@ Tasja jammer zeg en een teleurstelling is even erg of je nou al 4 maanden bezig bent of een jaar! Ik hoop voor jullie gauw een positieve test!
Dat zou super zijn! De kwaaltjes beginnen zich weer aan te dienen, voel weer van alles, buik, (.)(.) die soms voelen alsof je te lang in de zon hebt gelegen, vaag gevoel van misselijkheid de hele dag.. maar goed, ik ga nog nergens van uit! Wanneer ga jij weer testen, Tasja?
Mijn borsten, daar voel ik dus totaal niets aan dat is wel vaag. Maar mijn buik doet zeer, moet 3x zo vaak naar de wc, vanochtend duizelig geweest, dat ging pas rond het middaguur weg. durf het niet te hopen eigenlijk.... Ik ga PROBEREN om deze week af te wachten.
Goed zo dames!! Ik duim voor jullie mee ! Hier alles goed, druk met werken alleen, dus weinig tijd om te internetten.
@Sjan, spannend!!!!! ikke op een meisje... hihihihihi heb je nog nooit gezien, maar aangezien je allemaal zin in fruit had in het begin toch? @lottel, hoe is het met je? je voelde je toch allemaal misselijk? Hier nog geen verandering. nog geen ongi, en ook niets dat er op lijkt. gisterochtend duizelig en heel de dag door met vlagen wat misselijk. vandaag precies hetzelfde..... @jessie, ik ga dat niet volhouden hoor, tot zaterdag.......
hoi meiden, @sjan, spannend vandaag! ben heel erg benieuwd! @tasja, voor jou ook spannend! mijn duimen blijven draaien! Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest en donderdag is de iui... gelukkig ben ik dan daarna vrij! dat vind ik wel prettig!
Sjan : Ik zeg een meisje Marjolinos: Spannend voor donderdag!! Ik duim mee dat het pakt !! Tasja : Spannend! En het gaat redelijk op het moment *klopt af* Mag niet klagen.
hoi meiden oeh sjan ik zeg een jongen me gevoel ga daar naar uit marjo spannend ik zal duimen voor je tasja testen testen
Spannend Marjolein! Hoeveelste IUI wordt dit? Heb je er een goed gevoel over? Wel lekker dat je daarna vrij bent. Is je lichaam en geest ff in ruste en wie weet helpt dat wel Zou mooi zijn!
Hey dames, hahaha jullie zijn ook benieuwd zo te lezen.... Nog effekes wachten en is het zover Mijn gevoel zegt jongen.....ben erg benieuwd wie hier gelijk gaat krijgen! @ Tasja spannend voor jou zeg! ik duim duim duim! idd had/heb erg zin in fruit en veel zoet @ Jewe kijken of mijn buurjongetje een voetbalmaatje of een vriendinnetje krijg die hij mag beschermen hhahahahaha
ik vertrek pas om 20:00 om 21:00 is de echo zuchttt.... ben ik blij dat ik een iphone heb kan ik vanuit me bed typen