Alles gaat goed hier. Het is zo'n heerlijk en tevreden kereltje. Hij slaapt en drinkt goed. Al is er met zijn stembanden ook niks mis hoor af en toe. Moet zeggen dat ik mezelf ook helemaal super voel en al weer lekker uit de voeten kan. Hier regent het ook al heel de ochtend. dus vandaag maar een beetje bank hangen en rusten...
Even terug gebladert naar je verhaal en de foto...wat een popje zeg! lief!! Heb je een leuke kraamverzorgende? En hoe vind je man het allemaal? Rust goed uit he meis. Gisteren de laatste provera's naar binnen geslikt en nu wachten op ongesteldheid. Ben benieuwd. Mag snel komen van mij ik sta te springen om met de clomid te mogen beginnen.
Ik heb gelukkig een hele leuke meid als kraamhulp. Ze is zelf ook zwanger en heeft alles bij ons in de winkel gekocht dus dat is wel erg gezellig. Ze heeft ook een stagaire bij zich en dat is ook een lieve meid. Ze zorgen in elk geval heel erg goed voor me. Me man loopt al dagen met zijn hoofd in de wolken zo trots als dat ie is met zijn knul. Is zo leuk om te zien als ie met hem bezig is. Hopelijk ben je nu snel ongesteld zodat je aan de clomid mag beginnen en dan hopelijk is het snel raak.
heej meiden pff me voeten lijken wel meloenen zo opgezwollen moet zo nog gaan werken en heb het erg warm. oo jewe heerlijk dat je kraamtijd geod bevalt mizzy hoop dat je snel mag beginnen vandaag is me laatste dag dat ik werk heerlijk dan genieten omdat ik volgende week pas donderdag vrijdag hoef te werken.dus ik kan gaan genieten straks
hey meiden, vanmorgen weer bij het ziekenhuis geweest. dinsdag weer terug komen voor de volgende echo.... @priscilla, succes met werken! Doen je voeten ook pijn nu ze zo opgezwollen zijn? nog maar een paar dagen werken en dan heerlijk genieten! Hoe is het nu trouwens nu met je vriend? @jewe, fijn dat je zo geniet van je kraamtijd! Nou ga verder met poetsen. vanmiddag krijgen we een logee en dan moet het huis wel schoon zijn uiteraard zodat ik morgen niet veel meer hoef te doen. Morgen vieren we manlief zijn verjaardag dus taarten mag ik dan nog bakken!
Marjolinos: Fijn weekend alvast dan En een gezellige verjaardag toegewenst Priscilla.. O opgezwollen voeten dat lijkt me idd niet fijn. En dan moet het nog warm weer gaan worden. Jewe: Wat fijn dat je een leuke kraamhulp hebt Is toch altijd wel een meevaller denk ik. Mn ouders belden gisteren,ze hebben eergister nacht geprobeerd in te breken snachts bij hun. Ze hebben met een koevoet tussen de kunstof deur gezeten. Ouders hoorden een knal en smorgens bleek er dus een gat in de kunstof deur te zitten. Balen dus.. Gelukkig zijn ze niet binnen gekomen.. Ik heb al weekend en ga lekker een dagje in huis poetsen enzo. Paarden lopen al op de wei dus dat is fijn
@Lottel, wat toevallig, bij mijn ouders hebben ze van de week ook alproberen in te breken, maar zijn ze waarschijnlijk gestoord door de buurman die 's nachts naar zijn werk moest. Gelukkig maar want het lijkt me verschrikkelijk als er iemand bij je binnen zit terwijl je gewoon thuis op bed ligt. @Marjolinos, Succes dinsdag met de volgende echo. @Priscilla, Vreselijk he die opgezwollen voeten. Heb er ook nog steeds last van. Pas nog steeds niet in me schoenen, dus ben aangewezen op me slippers. Wat soms wel eens helpt is goed met je benen omhoog te gaan liggen en als je gaat douchen afwisseld warm en koud water over je benen en voeten laten lopen voor de doorbloeding.
jewe: Ja dat lijkt me ook niks.. Brrr.. Echt een heel naar idee idd. Zo weekend Het ziet er nu wel redelijk uit al buiten Jullie nog plannen dit weekend?
goedemorgen meiden, De logee is opgehaald en vandaag gaan we gezellig de stad in! Moet voor manlief nog een cadeau kopen dus dat gaan we samen doen! Vanmiddag nog een appeltaart bakken en misschien alvast wat muffins voor maandag op manlief zijn werk! @lottel en jewe, lijkt me verschrikkelijk, een poging tot inbraak. mijn ouders hebben sinds kort een alarmsysteem en daar zijn ze helemaal blij mee!
@jewe dankje voor de tip @lotell ja het warme wer komt eraan maar ik zit wel vaak buiten nu maar ook binnen en werken was zwaar gewoon aan het woorden ik mag nu genieten van me verlof @ mij en me vriend het ga hartstikke goed nu tussen ons ik heb al gezegd ga aub niet meer weg weer want dan kan ik het niet aan. @ all straks naar ikea toe en boodschappen doen even er tussen uit heerlijk
Joepie, maandag mag ik lekker met me kleine kanjer buiten een rondje gaan lopen. Wordt helemaal gek hier binnen. Stil zitten is echt niks voor mij. En die kleine doet het gelukkig ook heel goed, hij zit al weer bijna terug op zijn geboorte gewicht en dat in 5 dagen.
Wat een kanjer Jewe, bijna terug op zn geboorte gewicht. Toppy! Lekker naar buiten, geniet er van (maar dat doen jullie vast) @priscilla: fijn dat het weer goed is tussen jou en je vriend meis. Gisteren naar de speeltuin geweest, lekker in het zonnetje vandaag lekker rustig aan. Hier nog steeds geen ongi te bekennen van die provera. Woensdag jl was mn laatste provera die ik geslikt heb, had inmiddels wel een ongi verwacht.
Balen Mizzy, hopelijk komt je ongi snel.. kan je eindelijk beginnen, hopelijk met meteen mooie resultaten!
balen mizzy dat je nog geen ongi gespot hebt! Hoop dat ie vandaag of morgen doorbreekt! @jewe, fijn dat je morgen lekker een wandeling mag gaan maken! kan me voorstellen dat je daar naaruit kijkt! hier vandaag een drukke dag gehad met bakken voor manlief zijn werk, koken voor schoonmoeders, kinderen terug naar huis brengen en ff naar roermond om een broek te kopen van het geld van zijn verjaardag! Nu lekker op de bank! Fijne avond nog meiden!
@Marjolinos, weer een IUI deze week? @All, hier spannend wat temp gaat doen.. ik hoop zo dat na het gerommel van de afgelopen maanden mijn cyclus nu normaal gaat zijn! Verder een (over het algemeen) goed weekend gehad, vandaag naar trekkertrek Boekel, Brabantser kan niet
@jewe, heerlijk morgen naar buiten met je mopje! @jessie, ben heel benieuwd inderdaad @marjolinos, nog gefeliciteerd met je mannetje @all, hier niets nieuws, rustig aan het afwachten tot ik overvallen word voor mijn vrijgezellenfeestje, heb allemaal een vermoeden dat het komende zaterdag is. Waarom weet ik niet, maar die dag hebben we niets gepland staan, en terwijl iedereen de afgelopen weken nog voor ieder weekend aan het vragen was, is iedereen nu opvallend stil......
Oh spannend, Tasja! Zou wat zijn als je net 's ochtends een positieve test vast hebt gehad.. kan je ineens niet drinken op je eigen vrijgezellenfeest..
Tasja : Spannend !! Klinkt idd verdacht Jewe: Lekker dat je er vandaag op uit mag ! Kan me voorstellen dat je nu wel eens een stukje naar buiten wilt. Marjolinos: Nog gefeliciteerd en een goed weekend gehad zo te lezen Wij zijn gisteren naar Heukelom geweest,naar een wedstrijd wezen kijken. Verder is gisteren de pony verkocht die ik al even te koop had staan voor mn schoonouders. Was toch wel even moeilijk hoor.. Maar hij krijgt een goed huisje.