Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee idd die is ook al eventjes afwezig. Ben benieuwd hoe het met haar gaat en haar zwangerschap.

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, ik ook! Hoop dat ze het nog allemaal trekt...

Hoe gaat het met de krampen?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Op het moment weer niet zoveel last meer van. Ik denk dat het toch gewoon oefen/voor weeen waren.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, dat kan goed. Maar omdat je je slijmprop verloren hebt denk ik toch dat je niet heel lang meer hoeft te wachten. Ik gok op morgen :)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Kreeg toevallig net een sms van Sjan, ze is erg moe en heeft de griep te pakken.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oef, het hangt in de lucht :( Wens haar maar veel beterschap.

7. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant

xxxx sterkte meis

8. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    jewe spannend meid!!!

lottel beterschap!!

sjan ook!!!

meiden, hier alles zijn gangetje, wordt stik zenuwachtig voor de bruiloft, en ben benieuwd wanneer mijn vrijgezellenfeest zal zijn.
    vanmiddag gaan we naar een huis kijken.... ook al spannend

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Voor mij ook al even geleden dat ik hier ben geweest,
    Inmiddels zit ik ook in de mmm, en wat komt er dan een hoop aan info op je af zeg. Maar blij dat het bestaat. Ik ben nu aan de provera om een menstruatie op te wekken, en daarvan op dag 3 moet ik aan de clomid50 gaan beginnen.

Jewe...bijna pasen meis... hoop dat je snel mag bevallen. En dat alles goed mag gaan.

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Mizzy :)
    Wat jammer om te lezen dat ook jij de mmm in bent gegaan :( Wat komt het veel voor hè, ik vind dat zo triest :(
    Hoop dat jullie snel gezegend mogen zijn met een derde wondertje!

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dank je wel, nou idd het lijkt wel steeds vaker voor te komen. Nu vond de gyn het wel een pre en pluspunt dat ik al 2 jongens heb zonder mmm. Maar ik voel me denk ik net zo onzeker als jullie hoor.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Mizzy, Wat vervelend dat het toch mmm is geworden, maar hopelijk geeft dat snel resultaat in een mooie zwangerschap.

Je hoort het idd steeds meer dat het bij veel niet van zelf sprekend is. wat dat betreft mag ik mijn vingers kruisen van geluk.

@Tasja, Niet nerveus worden meid, nergens voor nodig. Je hebt alles tot in de puntjes geregeld. Het enigste wat je nog hoeft te doen is GENIETEN!!!!!
    Maar snap het wel hoor, het is een hele stap en veel geregel en je wil dat alles gewoon goed gaat en dat gaat zeker gebeuren.

Hier nog steeds wat krampen af en toe en harde buiken, maar verder nog niks. Verloskundige heeft geen inwendig onderzoek gedaan, maar denkt dat me lichaam zich aan het klaar maken is voor de bevalling en het er zeker aan zit te komen.

13. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Dat ga ik zeker te weten doen, heb er zooooooo zin in!! Alleen al dat ik die jurk aan mag......mmmm

hee meis, succes he!!! en je weet het.... de meeste worden snachts geboren of beginnen snachts.....

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Spannend Jewe! Wil je thuis bevallen of ziekenhuis (als je de keuze hebt) en hoe vind je vriend/man het nu het zo nadert? Ik wil je alvast heel veel succes wensen, en geniet zo lang mogelijk eerst lekker met zn drietjes en daarna pas familie (sorry voor mn bemoeizucht;))

Van jullie meiden weet ik ook wel dat jullie (voor de gene die zwanger zijn en of al kinderen hebben) heel dankbaar zijn. Justin en Colin waren ook echte cadeautjes, daar heb ik geen moeite voor hoeven doen. Maar er zijn zat vrouwen die ik hoor dat er zulke botte opmerkingen uitkomen, waar je totaal niets aan hebt. Erg jammer.

Duim voor iedereen.......

En tasja...spannend meis. Ja gaaf he, je bent die dag gewoon DE PRINSES :D

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Heey mizzy ! Balen dat je nu ook in de mmm zit.. Hopelijk ben je snel in verwachting van de 3e.

Jewe: Hoe is het meid? Wens sjan ook maar beterschap van mij.

Tasja : Hoe was het huis? Enne het komt allemaal goed joh :D

Sherly : Wat gaat de tijd snel he? 3 weken alweer.. Lekker dat het goed gaat!

Zo weer een nacht niet geslapen.. Wat een ellende zeg..
    Miss toch maar eens de dokter bellen straks...

16. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @mizzy :D:D:D jaaaaa, dat ga ik zeker zijn, hoor net dat mijn jurk na pasen klaar is!!!!

@lottel, heeeeeeel erg gaaf!!! Echt een super groot huis en een prachtige woonkamer, alleen zucht, wel een beetje aan de prijs.
    We twijfelen nu of we inderdaad voor het gave huis moeten gaan, of voor de "financiele vrijheid" die we nu hebben. Wonen nu in een standaard rijtjeshuis met een veel lagere hypotheek dan die we bij dit "nieuwe" huis zouden krijgen.....
    hihihihi luxe probleempje zeg maar!!

@jewe, hoe is tie?????

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Spannend Tasja, ben eigenlijk wel heel heel heeeeel erg nieuwsgierig hoe je jurk eruit gaat zien! Jij kijkt dus erg uit na de pasen.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Tasja, wat super dat je jurk na de pasen klaar is. Leuk, leuk,leuk!

@Mizzy, De bedoeling is dat ik lekker thuis ga bevallen en zoals het er nu naar uit ziet mag dat ook. Kindje is goed ingedaald en ligt vast in het bekken. Het enige wat nog roet in het eten kan gooien is als het vruchtwater niet de goeie kleur heeft. :D Jeroen begint nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, hij geeft het niet toe natuurlijk! ;) maar je merkt het aan alles wat ie doet en zegt.

Vandaag weinig last meer van krampen e.d. Voel me ook best wel weer goed en fit, dus weet het ook niet. we "waggelen" maar weer vrolijk verder.

Gister hebben ze nog een 1 april grap uit gehaald met me baas. Hadden me collega's gebeld dat onze zoon was geboren. Me baas gelijk naar ze vrouw gebeld en die is gelijk een kaart gaan kopen en op de bus gedaan. Belde ze me gister avond om me persoonlijk te feliciteren en te vragen hoe die nou eigelijk heet. Nou ik lag echt helemaal in een deuk! Dus nu is er een kaart onderweg naar me. Ach ja iemand moet de eerste zijn....:D

19. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    hihi jewe: Dat is wel een goeie grap hahaha :D :D

Tasja: Tja.. Dat is idd zeker moeilijk.. Ik zou financiele vrijheid toch fijner vinden,maar dat is persoonlijk. ;)

Krijg straks kijkers voor 1 vd pony's, dus nu nog maar even niksen ;) Ben nog steeds niet erg fit..

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wat een grappenmakers zeg die collega's van je! hahahahahaha! het grapje kun je straks in het kaartenboek er eventueel wel bij zetten :D
    Hoop dat het vruchtwater de juiste kleur heeft en je heerlijk thuis mag bevallen meid, heel veel succes en vertrouw op jezelf.

Deel Deze Pagina