Oe, wat laat! Ik wacht ongeduldig af... maar eigenlijk weet ik het toch al, het is gewoon een jongen.
hihi leuk om te lezen dat jullie het allemaal zeker weten wat sjan krijgt ben heel benieuwd, maar zet mijn computer dadelijk toch echt uit! lees het morgenvroeg weer! wij krijgen donderdag de 5e iui, dus hierna nog 1 en dan is dat over! Heel spannend! Vanavond de pregnyl gezet en voel me daar echt zo super vreemd onder! kan het eigenlijk niet uitleggen! slaap lekker allemaal!
Sjan weet het antwoord nu al... Marjolinos, spannend, mijn duimen draaien weer voor jullie donderdag (en de lange wachtweken daarna)! Tasja, morgenvroeg testje?
heb vanmiddag getest (kon niet wachten), en wederom negatief. zucht. moet wel zeggen dat ik heel veel had gedronken ervoor want mijn urine (sorry) was bijna waterkleur. las achteraf dat je niet teveel moet drinken als je overdag test. stiekum vrees ik nu toch dat ik niet zwanger ben...... heb toch net maar de ultra gevoelige testen van matcare besteld.
@ tasja wat balen ..... @ marjolinos hoop dat dit keer raak is.... ennnuuhhhh dames ben net terug wat was dat een super leuk bewegelijk kindje en het is eeen ventje mijn gevoel klopte dus wel . Ze schat me op 17 weken dus 1 week vooruit en hij had lange beentjes hihihih
Ohoh nu is het echt gedaan met de buurt als er straks 2 van die donderstenen rond lopen. Maar wel super leuk! En nu kun je voor stoere jongens spullen gaan shoppen.
hey sjan leuk om te horen dat je eigen gevoel klopte! Geniet er maar van! @jewe, zie dat het bij jou ook echt al opschiet! nog maar 2 weken.... hier zometeen lekker werken! fijne dag allemaal!
O wat leuk Sjan!! Super dat je eigen gevoel klopte ! Enne marjolinos: Ik duim me voor je voor morgen!! Ik ga eens wat doen, ben net een half uur uit bed en moet nog veel doen Tot later vandaag ongetwijfeld
Was om 8 uur al uit bed, ben al bij de Gamma geweest om Hortensia's te halen en die heb ik ook al geplant en de tuin verder opgeveegd. Heb het gevoel alsof ik er al een hele dag op heb zitten, maar het is nog niet eens half 11. Pfffff!!! Mijn inspiratie qua klusjes begint op te raken....geen idee wat ik zometeen weer moet gaan doen.
Even ego; hoorde vandaag van mijn moeder dat mijn gyn er per 1 juli mee stopt, hij heeft een andere baan. En wij moeten in jul eigenlijk pas terugkomen. Behandelingen doen ze bij ons in het ziekenhuis niet dus dit zou de laatste afspraak zijn bij onze gyn en dan worden we doorgestuurd. En die laatste afspraak wil ik uiteraard nog bij mijn eigen gyn. Hij kent onze situatie en hij is gewoon een topkerel! Dus ik heb alvast gebeld voor een afspraak en nu moet ik 16 juni al komen. Nog 3 maandjes rust dus... Ben wel heel erg blij dat mijn moeder toevallig vandaag een afspraak met hem had en dus te horen kreeg dat hij stopte...
Jewe ga lekker rusten en genieten joh Ik zou heel de dag lekker hangen en genieten van dit weer @ Sas wat jammer dat hij ermee stopt terwijl je het een goede gyn vind!
@Saskia, jammer zeg, maar wel fijn dat nu je afspraak naar voren is gehaald.. @Sjan, leuk een jongetje.. en toch grappig dat aanstaande moeders het vaak "goed" voelen! EDIT: gisteravond mijn kleine neefje voor de eerste keer vastgehouden, wat een schatje! @Jewe, en als je dan bij Tasja klaar bent.. @Tasja, jammer meid, misschien gaat je cyclus nu wel weer meer richting de 30 dagen.. als je niet zwanger bent, hoop ik dat je ongi snel komt, kan je tenminste weer verder naar de volgende ronde! @all, hier nog een paar daagjes tot NOD, heb het gevoel dat het niet raak is (al is niets voelen misschien wel goed, haha), dus hoop maar dat ik dan in elk geval ongi word.. bij negatief testen ga ik mijn banner gewoon instellen op hoe lang mijn laatste ongi geleden is..
Op zich maakt het niet uit dat hij weggaat, want dit wordt onze laatste afspraak in dit ziekenhuis. Ons ziekenhuis doet alleen het vooronderzoek en geen behandelingen. Stiekum hoop ik dat onze gyn gaat werken in het ziekenhuis waar wij naar doorgestuurd worden
@Sjan, ik heb geen "zitvlees" zeg maar, ik moet bezig zijn anders wordt ik helemaal sjagie en lamlendig. Meestal rond half 4 ga ik ff op de bank liggen en val ik meestal ook wel even in slaap dus rusten doe ik ook wel. @Saskia, Wel fijn dat jullie dan toch nog bij hem terecht kunnen.
Jewe: Als je bij sjan en Sas klaar bent,mag je hier ook wel komen hoor Saskia: Jammer van je gyn, hopen idd dat hij bij jullie ziekenhuis gaat werken Oja,vraagje: Hebben jullie ook zo'n wisselende cyclus of gehad? Ik had eergisteren mn sprong moeten hebben,maar nog niks gevoeld, terwijl ik m voorgaande maanden wel gevoeld heb ? Wat een zalig weer gisteren niet? Vandaag weer zo'n dag Heerlijk! Was ik echt aan toe.. Ik duik onder de douche en ga dan werken.. Tot later allemaal!