de maand ervoor. Neem mezelf voor om me niet gek te maken. Vandaag schoonvader jarig, en het leek me zo leuk als ik hem dit als kadootje kon geven. maar helaas, test negatief. Wil niet zeurderig overkomen, het is tenslotte pas maand 4 en sommige vriendinnen hier zijn al 10 keer langer bezig als ik. Maar toch. Nu eventjes teleurgesteld
Het maakt niet uit hoelang je al bezig bent, het is elke maand weer een even grote teleurstelling als een test negatief is.
Jammer, Tasja! En natuurlijk mag je nu (even) teleurgesteld zijn, je wilt het toch graag, anders ging je er niet voor. Knuffel! Ook hier langzaam weer wat kwaaltjes.. maar goed, ik test sowieso niet voor zaterdag!
balen tasja, missschien aan het einde van de week nog een test doen als je nog niet ongi bent? Ik heb dat ook hoor, iedere keer denk ik weer vanalles te voelen en dan blijkt het niet zo te zijn! Wij moeten er zo vandoor! fijne zondag!
@marjolinos, ja ga ik ook doen, ik wacht deze week af of ik ongi word. (alhoewel het zo totaal niet voelt) Iemand nog leuke plannen?